• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    Wanneer mijn sigaret bijna op is komt Maddie naast me staan. Ik bekijk haar even en neem nog een trekje.
    "Ik wil dat je eet," verduidelijk ik mijn heftige reactie. "Ik laat je jezelf niet ziek maken."

    Atreyu

    "Miauw," zegt Fedea waarop ze me kust.
    Ik breek voorzichtig de kus af en zeg met een grijns,
    "Rusten of naar school. Geen seks."
    Ik trek het laken weer over haar en wrijf nog even over haar haren.

    Camargue

    Ik knik wanneer hij vraagt de deur op slot te doen wanneer we vertrekken. Als hij weg is raap ik het kussen op dat Melody naar ons gooide en ren ermee naar haar. Ik geef haar er een klap mee.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melody

    'Aaah!' lachend duik ik in elkaar als Cam op me afgerend komt en me een klap geeft met de kussen die ik naar haar en Liam had gegooid. Vlug grabbel ik naar een andere kussen op de bank en geef haar er vervolgens een klap mee terug.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline

    Ik voel de gehaten tranen op komen en kijk weg. 'Ik wil niet.' Fluister ik en kijk naar mijn voeten. Mijn rode haar hangt als een gordijn voor mijn gezicht. Mijn handen zijn in vuisten gebalt en trillen lichtjes.

    Liam

    Ik sluit de deur achter me en zucht voor ik begin te rennen. Ik had een vrij goeie conditie dus snel moe werd ii niet. Het was eigenlijk te koud wat ik droeg maar het rennen hield me warm. Ondertussen zetten ik mijn muziek op.

    Fedea

    Ik grinnik.
    "Ik deed gewoon 'miauw'."
    Ik kijk hem lief aan en zucht.
    "Ja, mama."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Al snel mondt het uit in een kussengevecht. Ik gil wanneer ik op de grond val maar weet Melody nog mee te sleuren. Ik zet mijn vingers in haar zij en begin haar te kriebelen.
    "Aandacht genoeg?" vraag ik lachend.

    Irial

    "Ik wil niet," zegt ze terwijl ze weg kijkt.
    Wanneer ik naar beneden kijk zie ik haar dat haar handen naast haar lichaam in vuisten gebald zijn.
    "Je wil niet?!" vraag ik kwaad. "Je wil niet?"
    Ik steek snel een tweede sigaret op.

    Atreyu

    "Ik deed gewoon 'miauw'."
    Ik trek mijn wenkbrauw op.
    "Ja mama," zegt ze met een zucht en een lief snoetje.
    Ik glimlach en beloon haar met een kusje op de wang.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Zolang de baby maar mama tegen mij zegt, en papa tegen jou, is het goed," zeg ik en grinnik zaht.
    Ik por hem speels, en neem het glas van het nachtkastje om nog eens te drinken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik krimp ineen als hij boos word. Ik voel dat ik zelf ook boos ben. Niet perse op hem maar ook op mezelf. ' Nee ik wil niet eten Irial!' Roep ik net zo hard als hij deed. 'Ik wil het gewoon niet!' Ik kijk hem nu recht aan.

    [I'm off :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ons kind wordt geniaal genoeg om dat verschil te kennen," grijns ik terwijl Fedea me port. Dan neemt ze het glas van tafel en neemt een slok.
    Ondertussen ligt het welp met een stuk van het deken te spelen.
    "En net zo schattig als dat," mompel ik terwijl ik het vertederd aankijk.

    Irial

    Met mijn vrije hand grijp ik haar gezicht tussen mijn duim en andere vingers vast. Ze kan niet anders dan haar lippen tuiten.
    Ik kus haar zoals ik haar nog nooit gekust heb. Alles wat ik voor haar voel wordt van mijn lichaam naar het hare overgedragen; woede, bezorgdheid, liefde, verdriet. Wanneer ik loslaat kijk ik haar recht in de ogen.
    "Beslis zelf maar of dat de laatste keer was," zeg ik met een gebroken stem.
    Ik draai me half naar een andere kant en neem een flinke trek van mijn sigaret.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Irial neemt mijn gezicht tussen zijn duim en andere vingers vast. Voor ik me ook nog maar kan los trekken drukt hij zijn lippen op die van mij en kust me. Hij laat me los en kijkt me aan. "Beslis zelf maar of dat de laatste keer was," Zijn stem klinkt zoals ik me voel. Gebroken. Tranen stromen nu echt van mijn gezicht af en ik kan een snik niet onderdrukken. Ik laat me tegen de muur neer zakken en sla mijn armen rond mijn benen. Geluidlozen tranen maken mijn broek en shirt nat.

    Fedea

    Ik grinnik even en kijk hem aan.
    "Je gaat er zo koel mee om. Precies of je het al wist."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Ik hoor haar huilen en weet niet wat ik moet doen.
    Ik bijt op mijn piercing wanneer ik de tranen achter mijn ogen voel branden. Ik kan haar niet dwingen te eten, zij kan me niet dwingen daarmee akkoord te gaan. Ik doof mijn sigaret en ren naar boven.
    Ik wandel mijn muziekkamer in en laat de deur open zodat mijn muziek door het hele huis te horen is. Dan ga ik aan de piano zitten en speel Just the way you are. Ik laat een stukje van mijn ziel over de pianotoetsen glijden.

    Atreyu

    "Je gaat er zo koel mee om. Precies of je het al wist," zegt ze grinnikend.
    Ik haal mijn schouders op en kijk haar serieus aan.
    "Ik was er even van onder de indruk, maar de puzzel klopt wel. En gezien we er toch niks aan kunnen veranderen..."
    Ik haal mijn handen omhoog naast mijn lichaam en glimlach even.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik hoor zijn voetstappen snel weg gaan. Het was te verwachten. Ik keek pas op toen ik piano muziek hoorde. Er verscheen een waterige glimlach op mijn gezicht toen ik het herkende. 'Just the way you are.' Mompelde ik.

    Irial

    Met alle emoties van net in mijn stem begin ik mee te zingen. Er kruipt een glimlach over mijn gezicht wanneer ik me Madeline inbeeld. Haar prachtige ogen en felle haar, haar volle lippen en uitgesproken jukbeenderen. Wanneer het liedje op zijn einde komt ga ik over naar het refrein van Grenade. Ik zing enkel het refrein omdat de rest naar mijn mening niet van toepassing is. De laatste zin vervang ik door "Please baby, do the same."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik staar naar de schim.
    "Dat jij daar zo kalm bij kan blijven," zucht ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.