• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik bijt op mijn onderlip en droog mijn tranen. Trillerig sta ik op en ga op het geluid af. Ik wist de weg nog steeds niet helemaal dus het duurde even voor ik hem gevonden had. Als hij bijna bij het einde is besluit ik te zingen. 'Yeah I will do the same.' Ik leun tegen de deurpost aan en kijk hoe hij speelt.

    Atreyu

    "Dat jij daar zo kalm bij kan blijven," zegt Fedea.
    "Ik ben al blij dat ik niet gek ben en dingen zie die er niet zijn."
    Ik kijk haar liefdevol aan en kus haar zachtjes.
    Dit is de eerste keer dat ik mijn handen en lippen zo moeilijk van iemand kan afhouden.

    Irial

    Ik ga er zo in op dat ik schrik wanneer ik, "Yeah I will do the same," hoor. Mijn reactie is zo heftig dat ik van het stoeltje afdonder. Ik krabbel overeind en stap met stevige pas naar Madeline. Nog voor ik helemaal bij haar ben heb ik haar gezicht al vast. Wanneer ik eindelijk dicht genoeg ben kus ik haar.
    "Word alsjeblief gezond," smeek ik fluisterend tegen haar lippen aan terwijl ik mijn voorhoofd tegen het hare leg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik lach zwakjes wanneer Irial van het krukje af valt. Dan komt hij met snelle passen naar me toe gelopen. Zijn handen liggen op mijn gezicht en kust me zachtjes. "Word alsjeblief gezond," zijn hoofd steunt tegen mijn voorhoofd en hij kijkt me aan. 'Ik probeer het.' Fluister ik even zacht terug en glimlach waterig.

    Irial

    "Ik probeer het," fluistert ze zacht met een glimlach.
    "Beloof het me," zeg ik met een krop in mijn keel. "Beloof me dat je zult proberen. Kleine stapjes."
    Hoopvol kijk ik haar aan. Ik heb haar pas gevonden, ik wil haar niet kwijt. Maar ik blijf niet stilstaan met iemand die niet vooruit wil en in staat is zichzelf te vernietigen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    De tranen wellen weer op. Ik kan hem niet weigeren hij was te belangrijk voor me geworden. 'I-ik beloof het.' Prevel ik zacht en kijk in zijn ogen. Dan sla ik mijn ogen neer en kijk naar mijn voeten.

    Fedea

    Ik lach en kus hem teder terug.
    "Oh, maar ik bén gek, hoor."
    Ik grinnik zachtjes.
    "En wel op jou."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga zo naar zangles dus ik ben rond half 10 er weer :D]

    [I'm back!]

    Irial

    "I-ik beloof het," prevelt ze zacht.
    "Dankje, dankje," is het enige dat ik weet terug te fluisteren.
    Bij gebrek aan woorden laat ik mijn lichaam maar spreken. Ik druk heel teder mijn lippen op de hare. Mijn ene hand ligt nog steeds op haar wang en zachtjes wrijf ik met mijn duim. Met mijn andere hand zoek ik de hare.

    Atreyu

    "Ja gek ben je wel," stem ik grinnikend in. "Maar daar hou ik wel van."
    Ik kijk haar aan met mijn liefste glimlach. Ik kijk even op de klok en laat me zuchtend op bed vallen.
    "Waarom kunnen die boodschappen zichzelf niet doen?" vraag ik geërgerd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Echt he... Ik ben hier bijna vorstin, en zelfs dat moeten we nog zelf doen."
    Ik schud afkeurend mijn hoofd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Dankje, dankje," Teder drukt hij zijn lippen om die van mij. Zijn ene hand streelt mijn wang terwijl de andere mijn hand vast neemt. Ik moest denken aan het boek in mijn tas, ik zou het weg moeten doen maar dat kon ik nog niet voor elkaar krijgen.

    [Welk boek? :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    [Welk boek? :')]


    [Kom je wel achter (A)]

    Atreyu

    "Echt he... Ik ben hier bijna vorstin, en zelfs dat moeten we nog zelf doen," zegt ze op afkeurende toon.
    Ik barst in lachen uit, ga recht staan en maak een buiging.
    "Mevrouw de koningin heeft gesproken, ga boodschappen doen," zeg ik tegen het schaduwwelp.
    Het toppunt is dat het beestje ook effectief de kamer uit dartelt.
    Ik kijk Fedea even verbaasd aan en moet opnieuw luidop lachen.

    Irial

    Ik probeer me serieus te houden terwijl ik op één knie voor Madeline ga zitten. Ik houd haar hand in de mijne en hou ze plechtig tussen ons in.
    "Madeline Maankind," zeg ik terwijl ik haar in de ogen kijk. "Wil je me de eer doen vanavond met me uit eten te gaan?"
    Ik doe mijn best niet te lachen tot ze antwoordt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kijk het beest na en schiet in de lach.
    "Oh mijn go- auw," zeg ik en leg mijn hand op mijn buik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.