• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Jij bent altijd sexy," zegt ze zacht voor ze me een kusje geeft.
    Ik neem het glas water uit haar handen en zet het op het nachtkastje. Dan schuif ik dichter naar haar toe. Zacht druk ik mijn lippen op de hare.
    "Het is een gave," fluister ik plagerig.

    Camargue

    "Nou, wat extra kleren of een paar schoenen kunnen er altijd wel bij, kledingwinkels af dan maar?" vraagt ze terwijl ze haar schoenen aandoet.
    Ik knik instemmend.
    "Ik trakteer," zeg ik glimlachend.
    Ik heb nog een heleboel geld staan waar ik binnenkort toch niks meer aan heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik en kus hem liefdevol terug.
    "Sexy, lief, knap, wachter, wat scheelt er nog onder dat knappe kopje van je?" vraag ik grijnzend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melody

    'Ik trakteer,' zegt ze glimlachend en even wilde ik protesteren maar besloot het niet te doen. Ik zorgde er wel gewoon voor dat ik net iets sneller was met afrekenen, dacht ik grinnikend. 'Wilde je nu meteen gaan, of even wachten tot Liam weg is?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Sexy, lief, knap, wachter, wat schuilt er nog onder dat knappe kopje van je?" vraagt ze grijnzend. Ik som op met mijn vingers.
    "Muzikaal toptalent, geweldig in bed, superkok, en dolverliefd op jou," antwoord ik lachend.

    Camargue

    "Wilde je nu meteen gaan, of even wachten tot Liam weg is?"
    "Nog even wachten," geef ik blozend toe.
    Ik vind het te moeilijk om zelf bij hem weg te gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melody

    'Prima,' glimlachte ik en liet me van de leuning op de bank glijden. Daarna zwiepte ik mijn benen over de leuning heen en wiebelde wat met mijn voeten. 'Ohja, ik voel me erg thuis,' grinnikte ik voordat Cam iets kon zeggen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Ik knik lachend bij elk puntje dat hij nog opnoemt.
    "Seg, dat geweldig in bed, daar heb je toch wel het meest gelijk in," zeg ik grijnzend.
    Ik druk nog een kus op zijn lippen, en laat deze iets langer duren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    'Bijten.' Ik kijk hem aan en frons. 'Nee dankje.' Mompel ik en neem een slok van mijn water om iets te doen te hebben.

    Liam

    Als ik omgekleed ben loop ik terug naar Mel en Cam. 'Ik ga zo wat gaan jullie doen?' Vraag ik terwijl ik mijn I-pod in mijn broek zak doe.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 20:43 ]

    Atreyu

    "Seg, dat geweldig in bed, daar heb je toch wel het meest gelijk in," grijnst ze. Ze drukt haar lippen op de mijne.
    "Goh, dank je," lach ik. "Fijn dat ik een talent heb dat ik ook aan anderen kan tonen," zeg ik een beetje sarcastisch.

    Irial

    Ik word zo kwaad dat ik onbewust mijn boterham tot moes plet in mijn vuist.
    Ik sta op, wandel naar buiten en steek een sigaret op.
    Het is al een jaar geleden dat ik gerookt heb, maar hier kan ik niet tegen.

    Camargue

    "Ohja, ik voel me erg thuis," zegt Mel lachend.
    Ik kijk hoe ze hangt en moet ook lachen.
    "Ik ga zo, wat gaan jullie doen?" hoor ik Liam vragen.
    Ik kijk op en giechel even wanneer hij een heerlijk strak t-shirt aan heeft. Ik voel mijn wangen rood worden.
    "Shoppen," zeg ik zacht. "Zal ik voor jou wat meebrengen?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik en laat mijn vinger over zijn borst glijden.
    "Ik moet zeggen, je was best wel indrukwekkend, gisteren."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melody

    'Shoppen!' zeg ik mog wat harder dan Cam en grijns een keer breed. En bij het zien van Cams rood gekleurde wangen rol ik lachend met mijn ogen. 'Zal ik even een dweiltje pakken?' grap ik er achter aan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    Ik glimlach als ze giechelt. "Zal ik voor jou wat meebrengen?" Ik haal mijn schouders op. 'Als je iets leuks ziet mag het wel.' Ik grijns. 'Maar ik ga ik zie jullie vanmiddag denk ik?' Ik loop naar Cam en trek haar naar me toe om haar te kussen.

    Madeline

    Ik schrik wanneer hij zijn boterham plet en op springt van de tafel.
    Ik hoor de deur hard dicht klappen. Ik voel dat ik tril. Waarom deed hij dit?

    Camargue

    Ik geef Melody een mep wanneer ze voorstelt een dweiltje te nemen.
    "Ik zal de vloer eens met jouw dweilen," grinnik ik.
    Dan trekt Liam me naar zich toe.
    "Ik zie jullie vanmiddag?"
    Ik knik met een lief lachje en kus hem iets langer dan nodig om Melody te pesten.


    Atreyu

    "Ik moet zeggen, je was best wel indrukwekkend, gisteren," zegt Fedea terwijl ze een vinger over mijn borstkas laat glijden.
    "Dat kan ik van jou ook zeggen," grijns ik.
    Ik leg mijn hand op haar wang en kus haar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik glimlach tegen haar lippen aan en laat haar dan los. 'Tot vanmiddag.' Ik zwaai nog even naar Mel. 'Als jullie gaan doen dan alsjeblieft mijn deur opslot.' Ik glimlach. Camargue heeft toch mijn extra sleutel.

    Madeline

    Als ik mijn water op heb loop ik achter Irial aan naar buiten. Ik kijk om het hoekje en zie hem roken. Nooit gedacht dat hij rookte. Met tegenzin loop ik naar hem toe en ga naast hem staan.

    Fedea

    Ik grinnik en wiebel even mijn wenkbrauwen.
    "Miauw," zeg ik zacht en druk mijn lippen liefdevol op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melody

    'Ahw, komop!' roep ik plagend als ik merk dat Cam me plaagt en gooi een kussen van de bak zacht naar haar toe. 'Tot vanmiddag,' zegt Liam en zwaait even naar me. 'Tot vanmiddag,' reager ik en zwaai terug. 'Als jullie gaan doe dan alsjeblieft mijn deur opslot,' zegt hij nog. Dat was iets voor Cam.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'