• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    "Wanneer is het mijn beurt? vraagt ze dan.
    Ik schud even met de bus slagroom en kijk Madeline uitdagend aan.
    "Als je deze van me kan afpakken," zeg ik grijnzend.
    Ondertussen kruip ik alvast wat achteruit. Met een glimlach kijk ik haar in de ogen.

    Atreyu

    "Ik denk het wel," zegt ze verleidelijk.
    Ze kust me plagerig.
    "Mooi zo," zeg ik grijnzend waarop ik de douche uitstap. Ik sla grijnzend een handdoek om mijn middel en neem er nog één die ik uitnodigend open hou.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik ben lichtjes teleurgesteld dat hij het daarbij laat, maar neem toch met een glimlach de handdoek aan. Ik droog me snel af en neem elk van de uiteinden in een hand, leg de handdoek om zijn hals en trek hem zacht naar me toe om mijn lippen weer op de zijne te kunnen drukken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik schiet in de lach. 'Dat is oneerlijk als je gaat staan heb je al gewonnen.' Lach ik maar kruip toch naar voren toe. Wie niet waagt wie niet wint toch? Ik steun op een hand en graait met die andere naar de bus. Dan krijg ik een idee. Ik druk mijn lippen op die van hem en wacht tot hij ontspant. Als zijn armen naar beneden gaan gris ik snel de slagroom uit zijn hand. Ik laat hem los en kijk Irial triomfantelijk aan.

    [I'm off to omnomnomnom :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik wilde haar afdrogen, maar gezien ze de handdoek uit mijn handen neemt kan dat niet meer. Niet geheel ontevreden kijk ik toe hoe ze zichzelf afdroogt. Plots slaat ze de handdoek om mijn nek en weet me zo naar zich toe te trekken. Ik laat mijn armen om haar middel glijden en trek haar tegen me aan.
    "Ikhouzoveelvanje," zucht ik in één adem tegen haar lippen aan.

    Irial

    Ik was helemaal niet van plan om te gaan staan, maar dat laat ik niet merken. Ik blijf haar gewoon grijnzend aankijken.
    Ze komt naar me toe gekropen en moet lachen wanneer ze als een gek naar de bus graait. Plots voel ik haar lippen op de mijne en vergeet waar ik mee bezig was tot ik voel hoe ze iets uit mijn handen haalt. De bus slagroom.
    Triomfantelijk kijkt ze me aan.
    "Valsspeler," fluister ik grijnzend.
    Ik sla mijn armen om haar heen en laat ons achterover vallen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Valsspeler," grijnst hij. Ik lach schuldbewust. We vallen achterover op de deken neer. 'Ik speel niet vals ik speel het gewoon slim.' Breng ik er tegen in en lach speels. Ik leun om zijn borst met mijn armen en hoofd en kijk hem aan. 'Maar je mag het vals spelen noemen als je dat wilt.' Grijns ik en kus hem nog een keertje.

    [Eten ben zo terug!]

    Irial

    "Ik speel niet vals, ik speel het gewoon slim," zegt ze met een speels lachje. Ze komt met haar armen en hoofd op mijn borstkas liggen en kijkt me aan.
    "Maar je mag het vaslsspelen noemen als je dat wilt," grijnst ze voor ze een kusje op mijn lippen drukt.
    "Dat is niet slim, dat is sluw," zeg ik lachend.
    Ik staar haar even in de ogen en kus haar dan zelf nog een keertje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik laat de handdoek vallen en leg mijn armen om zijn hals. Zoals in slechte romantische films til ik één been op en druk mijn lippen op de zijne. Ik laat hem lichtjes los en leg een van zijn handen op mijn linkerborst, zodat hij mijn hartslag kan voelen.
    "Voel je dat?" vraag ik zacht.
    "Het klopt speciaal voor jou."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melody

    ‘Schoenen, jurkjes, make-up? Waar beginnen we?’ vroeg Cam nadat ze haar arm in de mijne had gehaakt en ze me enthousiast mee naar buiten nam. ‘Laten we beginnen met schoenen,’ lachte ik. Mijn humeur was opperbest en ik had dan ook enorm veel zin om lekker te winkelen. Even een meidenmiddagje.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Haar armen glijden om mijn nek en ze kust me. Voorzichtig laat ze me los en neemt een van mijn handen vast die ze op haar borst legt.
    "Voel je dat?" vraagt ze zacht.
    Ik snap wel wat ze bedoelt, maar haar hartslag is niet meteen hetgene waar ik nu op let.
    "Het klopt speciaal voor jou."
    Ik neem mijn badjas van het haakje en doe hem haar om. Dan til ik haar op en draag haar naar de woonkamer waar ik samen met haar in de zetel ga liggen.
    "Ik adem voor jou," fluister ik in haar oor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    "Laten we beginnen met de schoenen," lacht ze.
    Ik glimlach en knik.
    "Schoenenwinkel, here we come!"
    Ik begin even te huppelen maar hou op wanneer ik zie dat er vrij veel mensen op straat lopen. Ik moet even om mezelf lachen. Gelukkig ligt ons appartementsgebouw midden in het centrum, dus het duurt niet lang voor we bij de schoenenwinkel zijn. Enthousiast wandel ik naar binnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik neem zijn gezicht in mijn handen en druk mijn lippen op de zijne. Teder en liefdevol.
    "Ik leef voor jou, Trey, en ik zou het niet anders willen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melody

    ‘Schoenenwinkel, here we come!’ roept ze en begint even te huppelen. Ik grinnik zachtjes als ik een paar mensen naar haar zie kijken. Eenmaal binnen in de schoenenwinkel kijk ik even bedenkelijk rond. ‘Ik twijfel..laarzen, pumps of een paar leuke platte schoenen?’ zei ik daarna tegen Cam. Het was niet dat ik te weinig schoenen had of zo, mijn schoenenkast stond al aardig vol maar daar kon en moest natuurlijk altijd meer bij.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline

    "Dat is niet slim, dat is sluw," Ik lach. 'Wie niet sterk is moet slim zijn of in mijn geval, wie niet lang is moet sluw zijn.' Hij kust me op nieuw en ik glimlach. 'Jij maakt eten bijna leuk.' Het was een oprecht compliment al klonk het wel een beetje raar. Maar ik meende het