• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    "Maar excuse moi ik ga me even om kleden," zegt Liam dan.
    Ik beland met een plofje in de zetel wanneer hij gaat recht staan en trek een pruillip naar Melody.
    "Zin om zo meteen even te gaan shoppen?" vraag ik dan.

    Irial

    Terwijl Madeline nog even in de badkamer bezig is ga ik ook kleren aan doen. Ik kies iets makkelijks uit en ga alvast naar beneden om het ontbijt klaar te zetten. Omdat mijn maag rammelt neem ik alvast smakelijk een hap van een boterham met jam.

    Atreyu

    "Tuurlijk ben ik agressief. Niemand komt aan mijn Trey. En jij kan nooit iets fout doen. Daarvoor zie ik je te graag."
    Ik grinnik even en kijk haar lachend aan.
    "Weet je wel hoe schizofreen dat overkomt?" vraag ik plagend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Weet je wel hoe schizofreen dat overkomt?"
    Ik grinnik.
    "Ik heb bijna een excuus om twee persoonlijkheden te hebben," zeg ik lachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik trek een strak wit shirt aan met een trainingsbroek en schoenen.
    Ik neem nog snel mijn I-pod mee en loop terug.

    [Eten ben zo terug]

    Melody

    'Maar excuse moi ik ga me even omkleden,' zegt hij en staat vervolgens op zodat Cam langs hem op de zetel ploft. Ik grinnik zachtjes bij het zien van haar pruillipje. 'Zin om zo meteen even te gaan shoppen?' vraagt ze me dan. 'Is goed! Waar wil je heen gaan?' reageer ik.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Ik heb bijna een excuus om twee persoonlijkheden te hebben," zegt ze lachend.
    "Bijna," antwoord ik met een glimlach.
    Ik druk mijn lippen op de hare.

    Camargue

    "Is goed! Waar wil je heen gaan?" vraagt Melody.
    Ik haal mijn schouders op en kijk haar lachend aan.
    "Maakt niet zo heel veel uit, kies jij maar."
    Ik trek het deken terug over me heen en frunnik er een beetje aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik.
    "Ik voel me al veel beter, dank je," zeg ik zacht en glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Als ik mijn haar gedaan heb en mijn make-up op heb loop ik naar beneden toe. Dit keer kost het me minder moeite om de keuken te vinden. Ik zie Irial al zitten en glimlach.

    Atreyu

    "Ik voel me al veel beter, dank je," zegt ze met een glimlach.
    Ik haal mijn mobiel uit mijn broekzak en kijk even hoe laat het is.
    "Je raakt toch niet meer op tijd op school, dus je kan net zo goed nog even blijven liggen en wat rusten. Wil je wat drinken?" vraag ik terwijl ik opnieuw door haar haren ga.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Wat water ofzo," zeg ik en zet me half recht.
    "Of koffie," voeg ik eraan toe wanneer ik moet geeuwen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Met een glimlach komt Madeline de keuken binnen. Ik schuif een stoel achteruit voor haar en maak een uitnodigend gebaar. Ondertussen overloop ik alles wat er op tafel staat.
    "Vruchtensap, melk, water, brood, jam, chocopaste, ontbijtgranen..."
    Ik glimlach.

    Atreyu

    "Wat water ofzo, of koffie," zegt ze geeuwend.
    "Ja, vergeet die koffie maar, dat hou je niet binnen en van die cafeïne krijgen we een hyperactieve baby."
    Ik wandel de kamer uit en neem in de keuken een glas water.
    Wanneer ik terug in de slaapkamer ben ga ik naast haar zitten en stop het haar in de handen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik glimlach en neem plaats op de stoel. 'Alleen water is goed.'
    Glimlach ik en pak een glas om dat vervolgens met water te vullen.

    Fedea

    Ik grinnik wanneer hij begint over een hyperactieve baby en ik kijk hem dankbaar aan wanneer hij terug komt.
    "Dank je," zeg ik zacht en neem een slokje van het water.
    "Je bent precies mijn eigen prive-verpleegstertje," zeg ik grinnikend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Ik voel iets in me opborrelen dat ik probeer te onderdrukken. Ik ga naast haar zitten en neem een hap van mijn boterham.
    "Bijten?" vraag ik terwijl ik hem haar voorhou zodra ik uitgepraat ben.

    Atreyu

    "Dank je," zegt ze waarop ze een slokje neemt. "Je bent precies mijn eigen prive-verpleegstertje," grinnikt ze.
    Ik lach even en wrijf even door mijn haar.
    "Maar ik ben sexy zonder pakje," antwoord ik lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Maar ik ben sexy zonder pakje."
    Ik kan het niet laten om te lachen.
    "Jij bent altijd sexy," zeg ik zacht en druk mijn lippen op de zijne, waarna ik nog eens drink.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melody

    'Maakt niet zo heel veel uit, kies jij maar,' lacht ze en trekt de dekens naar haar toe om eraan te gaan zitten frunniken. 'Nou wat extra kleren of een paar schoenen kunnen er altijd wel bij, kledingwinkels af dan maar?' vroeg ik en liet mijn voeten alvast in mijn schoenen glijden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'