• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik grijns. 'Wat subtiel.' Lach ik terwijl ik mijn ondergoed weer uit doe. Dan neem ik zijn hand aan en kom bij hem onder de douche staan. Ik ril, ik merk nu pas door de warme stralen hoe koud ik het eigenlijk had.

    Melody

    Ik schud met mijn hoofd van niet. 'Ik heb totaal geen idee of iets gepland staan,' antwoord ik en ga weer overeind zitten. 'Behalve zometeen even een warme douche nemen,' vervolg ik daarna.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Wat subtiel," lacht Madeline terwijl ze haar ondergoed uit doet. Dan komt ze bij me onder de douche. Ik trek haar helemaal tegen me aan.
    "Maar het werkt wel," grijns ik.
    Zachtjes kus ik haar.

    Camargue

    "Ik heb totaal geen idee of iets gepland staan," zegt Melody terwijl ze rechtop gaat zitten. "Behalve zometeen even een warme douche nemen."
    "Niet als ik je voor ben," zeg ik grijnzend.
    Ik spring recht en ren naar de badkamer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Hij trekt me naar zich toe. 'Ja het werkt wel.' Glimlach ik en kus hem zachtjws. Minn haar is nu doorweekt en plakt tegen mijn gezicht aan. Bij Irial is het hetzelfde en ik haal liefdevol mijn hand er doorheen.

    Melody

    'Niet als ik je voor ben,' grijnst ze, springt vervolgens van de bank af en rent naar de badkamer. 'Ey! Dat is gemeen!' roep ik haar achterna terwijl ik omhoog schiet en half over de bank heen hang om het haar achterna te roepen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Ik kijk hem lachend aan.
    "Als mijn ouders ook maar een vinger naar jou willen uitsteken, zullen ze het geweten hebben."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Ja, het werkt wel," zegt ze voor ik een kusje krijg.
    Het water stroomt langs onze gezichten, haar hand gaat door mijn drijfnatte haar. Ik neem wat van haar haar tussen mijn twee handen en doe ze omhoog zodat er een hele pluk rechtstaat.
    "Sexy, punker," grijns ik.

    Camargue

    "Ey, dat is gemeen!" hoor ik Melody roepen.
    Ik draai me om en blaas haar grijnzend een kusje toe.
    In de badkamer douche ik snel, was mijn haren en trek mijn inmiddels droge kleren weer aan. Dan plof ik naast Liam in de zetel en gebaar naar de badkamer.
    "Helemaal van jou, Mel."

    Atreyu

    "Als mijn ouders ook maar een vinger naar jou willen uitsteken zullen ze het geweten hebben."
    Ik grinnik.
    "Nooit geweten dat jij zo agressief bent," zeg ik lachend. "Wat gebeurt er met mij als ik iets fout doe?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Sexy, punker," Ik lach en begin nu zijn haar omhoog te duwen. 'Sexy punkers.' Ik maak er meervoud van aangezien hij nu ook een punker moet voorstellen. Dan doe ik mijn hoofd weer onder het water zodat het naar beneden zakt.

    Liam

    Als Camargue klaar is met douchen komt ze naast me op de bank zitten. Melody gaat nu de douche in. 'Zeg je weet wel dat dit eigenlijk mijn huis is?' Ik kijk haar lachend aan.

    Irial

    Ik lach en moet door mijn benen gaan zodat ze ook mijn haar kan recht zetten.
    "Sexy punkers."
    Ze houdt haar hoofd onder de warme stralen zodat haar haar weer naar beneden zakt, ik haal mijn schouders op en laat het zo. Dan neem ik een spons die ik wat inzeep waarmee ik zacht over haar rug ga.

    Camargue

    "Zeg je weet wel dat dit eigenlijk mijn huis is?" vraagt Liam lachend.
    Ik kruip op zijn schoot met mijn gezicht naar hem toe.
    "Stuurde jij altijd meisjes naar huis zonder ze te laten douchen?" grijns ik. Ik maak een 'tututut' geluidje voor ik mijn lippen op de zijne druk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik vraag me af of ik te laat ga komen als ik te lang onder de douche sta maar dat maakt me even niet uit. Met een spons gaat hij over mijn rug heen. Het is een lekker luchtje die zeep en het komt me bekent voor.

    Liam

    "Stuurde jij altijd meisjes naar huis zonder ze te laten douchen?" grijnst ze. Ze maak een 'tututut' geluidje voor ze haar lippen op de mijne drukt. Ik grijns tegen haar lippen aan. 'Zo gemeen was ik niet hoor.' Ik bijt zacht op haar onderlip en kus dan nog zacht haar lippen. 'Ga je trouwens mee hardloppen of niet?'

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 17:02 ]

    Melody

    'Helemaal van jou, Mel!' zei Cam nadat ze klaar was met douchen. Met een brede grijns stond ik op en snelde naar de badkamer om daar te douchen. Na een snelle douche ging ik er weer onderuit en glipte in mijn kleren. Ik deed straks thuis wel schone aan. Zodra ik binnen kwam ging ik op de leuning van de bank zitten en wierp een vlugge blik op Cam en Liam. 'Thanks voor het gebruiken van je douche,' zei ik tegen Liam en bedacht me daarna wat ik kon gaan doen. Bedenkelijk keek ik weer vooruit.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    "Zo gemeen was ik niet hoor," zegt hij voor hij op mijn lip bijt. "Ga je trouwens mee hardlopen of niet?"
    Ik kus hem even terug en zeg dan grijnzend.
    "Ik ga zelf even lopen. Ik moet het beest buiten laten."
    Met een brede glimlach zit ik hem aan te kijken.

    [Weet even niet hoe ik met Iri moet reageren]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik knik met een glimlach. 'Is goed.' Ik kus haar wang. Dan komt Mel binnen gelopen. 'Thanks voor het gebruiken van je douche' Ik knik. 'Graag gedaan.' Glimlach ik. 'Maar excuse moi ik ga me even om kleden.' Ik loop naar mijn kamer om kleren te gaan zoeken.

    Madeline

    Ik sta voor de spiegel en borstel mijn droog geföhnde haar. Ik had mijn kleren al weer aan en moest over ongeveer een half uur vertrekken. Ik had een vrij makkelijke dag tot 15:15.

    [Wist niets meer voor die douche (A)]

    [Eigenlijk doen er best wel veel mensen mee maar een groot deel reageerd gewoon nooit xD]

    Fedea

    "Tuurlijk ben ik aggressief. Niemand komt aan mijn Trey."
    Ik grinnik.
    "En jij kan nooit iets fout doen. Daarvoor zie ik je te graag."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.