• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Ik ben nog nooit zo snel op mijn gemak geweest bij iemand," Ik glimlach terwijl hij zijn hand door mijn haar haalt. 'Ik weet wat je bedoelt dat
    heb ik ook.' Knik ik en kus hem zacht op zijn lippen.


    Liam

    Ik open de deur van mijn auto en rij richting de stad. Ik had nog iets op te
    halen en nu Cam er niet was, kwam dat perfect uit. Ik parkeer mijn auto en loop de stad in opzoek naar de goede winkel.

    Atreyu

    Met een rood hoofd knikt ze zachtjes en dan rolt een een kreun over haar lippen. Zodra ze 'kleine' Trey voelt grijnst ze en neemt hem in haar hand om me dan zachtjes af te trekken. Ik laat nog een tweede vinger in haar glijden en druk mijn lippen op de hare om even zachtjes op haar onderlip te bijten. Mijn vrije hand laat ik over haar lichaam glijden.

    Irial

    "Ik weet wat je bedoelt, dat heb ik ook," knikt ze voor ze haar lippen op de mijne druk. Zachtjes zuig ik op haar onderlip. Het deken is zo groot dat ik het over ons heen kan slaan terwijl we er op liggen en dat doe ik dan ook.
    "Girl you're amazing, just the way you are," zing ik zachtjes terwijl ik met glinsterende ogen in de hare kijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik span even mijn spieren op wanneer hij er een tweede vinger bijbrengt, en ik beweeg mijn heupen zachtjes mee. Langzaamaan bouw ik mijn tempo op van mijn hand. Mijn ademhaling wordt al iets onregelmatiger, en af en toe kreun ik eens. Ik druk mijn lippen in zijn hals, aangezien dat het eerste is waar ik bij kan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Hij zuigt zachtjes op mijn onderlip en slaat dan de deken rond ons.
    "Girl you're amazing, just the way you are," Zingt hij zachtjes en kijkt
    me in de ogen. 'Weet je dat je eigenlijk best wel een goeie stem hebt.'
    Complimenteer ik hem en volg met mijn vinger de contouren van zijn gezicht.


    Liam

    'Dankje.' Zeg ik tegen het meisje achter de kassa. Ik neem het doosje aan
    en draai me om. Ik laat het doosje in mijn zak glijden en verlaat de winkel
    terug naar de andere winkels.

    Melody

    ‘Even iets drinken voor we verder gaan?’ vraagt Cam glimlachend als we bij de kassa staan. Op dat zelfde moment reken ik mijn kleren af en neem de tassen van het meisje aan. ‘Ja is goed, waar wil je wat gaan drinken?’ reageer ik terug en grinnik even om mezelf. Ik leek wel een pakezel met die tassen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ze spant haar spieren waardoor ik even moet wachten. Dan begint ze zelf haar heupen zachtjes mee te bewegen. Ondertussen versnelt ze het tempo waarmee ze me aftrekt.
    Ik merk dat ze steeds meer opgewonden wordt en dan drukt ze haar lippen in mijn hals. Ik duw mijn vingers wat dieper en breng mijn lippen opnieuw naar de hare.

    Irial

    "Weet je dat je eigenlijk best wel een goeie stem hebt?" zegt ze dan. Ik kijk haar glimlachend aan terwijl ik mijn hand over haar wang laat gaan.
    "Verzoekjes?" fluister ik lachend terwijl ze met haar vinger over mijn gezicht gaat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik giechel. 'Nog verzoekjes?' Ik denk even na maar kan zo een twee drie
    niet een liedje bedenken. 'Suprise me' Glimlach ik en kijk
    hem hoopvol aan.

    Fedea

    Ik kreun zachtjes wanneer hij ze dieper in me beweegt, en ik verlies me helemaal in zijn kus.
    "Trey," kreun ik zachtjes.
    Ik ben zo aan het genieten dat ik even hem vergeet. Ik maak het weldra weer goed door met mijn andere hand zachtjes over zijn ballen te wrijven.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga slapen mensjes ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (Jammer, maar ik ook zo dus slaaplekker!! <3)

    Camargue

    "Ja is goed, waar wil je wat gaan drinken?" vraagt Melody terwijl ze haar tassen van de toonbank neemt. Ik moet lachen en help haar een handje door enkele tassen over te nemen.
    "Maakt mij niet veel uit," zeg ik glimlachend.
    Ondertussen wandel ik al naar buiten. Ik laat de zakken spontaan uit mijn handen vallen wanneer ik plots Liam zie lopen.
    "Liam!" roep ik lachend waarop ik naar hem toe loop en in zijn armen spring.

    Irial

    "Suprise me," glimlacht ze.
    Ik grijns even, knip in mijn vingers en zing "I know you want me, you know I want cha."
    Ik lach en trek haar wat dichter tegen me aan. Onbewust tk ik met mijn vinger op de vloer om het juiste ritme te vinden. Dan kijk ik haar recht in de ogen terwijl ik zachtjes I won't let you go zing.

    Atreyu

    Ik lach wanneer ze zachtjes mijn naam kreunt en beweeg mijn vingers iets sneller wanneer ik haar hand op mijn ballen voel.
    Ik druk mijn lippen in haar hals en plaats er tedere kusjes die ik afwissel met zachte beten. Dan breng ik mijn lippen weer naar haar mond en lik met het puntje van mijn tong over haar lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Mijn auto haal ik niet want terwijl ik loop word ik geroepen door en al te
    bekende stem. "Liam!" Een roodharige gedaante rent naar me toe en ligt al
    in mijn armen voor ik het besef. 'Hey.' Zeg ik verbaast en omhels haar. Door
    haar nogal opvallende kreet kijken er wat mensen naar ons. Nu ze merken dat
    het goed is lopen ze door.

    Madeline

    Irial trekt me dichter tegen zich aan terwijl hij op de grond tikt. Dan kijkt hij me aan en begint I won't let you go te zingen. Ik luister zonder
    hem te onderbreken tot hij stopt. 'Wauw.' Glimlach ik zachtjes en kijk hem
    aan. 'Écht heel goed.' Ik verstrengel mijn vingers met die van hem. Het klonk prachtig als hij zong. Ik hield van zijn stem. Hij was rustgevend.

    Camargue

    "Hey," zegt Liam verbaasd wanneer hij me omhelst. Er kijken mensen naar ons, maar dat kan me niet schelen.
    "Ben je niet blij me te zien?" vraag ik met een pruillipje. Ik glimlach en wrijf met mijn neusje tegen die van hem aan voor ik hem een kusje geef. Dan doe ik mijn hoofd achteruit en vraag met een grijns,
    "Wat doe je hier eigenlijk?"

    Irial

    "Wauw," zegt ze met een glimlach. "Écht heel goed."
    Ondertussen voel ik haar vingers tussen de mijne glijden. Ik grinnik even.
    "Heb je eigenlijk wel naar de tekst geluisterd?" vraag ik lachend terwijl ik met mijn duim over de rug van haar hand wrijf.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik laat mijn tong spelen met de zijne, terwijl ik het tempo van mijn hand weer wat versnel.
    Mijn ademhaling wordt weer onregelmatig en ik leg mijn hoofd iets achterover van opwinding. Ik kreun zachtjes wanneer ik mijn hoogtepunt voel komen, en probeer zijn genot niet te vergeten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Ben je niet blij me te zien?" Ze wrijft met haar neus over die van mij waarna ze me kust. Ik grijns. 'Natuulijk ben ik blij jou te zien altijd toch!' Ik kus haar nog een keer. "Wat doe je hier eigenlijk?" Vraagt ze dan. Ja daar was ik al bang voor. 'Ik uhm moest even iets ophalen.'
    Glimlach ik en neem haar hand vast. 'Dus hoeveel heb je al gekocht?' Vraag ik snel om het onderwerp te veranderen.

    Madeline

    "Heb je eigenlijk wel naar de tekst geluisterd?" Zijn duim streelt de rug van mijn hand. Ik glimlach. 'Ja.' Ik kus hem zachtjes. 'Mijn beurt.' Zeg ik en kijk hem aan voor ik begin te zingen.