• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Melody

‘Nog even door winkelen natuurlijk,’ grijns ik als Liam vraagt wat onze plannen zijn. ‘Er kan inderdaad nog veel meer bij,’ vervolgd ik en kijk vervolgens naar de bult tassen. Mijn god, dat werd een gesleep als we straks terug naar huis gingen. ‘Dus, nog even geduld meneer, pas als we uitgeshopt zijn is ze weer even van jou,’ plaag ik en neem weer een slok van mijn thee.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Atreyu

Nog net kan ik opnieuw de handdoek grijpen om rond mijn middel te doen. Ik laat Fedea me meetrekken naar de piano en luister terwijl ze speelt. Ik neem een ander krukje zodat ik achter haar kan zitten en fluister in haar oor,
    "Ik ben zo trots op je."
    Wanneer het liedje op zijn einde komt laat ik mijn armen rond haar middel glijden en laat één hand opnieuw tussen haar benen zakken. Ik begin haar te stimuleren en fluister met een duister lachje in haar oor,
    "Als jij stopt met spelen, stop ik ook met spelen."

Irial

"Waarom zou je dat doen?" zegt ze lachend. Terwijl ze me terugkust streelt ze mijn wang. Ik maak mijn lippen los van de hare en laat mijn vinger over haar jukbeenderen gaan.
    "Omdat deze je gezicht zo mooi maken," zeg ik zacht. Mijn vinger geeft een tik op haar neusje, "Omdat deze zo schattig is." Dan laat ik mijn vinger over haar lippen glijdenn, "Omdat ik deze anders de hele dag wil kussen."

Camargue

"Een kleine modeshow voor mij dus?" grijnst hij. Ik knik en bijt even op mijn lip.
    "Hoewel er niet veel-"
    "Nog even geduld meneer, pas als we uitgeshopt zijn is ze weer even van jou," onderbreekt Melody me lachend.
    Ik kijk haar aan met een frons en een glimlach tegelijk. Ik haal mijn schouders op en neem ook een slokje van mijn thee.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

Ik grinnik zachtjes en neem zijn gezicht in mijn handen.
    "Niet aan de piano," fluister ik tegen zijn lippen voor ik de mijne er zachtjes op druk.
    "Nooit Music & Lyrics gezien? Hugh Grant stond vol bl-bla-.. ple-," zeg ik kreunend.
    Ik sluit mijn ogen. Dit pianokrukje is eigenlijk vrij oncomfortabel, maar het is te lekker om er iets van te zeggen.

[ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 20:37 ]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Madeline

Ik giechel wanneer hij verschilende delen van mijn gezicht aanraakt om ze te benoemen. 'Je bent de liefste jongen die ik ken.' Fluister ik en druk dan mijn lippen op die van hem. Dit was veel leuker dan naar school gaan dat was wel zeker. Hij maakte me gelukkiger dan ik in een heletijd gewees was.

Liam

Ik lach. 'De hint is duidelijk Melody.' Grijns ik en knipoog naar Camargue. 'Maar goed ik heb zelf ook plannen dus ik zal Camargue nog maar eventjes van je stelen, over een paar minuten is ze weer he-le-maal de jouwe.' Ik neem nog een slok van mijn koffie.

Atreyu

Ze neemt mijn gezicht in haar handen en fluistert,
    "Niet aan de piano. Nooit Music & Lyrics gezien? Hugh Grant stond vol bl-bla-.. ple-" ze kreunt en ik haal mijn hand weg.
    "Handen op de piano, prinses," fluister ik in haar oor.

Irial

"Je bent de liefste jongen die ik ken," fluistert ze voor ze me kust.
    "Dat mag ik hopen," antwoord ik met een glimlach.
    Ik kijk even in haar ogen.
    "Sterretjes," fluister ik met een glimlach wanneer de glinsterend grijze kleur ervan me opvalt. Ik druk mijn lippen opnieuw op de hare.

melody

‘Nou, vooruit dan,’ lach ik als Liam zegt Cam even mee te willen nemen. ‘Moet ik anders hier wachten?’ vraag ik daarna en kijk even van hem naar Cam. Mijn thee was toch nog niet op en als ze niet zo heel lang wegbleven zat hier ik nog wel goed.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Madeline

"Dat mag ik hopen," Ik glimlach. Hij kijkt me recht aan. "Sterretjes,"
    fluisterd hij. Ik frons en hou mijn hoofd een beetje schuin. 'Sterretjes?'
    Herhaal ik hem niet begrijpend. Voor ik verder kan vragen druk hij zijn lippen weer op die van mij. Mijn vingers gaan door zijn haar.

Fedea

Ik concentreer me op de piano, en begin weer te spelen. Instrumentaal alleen, deze keer. Ik ken geen liedjes die alleen bestaan uit kreunen. Soms duurt het enkele seconden voor ik verderspeel, maar ik wil niet dat hij stopt. Ik sluit mijn ogen en bijt op mijn lip.

Atreyu

Zodra ze weer begint te spelen laat ik mijn hand opnieuw tussen haar benen glijden en doe verder waar ik mee bezig was. Met mijn andere hand doe ik de badjas een stukje naar beneden en zet mijn lippen op haar schouder en bijt er even in. Dan breng ik mijn mond naar haar hals waar ik haar kusjes blijf geven.

Irial

"Sterretjes?" vraagt ze nog voor ik haar kus.
    Wanneer ik mijn lippen van de hare haal om te ademen glimlach ik even.
    "Je ogen, sterretjes," verklaar ik kort voor ik mijn lippen weer op die van haar druk. Ik laat mijn hand haar wang strelen.

Fedea

Ik begin zachtjes te hijgen en voel dat mijn handen stilvallen op het klavier. Ik duw mijn bekken iets naar voren en kijk hem met een opgewonden blik in mijn ogen aan.
    "Trey," fluister ik zacht voor ik mijn lippen op de zijne druk.

Madeline

"Je ogen, sterretjes," Ik glimlach tegen zijn lippen aan.
    Zijn hand streelt mijn wang. Mijn eigen hand ligt op zijn borstkas
    en streeld zachtjes over zijn ribben heen.

Atreyu

Ik bijt op mijn onderlip wanneer ze haar bekken naar voor duwt. Het spelen is gestopt en ik ben nog net niet zo gemeen om nu opnieuw te stoppen.
    "Trey," fluistert ze zacht voor ze me kust.
    Zachtjes breek ik de kus af en fluister in haar oor,
    "Smeek me," zo gemeen ben ik dan weer wel.

Irial

Ik ril wanneer ze haar hand over mijn ribben laat glijden.
    Ik zucht een keer tegen haar lippen aan. Waarom moet ze nu net dat ene plekje vinden waar ik gek van word. Ik verander mijn positie zodat ik met mijn bovenlijf op het hare lig. We hebben nog steeds geen bovenkleding aan en mijn huid kleeft tegen de hare. Ik geef haar kleine kusjes op haar lippen.

Fedea

"Smeek me."
    Ik slik moeizaam en open mijn ogen langzaam.
    "Neuk me," fluister ik geil. Ik sla mijn armen om zijn hals en druk mijn lippen op de zijne, iets ruwer dan gewoonlijk.

Madeline

Ik voel hem rillen en lach tegen zijn lippen aan. Zijn boven lichaam
    drukt tegen dat van mij aan. Behavle mijn broek en wat daaronder zit
    draag ik alleen nog een bh. Ik laat hem zachtjes los. 'Hoelaat is het?'
    Ik had geen besef van tijd als ik bij Irial was.

Atreyu

"Neuk me," fluistert ze waarop ze haar armen om mijn hals slaat en me ruw kust. Ik til haar op en draag haar naar de slaapkamer.
    "Smeek me," fluister ik nog een keer in haar oor. Ik zet haar neer en ruk de badjas van haar lijf of haar dan op bed te duwen. Ik ga op haar liggen en druk mijn lippen even ruw op de hare als net.

Irial

"Hoe laat is het?" vraagt ze dan.
    Ik kijk haar aan en trek een wenkbrauw op. Enkele subtiele afwijzingen zijn genoeg dus ik ga rechtop zitten en kijk even naar de klok.
    "Tien uur," antwoord ik terwijl ik op zoek ga naar mijn t-shirt. Ik vloek binnensmonds wanneer ik hem niet vind en ga dan maar weer op mijn rug liggen.