• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Het was een verassing dat het nog maar tien uur was. Irial staat op en zoekt iets om vervolgens weer te gaan liggen. Ik besef me dat het waarschijnlik zijn shirt was. Ik kruip naar hem toe en leg mijn hoofd op zijn borst. 'Dit ligt lekkerder dan met shirt hoor.' Glimlach ik en druk er een kusje op.

    Fedea

    "Neuk me, Trey. Ik wil je," fluister ik opgewonden.
    Die jongen heeft me, met hart en ziel. Hij maakt ma gewoon gek.
    Ik trek hem tegen me aan en zet zachtjes mijn tanden in zijn hals. Ik kreun tegen zijn huid aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Madeline komt naar me toegekropen en legt haar hoofd op mijn borst.
    "Dit ligt lekkerder dan met shirt hoor," glimlach ze voor ze er een kusje opdrukt.
    Ik neem een ander kussen, druk het op mijn gezicht en jammer even.
    Die meid maakt me gek en doet er niks aan.

    Atreyu

    "Neuk me, Trey, ik wil je," fluistert ze.
    Ze bijt in mijn hals en kreunt tegen mijn huid aan. Ik grinnik even. Ik ga recht zitten om naar het nachtkastje te kruipen.
    "Momentje, prinses," zeg ik grijnzend. "Eerst even iets nemen."
    Heel traag doe ik het nachtkastje open.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik kijk niet begrijpend naar hem op terwijl hij in een kussen jammers.
    Ik til mijn hoofd van zijn borst af. Had ik iets verkeerds gedaan?
    Paniek slaat toe en ik laat hem los.

    Fedea

    Ik wacht ongeduldig, en hij is veel te traag naar mijn zin, dus ik vlieg half naar het nachtkastje en haal er een condoom uit. Voor ik het besef heeft hij het om en laat ik me over hem heen zakken. Ik grom zachtjes in plaats van te kreunen. Ik sta helemaal wild.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Plots voel ik hoe Madeline me los laat. Ik gooi het kussen weg en grijp haar vast. Dan rol ik om zodat ze onder me komt te liggen. Niet al te voorzichtig kus ik haar. Ik duw mijn kruis tegen het hare zodat ze kan voelen wat het probleem is.
    "Ik wil je," fluister ik schor.

    Atreyu

    Bijna te snel om te kunnen volgen doet ze me een condoom om en laat ze zich over mijn erectie zakken. Ik grijp wat van haar haar vast en doe mijn best er niet aan te trekken.
    "Fé," grom ik opgewonden.
    Dit gaat niet lang duren, dat merk ik nu al.
    Ik druk mijn lippen ruw op die van haar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Trey," antwoord ik kreunend.
    Ik leg mijn handen op zijn gezicht en kijk recht in zijn ogen.
    "Doe met me wat je wil, laat me kermen van genot," zeg ik en ik hoor de geilheid in mijn stem. Ik druk mijn lippen weer op de zijne terwijl ik mijn heupen ritmisch beweeg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Dan plots komt hij overeind om mij naar beneden te drukken. Hij drukt zijn lippen ruwer dan normaal op die van mij. Zijn kruis schuurt tegen dan van mij. 'Ik wil je.' Zijn stem is schor en onwijs sexy. 'Than come amd get me' Ik leg mijn armen in zijn nek en kus hem op dezelfde manier als hij deed.

    Atreyu

    "Trey," kreunt ze terug.
    Ik voel haar handen op mijn gloeiende wangen en kijk haar recht in de ogen.
    "Doe met me wat je wil, laat me kermen van genot," zegt ze geil.
    Ruw drukt ze haar lippen op die van mij terwijl ze me verder neukt.
    Ik ga liggen, trek haar mee en draai ons om. Zo snel als ik kan draai ik haar om en trek haar op handen en knieën. Ik neem haar heupen vast en stoot zo diep en hard als ik kan.

    Irial

    "Then come and get me," antwoordt ze. Ze slaat haar armen om mijn nek en kust me op dezelfde ruwe manier als ik deed.
    Waar komt dat vandaan?
    Ik bijt zacht op haar onderlip terwijl ik mijn hand op haar borst leg en er zacht in knijp.
    Ik schuur opnieuw even met mijn kruis langs het hare, zelfs met kleren aan voelt het goed.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kreun luid en grom zachtjes. Ergens in mijn achterhoofd vraag ik me af of de buren ons zouden kunnen horen. Die gedachte maakt me alleen nog maar meer opgewonden en ik steek mijn onderlichaam nog wat achteruit.
    "Oh, Trey," kerm ik zacht.
    Beste vrijpartij ooit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Zoals ik nu deed was ik eigenlijk nooit maar Irial deed iets onbeschrijvelijks met me. Hij bijt zacht op mijn onderlip. Mijn handen gaan door zijn haar terwijl zijn kruis nog steeds tegen dat van mij schuurden. Ik nam nog steeds niet de leiding dat ging me te ver. Dat ik dit deed was al heel wat. Ik genoot van zijn aanrakingen en kuste hem nu iets zachter.

    Atreyu

    Ze duwt haar onderlichaam nog meer naar achter waardoor ik nog dieper in haar kom. Ik laat een hand tussen haar benen glijden en stimuleer haar opnieuw. Ondertussen ga ik wat trager maar laat ik elke stoot hard aankomen. Met de hand die op haar heup ligt hou ik haar stevig vast.
    "Fé," kreun ik haar naam.

    Irial

    Haar handen gaan door mijn haar en met moeite weet ik mijn lippen van de hare te halen.
    "Blijf hier," zeg ik hees. "Niet bewegen."
    Ik trek mijn broek uit omdat die teveel knelt en ren dan naar boven om een condoom te halen. Ik rits er een paar uit het nachtkastje en ren dan weer naar beneden. Ik gooi ze naast Madeline op het deken en ga terug bij haar liggen. Terwijl ik haar kus pruts ik haar broek open.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    De manier waarop hij mijn naam zegt, doet iets breken.
    Ik kom gillend en grommend klaar, en ik bijt in het kussen voor me om mijn stem te smoren. Het liefst van al wil ik het condoom uitdoen en zijn sperma op me voelen, maar ik kan me gewoon niet meer bewegen. Ik zak door mijn armen en lig nog na te rillen met mijn onderlichaam omhoog.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Verbaast kijk ik Irial na. Als hij terug is gooit hij een paar condooma naast me neer. Ik lach hij had plannen blijkbaar. Hij kust me weer en probeert tegelijker tijd mijn broek los te maken. Ik help hem een handje en maak hem los. Ik moet hem even los laten om mijn broek uit te doen maar kus hem dan weer. Ik ga met mijn geizcht naar hem toe op zijn schoot zitten.

    Atreyu

    De geluiden die Fedea maakt wanneer ze klaarkomt trekken door merg en been. Ik hoef nog maar een keer of twee te stoten voor ik ook kreunend klaar kom.
    Ik laat me op haar hangen en haal hijgend adem.
    Zo opgewonden had ik haar nog nooit te zien. Ik heb de energie niet meer om nog uit haar te komen.

    Irial

    Ze helpt me even door haar broek uit te doen. Ik laat mijn hand over haar billen glijden en dan zit ze plots op mijn schoot. Ik laat mijn armen haar middel glijden en trek haar dicht tegen me aan.
    "Zo sexy," fluister ik schor.
    Ik druk mijn lippen zacht op de hare tot ik mezelf verlies in de kus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.