• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ik sluit mijn ogen wanneer ook haar hand sneller beweegt. Ik hoor haar ademhaling versnellen. Dan begint ze heerlijk te kreunen en ik weet dat het voor haar zo ver is. Het duurt maar enkele seconden voor ik ook mijn hoogtepunt bereikt heb.
    Ik druk mijn lippen tegen de hare aan.

    Camargue

    "Natuurlijk ben ik blij jou te zien, altijd toch!" Ik krijg nog een kusje.
    Bij mijn tweede vraag lijkt hij even te twijfelen.
    "Ik uhm moest even iets ophalen," zegt hij terwijl hij mijn hand vastneemt. "Dus hoeveel heb je al gekocht?"
    Lachend wijs ik naar Melody.

    Irial

    "Ja," zegt ze voor ik een kusje krijg. "Mijn beurt."
    Glimlachend beantwoord ik haar blik. Dan begint ook zij te zingen en ik word er even stil van. Er gaan lichtjes in mijn ogen branden. Geduldig wacht ik tot ze klaar is met zingen en neem dan haar gezicht in mijn handen om haar zo naar me toe te trekken.
    "You are perfect to me," fluister ik tegen haar lippen aan voor ik haar kus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik tril nog wat na wanneer hii zijn lippen op de mijne drukt. Ik neem een papieren zakdoekje uit mijn tas die naast de zetel staat en veeg zijn zaad weg van waar het ook beland is. Ik leg het zakdoekje even weg en druk mijn lippen tegen de zijne. Ik duw voorzichtig mijn lichaam wat tegen het zijne aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Lachend wijst ze naar Melody die overladen op ons staat te wachten. 'Jezus Cam.' Grijns ik. 'Moeten we d'r niet eventjes helpen?' Ik trek Camargue aan haar hand mee naar Melody. Ik neem vlug een paar tassen van haar over.

    Madeline

    Als ik klaar ben met zingen legt Irial zijn handen op mijn gezicht. "You are perfect to me," Fluisterd hij tegen mijn lippen aan en kust me dan. Ik glimlach. 'You are perfect to me.' Herhaal ik zijn eigen woorden die nu voor hem bedoelt zijn. 'Duetje dan maar?' lach ik.

    Atreyu

    Ze wrijft mijn boeltje weg met een papieren zakdoekje en druk haar lippen tegen de mijne terwijl ik haar lichaam tegen het mijne aanvoel.
    "Sorry," grinnik ik hees.
    Ik laat mijn handen opnieuw over haar lichaam glijden en bijt zachtjes op haar onderlip.

    Camargue

    "Jezus, Cam. Moeten we haar niet eventjes helpen?"
    Hij trekt me aan mijn hand mee en neemt wat tassen van Melody over. Met een vertederde lach op mijn gezicht kijk ik hem aan.
    "Dat is mijn gentleman," zeg ik met een glimlach terwijl ik ook mijn tassen weer op til.
    We lopen naar een cafeetje waar we gaan zitten. Geduldig wacht ik tot er iemand ons bestelling op komt nemen.

    Irial

    "You are perfect to me," herhaalt ze wat ik net zei. "Duetje dan maar?" lacht ze. Ik schud mijn hoofd en trek haar hoofd weer dichter bij het mijne.
    Ik laat mijn lippen zo zacht over de hare gaan dat ze elkaar amper raken. Dan kus ik haar heel teder terwijl ik een hand door haar haar laat gaan.
    "I.Love.You." zeg ik tussen het kussen door.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Dat is mijn gentleman," Ik lach. 'Maar jij bent toch ook my lady?' Ik kus haar wang en volg haar naar een gezellig cafeetje om daar de tassen op de gornd te zetten en aan een tafel te gaan zitten.

    Madeline

    Hij schud zijn hoofd en trekt me voor zover dat mogelijk is naar hem toe. Zijn lippen stelen over die van mij en kust me dan teder. "I.Love.You." Zegt hij tussen de kusjes door. Ik glimlach. 'I love you too' Ik streel door zijn haren en glimlach wat verlegen.

    Camargue

    "Maar jij bent toch ook my lady?" zegt Liam waarop hij een kusje op mijn wang drukt. Ik giechel even.
    We hoeven gelukkig niet al te lang te wachten voor iemand ons komt bedienen.
    Ik vraag een kop vruchtenthee wanneer ik weer een koude rilling krijg. Ik haal de sjaal die ik pas gekocht heb uit mijn tas, trek het prijskaartje eraf met mijn tanden en doe hem snel om.

    Irial

    "I love you too," antwoordt ze met een glimlach.
    Haar hand gaat nu ook door mijn haren terwijl een kleine glimlach haar gezicht siert. Verliefd lig ik haar aan te kijken.
    Ik leg haar even neer en gooi nog een houtblok in de haard zodat het vuur blijft branden. Ik blijf even zitten omdat de warmte goed voelt op mijn borstkas. Dromerig zit ik naar de vonkjes te staren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kijk hem lachend aan.
    "Waarom sorry?"
    Ik leg mijn ene hand op zijn borst, en de andere gaat door zijn haren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Camargue vraagt om een vruchten thee en ik om een koffie. Ze haalt een sjaal uit een van de vele tassen en trekt met haar tanden het kaartje eraf om hem om te doen. 'Staat leuk glimlach ik.'

    Madeline

    Irial laat me los om een houtblok bij het vuur te doen. Ik ga recht op naast hem zitten en hou mijn handen even voor het vuur. Ik zit op mijn knieën met gestrekte rug naast hem. Wat in gedachten leg ik mijn hoofd op zijn schouder.

    Atreyu

    "Waarom sorry?" vraagt ze lachend.
    Ik knik lachend naar het gebruikte zakdoekje. Dan druk ik mijn lippen ruw op de hare terwijl ik mijn hand over haar kont laat glijden en met de andere haar nek vastneem.
    Ik duw mijn lichaam wat dichter tegen het hare aan.

    Camargue

    "Staat leuk," zegt Liam met een glimlach.
    Ik moet nog een keer rillen voor ik kan antwoorden. Zo koud.
    "Dank je," zeg ik lief. Ik nip van mijn thee in een poging om warm te krijgen. Ik grinnik even wanneer ik denk wat hij van de lingeriesetjes zal vinden die ik gekocht heb.

    Irial

    Madeline komt naast me zitten om haar handen even te warmen. Ze legt haar hoofd op mijn schouder en ik trek haar zachtjes onderuit zodat ze met haar hoofd op mijn schoot komt te liggen. Ik wrijf opnieuw door haar haar terwijl ik haar in de ogen kijk.
    "Hey," zeg ik met een speels glimlachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik zachtjes.
    "Dat is toch normaal? Waarom zeg je daar nu sorry voor?"
    Mijn adem stokt in mijn keel wanneer hij me weer kust en ik sluit mijn ogen. Ik leg mijn armen om zijn hals en beantwoord passioneel zijn kus. Ik bijt zachtjes op zijn lip en laat mijn tong er voorzichtig langs glijden.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 20:03 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melody

    Onderweg kwamen we Liam tegen die, tot mijn grote vreugde, een paar van mijn tassen overnam. Ik was geen shopAholic , echt niet. Eenmaal bij het cafeetje aangekomen bestel ik net als Cam een thee en luister half naar hun gesprek. Met de warme kop thee in mijn handen staar ik een beetje afwezig vooruit.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    Ik bedankt het meisje voor mijn koffie en neem een slok. 'Dus wat zijn jullie plannen voor vanmiddag?' Vraag ik terwijl ik van Melody naar Camargue kijk.

    Madeline

    Ik lig met mijn hoofd op zijn schoot en kijk omhoog naar zijn gezicht. "Hey." Zegt hij speels. Ik glimlach. 'Hey.' Zeg ik zachtjes terug en strek mijn arm om zijn gezicht aan te kunnen raken.

    Atreyu

    Ik bijt zacht op haar tong wanneer ze die over mijn lippen laat glijden.
    "Dit is geen goed voorbeeld van rusten of school," fluister ik grijnzend tegen haar lippen aan. Ik kus haar opnieuw terwijl ik een klein klapje op haar kont geven.

    Camargue

    "Dus wat zijn jullie plannen voor vanmiddag?" vraagt Liam terwijl zijn blik tussen mij en Melody glijdt.
    "Ik denk dat Melody nog niet gekocht heeft," zeg ik lachend. "Dus we gaan nog wat winkels binnen en misschien kan ik daarna eens aan jou tonen wat ik al gekocht heb," ga ik verder met een grijns terwijl ik mijn hand op die van Liam leg.

    Irial

    "Hey," zegt Madeline terwijl ze een arm strekt om mijn gezicht aan te kunnen raken. Ik leg mijn wang in haar hand en leg mijn hand op de hare.
    "Ik zou de hele dag naar je kunnen staren," geef ik blozend toe.
    Ik buig voorover en druk mijn lippen op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Dit is geen goed voorbeeld van rusten of school."
    Ik grinnik zachtjes en druk mijn lippen weer voor enkele seconden op de zijne. Ik beeindig langzaam de kus en kijk hem aan.
    "Ik wil je iets laten horen," fluister ik zacht, en doe de badjas aan.
    Ik sta langzaam op, neem zijn hand vast en trek hem zachtjes mee naar de piano. Ik laat mijn vingers over de toetsen glijden en begin te spelen.


    [zo beeld ik me haar stem trouwens in :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Ik denk dat Melody nog niet gekocht heeft," zeg ik lachend." Ik knik met een glimlach. "Dus we gaan nog wat winkels binnen en misschien kan ik daarna eens aan jou tonen wat ik al gekocht heb," 'Een kleine modeshow voor mij dus?' Grijns ik en streel haar vingers zachtjes.

    Madeline

    "Ik zou de hele dag naar je kunnen staren," Voor de eerste keer dat ik me kan herinneren bloos Irial echt. Zijn wangen kleuren roze en ik lach naar hem. 'Waarom zou je dat doen?' Zeg ik nog steeds lachend. Hij buigt voorover en kust mijn lippen. Ik streel zijn kaak en wang teriwjl ik hem terug kus.