• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 21:59 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik spoel weer door en verfirs mijn gezicht een beetje aan de wastafel. Ik word hier gewoon gek van. Ik bekijk mijn spiegelbeeld, en schrik ervan hoe bleek ik zie. Ik knijp even in mijn wangen om ze wat kleur te geven en loop weer terug naar de bar.
    "Sorry," zeg ik verontschuldigend en neem een slok water.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Voor de derde keer deze avond zag ik Fedea weer met een vertrokken gezicht naar de wc gaan. Vanuit mijn ooghoeken zag ik Atreyu met zijn hoofd schudden, iets vertelde me dat het niet een verkeerd gevallen maaltijd was maar ik besloot er niet op in te gaan. Terwijl ik met een pluk haren begon te spelen kauwde ik bedenkelijk op de binnenkant van mijn wang. 'Sorry,' hoorde ik Fedea zeggen toen ze weer terug kwam.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 14:35 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Bijna automatisch kijk ik op wanneer Fedea terugkomt. Ik leg mijn hand op haar onderrug en kijk haar bezorgd aan. Mijn andere hand leg ik even op haar voorhoofd om te zien of ze niet gewoon ziek is. Het voelt niet bijzonder warm aan.
    "Als je naar huis wilt..." zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [en toen vielen we stil.. :'D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    "Als je naar huis wilt..."
    Ik knik zachtjes.
    "Ik heb me inderdaad al beter gevoeld."
    Ik kijk even naar Eleanor en Cam en de anderen.
    "Ehm, hoe vinden we elkaar weer terug?" vraag ik met een schorre stem.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    'We wonen in het appartementencomplex hier aan het einde van de straat, daar is meestal wel een van ons te vinden of hier in de bar,' antwoord ik op Fedea's vraag en wens haar beterschap toe daarna wend ik me tot Juléan. 'En hoe was jou dag?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Juléan Yahuar

    Ik knik instemmend bij Eleanor's antwoord en wens haar ook maar beterschap toe. Ik hoopte voor haar dat ze niet zo'n vreselijke griep had, waarbij je je een week lang gewoon dood voelde, maar dat het meeviel.
    "En hoe was jouw dag?" vroeg Eleanor.
    "Niet veel bijzonders, eigenlijk. Wie weet moeten we er eens op uit of zo, met z'n allen," zei ik, eigenlijk meer denkend aan dat we nog iets met de groep moesten doen voordat Cam bij ons weg ging. Dat kwam akelig snel dichterbij nu die nieuwe vorstin bij ons bekend was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eleanor

    'Niet veel bijzonders, eigenlijk. Wie weet moeten we er eens op uit of zo, met z'n allen, zei hij. 'Klinkt als een goed idee,' antwoorde ik, vooral gezien de korte tijd die we nu nog met Camargua en Liam hadden. 'Wat had je in gedachten?' vroeg ik daarna aan hem en nam ondertussen een slok van mijn cola.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Ik kijk naar Trey.
    "Wil jij nog hier blijven?" vraag ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Wil jij hier nog blijven?" vraagt Fedea terwijl ze me aankijkt.
    Ik schud mijn hoofd en na een kort afscheid van de anderen zitten we op de motor naar huis. Daar aangekomen ga ik zo voorzichtig mogelijk met haar de trap op. Ik stop haar in bed en zet een emmer naast haar. Terwijl ik door haar haren wrijf kijk ik haar bezorgd aan.
    "Kan ik iets doen?" vraag ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Juléan Yahuar

    "Wat had je in gedachten?" vroeg Eleanor en ik fronste mijn wenkbrauwen. Dat was een goeie. "Ehm, geen idee. Weekendje weg? Daar had ik nog niet echt over nagedacht," antwoordde ik met een grijs.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fedea

    Ik kijk hem glimlachend aan.
    "Gewoon, hier blijven?" zeg ik voorzichtig en hoest een beetje.
    "Het gaat wel." Ik glimlach flauwtjes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Gewoon hier blijven?" zegt ze voorzichtig waarop ze hoest.
    "Het gaat wel," zegt ze met een weinig overtuigende glimlach.
    Ik ga naast haar liggen en kijk haar aan.
    "Het spijt me zo," fluister ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik draai me op mijn zij en kijk hem aan.
    "Het is niet jouw fout," antwoord ik even stil.
    Ik glimlach en druk een kus op zijn wang.
    "Wie weet... wie weet ben ik gewoon ziek, ofzo..."
    Hoewel het nogal onlogisch klinkt, komt het vrij overtuigend over.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    'Ehm, geen idee. Weekendje weg? Daar had ik nog niet echt over nagedacht,' antwoordde hij met een grijns. 'Een weekendje weg.. Dat klinkt nog helemaal niet verkeerd,' reageer ik terug met een brede glimlach. 'Misschien eens voorstellen, kijken wat de rest ervan vind en of ze misschien iets anders in gedachten hebben?' zeg ik halfvragend.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'