• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 21:59 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Teder kus ik hem terug en ik leg mijn been om zijn middel. Zijn aanraking op mijn huid voelt fris en kriebelig aan. Ik sluit even mijn ogen om ervan te genieten. Ik zet me een beetje recht en doe mijn shirt uit.
    "Dat gaat een beetje makkelijker," fluister ik hees.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Dat ik jou leuk vind daar ben ik sinds gisteren al achter,"
    Mijn hart maakt een sprongetje en ik moet lachen wanneer
    hij me kietelt. Als hij stopt is het mijn beurt hem te
    kietelen dus doe ik dat ook.

    Liam

    "Ik heb heel wat tijd gehad om te oefenen." Ik lach toegevelijk.
    Dan begint het plots hard te regenen. 'Fuck.' Roep ik en begin
    richting huis te rennen. Ik merk dat Cam het niet bij kan houden
    dus besluit ik terug te gaan. 'Komop cutie.' Ik neem haar hand
    en trek haar aan haar hand mee door de regen.

    Atreyu

    Ik moet even mijn arm tot het uiterste strekken maar uiteindelijk lukt het me om uit het nachtkastje aan mijn kant van het bed een condoom te halen. Ik leg het alvast klaar op mijn kussen.
    "Voor de zekerheid," zeg ik zacht.
    Ik doe ook mijn t-shirt uit en trek Fedea weer helemaal tegen me aan. Haar huid verwarmt de mijne. Terwijl ik haar kus laat ik mijn hand over haar borsten glijden.

    Irial

    Wanneer ik ophoud met kietelen, krijg ik zelf de volle laag.
    "Ahahah- niet- haha- doen!" breng ik lachend uit. Ik weet haar hand vast te grijpen en laat mijn vingers tussen de hare glijden.
    Dan druk ik opnieuw mijn lippen op de hare. Mijn hart slaat zo hard dat ik hoop het binnen te kunnen houden.

    Camargue

    Liam begint te rennen, ik blijf staan. Hij draait zich om en komt terug naar me toegelopen.
    "Komop, cutie," zegt hij terwijl hij mijn hand neemt. Hij wil beginnen lopen maar ik blijf stevig staan waar ik sta en trek hem terug naar me toe.
    "Dit heb ik altijd al eens willen doen," zeg ik glimlachend.
    Ik druk mijn lippen op de zijne en kus hem in de regen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kreun zachtjes en kus hem teder terug. Er flitst een gedachte door mijn hoofd en ik grinnik even.
    Ik negeer het en kus hem liefdevol, terwijl ik me probeer te ontdoen van mijn broek.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 18:08 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Trey zei net: voor de zekerheid -_-]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Zijn handen houden die van mij vast zodat ik mijn kietelaanval niet kan hervatten. Opnieuw drukt hij zijn lippen op die van mij en ik sluit mijn ogen. Als je er over na dacht was het vreemd dat we nu al zo intiem waren. Zolang kende ik hem niet. Maar ik dacht daar niet aan. Ik wilde gewoon zo dicht mogelijk bij Irial zijn als maar kon.

    Liam

    Camargue loopt niet door. "Dit heb ik altijd al eens willen doen," Ik weet niet wat ze bedoelt maar dan drukt ze haar lippen op die van mij. De regen komt nu met bakken naar beneden en we zijn doorweekt. Mijn haar plakt op mijn voorhoofd en ziet er niet uit. Maar ik moet toegeven dit wat er nu gebeurt is net een film scene. 'Ik hou van je.' Prevel ik tegen haar lippen aan. Mijn handen houden haar wangen vast en ik moet een beetje door mijn knieën zakken om haar recht aan te kunnen kijken.

    [Aangepast]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik kijk Fedea grijnzend aan wanneer ze ligt te vechten met haar broek.
    "Zal ik even helpen?" fluister ik in haar oor.
    Ik wacht niet op antwoord en ruk het ding van haar lijf. Met een dof klapje belandt het ergens in de kamer. Ik zet mijn lippen in haar hals en kus me een weg naar beneden. Terwijl ik haar navel kus laat ik mijn handen op haar buik rusten. Dan trek ik haar broekje naar beneden.

    Irial

    Ik ontspan helemaal bij Madeline, alsof zij de enige is bij wie ik echt veilig, thuis ben.
    Dat ben je ook.
    Ik laat haar handen los zodat ik ze op haar zij kan leggen. Mijn lippen kom amper los van de hare.

    Camargue

    "Ik hou van je," fluistert Liam tegen mijn lippen aan. Mijn gezicht is veilig in zijn handen verscholen en hij bukt zich om in mijn ogen te kunnen kijken. Door de regen vallen de tranen die over mijn wangen stromen niet op.
    "Ik hou van je," antwoord ik "de Goden mogen weten hoeveel."
    Dan laat ik hem me mee naar binnen nemen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik glimlach tegen zijn lippen aan en geniet van zijn aanrakingen.
    'Je smaakt nog steeds naar vanille.' Lach ik zacht en kus hem
    dan weer. Ik wist vrij zeker dat vanille nu mijn lievelings
    smaak was geworden.

    Liam

    "de Goden mogen weten hoeveel." Ik glimlach en neem haar mee naar
    binnen toe. In mijn huis aangekomen trap ik direct mijn schoenen
    uit. Zelfs mijn sokken zijn door de regen nat geworden. Ik vermijd
    uit voorzorg de spiegels maar.

    Fedea

    Ik grinnik wanneer hij mijn broek uittrekt, en ik houd mijn adem in wanneer hij zih een weg kust naar beneden. Ik til mijn heupen wat op zodat hij mijn slipje makkelijker uitkrijgt. Ik kijk hem even aan en bijt op mijn lip. Hopelijk gaat het deze keer iets beter dan gisteren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ook haar slipje vliegt uiteindelijk door de kamer. Ik laat mijn hoofd tussen haar benen verdwijnen en zorg ervoor dat ze eerst even alleen kan genieten. Na een tijdje kus ik me weer en weg naar boven. Ik scheur de verpakking van het condoom opnieuw met mijn tanden open en doe hem snel zelf om. Heel voorzichtig glijd ik naar binnen terwijl ik mijn lippen op de hare druk.

    Irial

    "Je smaakt nog steeds naar vanille," lacht Madeline plots.
    Haar lippen verhinderen me iets te zeggen. Heel voorzichtig rits ik haar truitje open. Halverwege stop ik en wacht op goedkeuring of tot ze me tegenhoudt.

    Camargue

    Ik pluk de natte kleren van mijn lichaam en loop naakt naar de badkamer waar ik ze op het droogrek hang. Ik sla een handdoek om mijn lichaam en ga op de bank op Liam wachten. Mijn haar droogt gelukkig vrij snel. Wanneer Liam klaar is strek ik mijn armen naar hem uit.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 18:55 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kreun zachtjes wanneer hij me verwent en wanneer hij stopt, wacht ik ongeduldig tot hij het condoom aanheeft. Ik houd gespannen mijn adem in wanneer hij in me komt, alsof het weer onze eerste keer is, en ik sluit mijn ogen wanneer hij me begint te kussen. In het diepste van mijn buik verzamelen alle gevoelens die ik voor hem kan opbrengen zich, en ik probeer ze zo eerlijk mogelijk te verdelen tussen mijn lippen en mijn onderlichaam.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Elke keer dat ik zo dicht bij Fedea ben wordt het beter. Elke keer weer vergeet ik hoe geweldig seks met haar is terwijl het steeds het heerlijkste blijft dat ik me kan herinneren. Ik breng mijn lippen naar haar hals en zo naar haar sleutelbeen. Net boven het randje van haar bh zet mijn lippen neer en zuig zachtjes tot er een klein plekje ontstaat. Dan vraag ik me plots af waarom ze dat ding nog aanheeft. Ik til haar een klein beetje op en haak snel haar bh los. Heel traag doe ik hem uit en laat hem naast het bed vallen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik open langzaam mijn ogen wanneer hij mijn bh uitdoet.
    "Ik had dat ding nog aan?" vraag ik zachtjes hijgend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Had," zucht ik grijnzend in haar oor. Ik bijt zachtjes in haar oorlel en laat mijn hand naar beneden dwalen tot het een plekje tussen haar benen gevonden heeft. Voor ze kan kreunen druk ik mijn lippen op de hare en bijt zacht op haar onderlip.
    "Voorzichtig," herinner ik haar nog een keer zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.