• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 21:59 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    'Nee hoor, ik zie dat jij er ook al vandoor wilt, dus we kunnen best gaan, antwoordde hij en dronk zijn biertje op nadat ik mijn spullen had opgeruimd.
    'Inderdaad, ik heb vandaag lang genoeg gestaan hier,' reageerde ik en trok mijn jas aan onderweg naar de deur. 'Tijd voor ontspanning, ga je nog wat doen vanavond?' vroeg ik en opende de deur naar buiten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Waarom ben je toch zo'n schatje?" vraagt ze fluisterend.
    "Omdat je dat verdient," zeg glimlachend.
    Ik laat mijn hand door haar haren gaan terwijl de andere op haar buik rust.

    Camargue

    "Nee, dit alles zou ik nooit weigeren," glimlacht hij waarop hij naar adem hapt. Ik kijk hem recht in de ogen en leg mijn hand op de zijne die nog steeds op mijn borst ligt. Ik duw mijn hand en zo ook de zijne naar beneden tot ze tussen mijn benen zitten.
    "En dit?" fluister ik.

    Irial

    "H-het is gewoon dat," ze pauzeert even en haalt diep adem. Ik wacht geduldig "Ik vond mezelf dik en je raakt precies die plek aan."
    Ze glimlacht schamper. Ik steek mijn hand opnieuw onder haar t-shirt en probeer ook maar iets vast te grijpen. Ik heb alleen een heel klein beetje vel tussen mijn vingers.
    "Mag wat bij van mij," zeg ik met een geruststellend glimlach terwijl ik weer mijn hand van haar huid haal.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Juléan Yahuar

    "Ga je nog wat doen vanavond?" vroeg Eleanor terwijl we op weg naar buiten gingen. Ik liet haar voorgaan door de deur en schudde mijn hoofd zodra we buiten stonden.
    "Ik heb geen plannen, nee. Jij wel?" vroeg ik met een schuine lach.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Madeline

    "Mag wat bij van mij," Ik glimlach schamper. 'Achaja, het is
    maar wat je leuk vind.' Ik kruip dicht tegen hem aan en
    lig dicht tegen hem aan in een veilig warm kuiltje.

    Liam

    "En dit?" Ik kreun zacht. 'Dat ook niet.' mijn stem is heeser
    dan ik had gehoopt. Het klonk stom. Mijn stem werd hoger en heeser
    als ze dit soort dingen deed.

    Fedea

    Ik glimlach.
    "Anderen zouden ons moeten bezig horen. We lijken net een getrouwd koppel van 30 jaar."
    Ik druk mijn lippen op de zijne.
    "Maar mij hoor je niet klagen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Liam's hand zit tussen Cam's benen, niet omgekeerd :')]

    Atreyu

    Nadat ze me gekust heeft laat ik mijn ogen over haar lichaam glijden en zeg lachend
    "Je ziet er nog goed uit."
    Haar woorden zetten me aan het denken.

    Irial

    Ze kruipt dichter tegen me aan.
    "Mij maakt het niet uit hoe je eruit ziet, ik heb je aangesproken toen het donker was, weet je nog?" zeg ik zacht terwijl mijn handen door haar haren gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik.
    "Dank je. Jij mag ook best nog wel gezien worden, hoor."
    Ik glimlach en druk een kus op zijn kin.
    "Wat is er?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik weet dat hij het niet verkeerd bedoelt maar het komt
    toch behoorlijk fout aan. Ik knik alleen en zwijg dan.

    Liam

    "En dit?" Ze legt mijn hand tussen haar benen. Ik grijns
    even. 'Ik vind het niet erg. Jij wel dan?'

    Eleanor

    'Ik heb geen plannen, nee. Jij wel?' vroeg Juléan met een schuine lach 'Nog niks,' antwoordde ik. 'Maar misschien dat we samen iets kunnen doen?' vroeg ik en wierp hem een speelse blik toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Wat is er?" vraagt Fé plots.
    "Niks waar jij je mooie hoofdje hoeft over te breken," zeg ik mysterieus. Om verdere vragen te vermijden druk ik mijn lippen op de hare.

    Irial

    Plots wordt ze helemaal stil.
    "Dat kwam er geloof ik niet goed uit," zeg ik een beetje ongemakkelijk.
    "Ik wil alleen maar zeggen dat uiterlijk voor mij niet het belangrijkste is. Ik vind je een geweldige vrouw, Maddie," zeg ik zacht "dat je ook nog eens knap bent is mooi meegenomen. En dat meen ik echt, ik vind je echt prachtig."

    Camargue

    Grijnzend kijkt hij me aan en zegt
    "Ik vind het niet erg, jij wel dan?"
    Ik bijt op mijn onderlip en schud mijn hoofd terwijl ik mijn eigen hand weg haal. Ik druk mijn lippen op de zijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Nog voor ik kan antwoorden, snoert hij me de mond door me te zoenen. Vluchtig beëindig ik de kus.
    "Als je dat zegt, weet je dat ik het wil, nee, moet weten."
    Ik kijk hem lief aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik moet toch glimlachen om zijn opmerkingen. 'Dankje Irial.'
    Ik kus zijn wang en vlei me tegen hem aan. 'Je bent lief.'
    Voeg ik er nog zachtjes aan toe.

    Liam

    Ze schud haar hoofd en kust mijn lippen. Ik streel over haar
    dijen en bijt zacht op haar lip. Nu was het beurt haar een
    beetje te pesten.

    Atreyu


    "Als je dat zegt, weet je dat ik het wil, nee, moet weten," zegt ze lief.
    "Waarom ben jij toch zoveel koppiger dan goed voor je is?" vraag ik zuchtend. Ik sla mijn armen zo goed en kwaad als mogelijk over mijn borstkas en druk mijn lippen stijf op elkaar.

    Irial

    "Dankje, Irial," ik krijg nog een kusje op mijn wang "Je bent lief," zegt ze zacht.
    "En knap, en getalenteerd, ik ken de hele reutemeteut," speel ik een beetje verveeld.
    Lachend kijk ik haar aan.

    Camargue

    Hij ontwijkt met opzet het plekje waar ik wil dat hij me aanraakt. Zachtjes bijt hij op mijn lip. Terwijl ik hem gewoon verder kus laat ik mijn hand in zijn haar glijden. Ik trek er een beetje aan en fluister glimlachend nog een keer tegen zijn lippen aan
    "Rotzak."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik druk een kus op zijn opeengeperste lippen.
    "Ik ben niet koppig. Ik ben een vrouw, dus de nieuwsgierigheid moet je er maar bij nemen."
    Ik kijk hem lief aan.
    "Pleeeaaase?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik lach. 'Maar ik meen het wel hoor,' Zeg ik en kus zijn zachte
    lippen. 'Maar je bent ook knap ja.' Ik giechel eventjes.

    Liam

    "Rotzak" Ik grijns. 'Eerst noem je me liefje en nu rotzak.'
    Ik schud even mijn hoofd en raak dan haar intieme plek aan.
    'Ben ik nu wel lief.' Fluister ik.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt