• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 21:59 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "En dan staat er een idioot in je klas die roept dat er een trol in de kelders zit," zeg ik grijnzend.
    De twee andere meisjes kijken me even raar aan waarop de roodharige in de lach schiet. Ik negeer het en trek Fé dicht tegen me aan. Onbewust leg ik mijn hand op haar buik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik even en leg mijn hand op de zijne.
    "Ik hou van je," fluister ik voordat ik op mijn tenen ga staan en mijn lippen op de zijne druk.
    Mijn verstand zei me dat het geen goed idee was, maar mijn hart en instinct vonden het idee dat ik misschien wel zwanger kon zijn enorm spannend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleaor

    Een trol in de kelder? Met een fronsend gezicht keek ik de jongen even aan en daarna naar Cam aangezien die in de lach schoot. Ik viste daarna mijn mobiel uit mijn broekzak en stuurde een smsje naar Juléan. Kom je nog naar de bar? x.E


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Wanneer ze die woorden uitspreekt vergeet ik de wereld om me heen weer helemaal. Ik glimlach tegen haar lippen aan en fluister terug
    "Ik hou van je."
    Dan besef ik plots de aanwezigheid van de twee andere meisjes.
    "Dankje voor de demonstratie... eh, hoe heet je?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    'Graag gedaan,' antwoord ik met een brede grijns en stop ondertussen mijn mobieltje weer terug. 'Ik heet Eleanor, en jou naam was?' vraag ik hem er meteen achterna.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Dan zegt hij iets tegen het vogelmeisje, en ik neem zijn hand die op mijn buik ligt vast, voordat ze beginnen te denken dat.. Nouja, gewoon wat Trey en ik denken dat er aan de hand is.
    "Eleanor, was het niet?" vraag ik glimlachend.
    "Zie je, ik heb gelijk."

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 1:28 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik heet Eleanor, en jouw naam was?"
    Ik hoor Fedea net hetzelfde zeggen waarop ze mompelt dat ze gelijk heeft.
    "Atreyu," zeg ik met de beste glimlach die ik op mijn gezicht kan krijgen. Het roodharige meisje stelt zichzelf voor als Camargue.
    Ik voel hoe Fedea mijn hand van haar buik haalt en kijk haar even verbaasd aan. Dan plots weet ik weer waarom die daar in de eerste plaats lag.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Juléan Yahuar

    Opeens klinkt het smstoontje van mijn mobiel en als ik hem uit mijn broekzak haal zie ik dat ik één nieuw bericht van Eleanor heb, waarin ze vraagt of ik nog naar de bar kom.
    Kom eraan, ben er in vijf minuutjes! × Jul
    Daarna stop ik mijn mobiel terug, pak mijn jack en ga op weg. Ik had best wel zin om weer even in de bar te hangen, waarschijnlijk was de rest daar ook.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Heb ik nog iets belangrijks gemist?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Cam heeft Fedea verteld dat ze de nieuwe koningin is en hoe het precies in elkaar zit.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik wrijf zacht met mijn duim over de rug van zijn hand en glimlach. Dan begint mijn maag weer te protesteren, en ik verontschuldig me even, waarna ik zo snel mogelijk naar de bosjes iets verderop begeef, aangezien het toilet net iets te ver zou zijn geweest. Weer de helft van mijn maaginhoud komt naar boven, en ik schaam me momenteel zo hard, dat ik zachtjes begin te huilen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Oh en Atreyu en Fedea zijn een rubbertje vergeten en denken nu dat ze zwanger is :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Ik glimlach vriendelijk en met een korte knik naar Atreyu als ik mijn telefoon voel trillen. Als ik hem uit mijn broekzak heb gehaald zie ik dat er een reactie terug is van Juléan. Een brede glimlach verschijnt op mijn lippen als hij zegt er aan te komen. 'Juléan komt er ook aan,' zeg ik daarna tegen Camargue en zie plots Fedea weer met een groen gezicht weglopen. 'Gaat alles wel goed met haar, dit is de tweede keer al,' vraag ik oprecht bezorgd.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik wil antwoorden op Eleanor's vraag maar besef dat er geen antwoord is dat ons niet in moeilijkheden brengt. Ik houd wijselijk mijn mond en ga pas naar Fedea wanneer ik niks meer hoor. Ik trek haar tegen me aan en wrijf door haar haren.
    "Ik hou van je," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Snikkend verberg ik mijn gezicht in zijn jas.
    "Ik ook van jou," snik ik en veeg mijn tranen wat weg.
    "Het spijt me dat je me zo moet zien."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.