• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 21:59 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Zachtjes beweeg ik mijn heupen en ik maak langzaam pootjes-achtige bewegingen met mijn handen op zijn buik en borstkas.
    "Rauwtch," hijg ik zachtjes en buig voorover om mijn lippen weer op de zijne te drukken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Met een lachje knik ik. Ik laat zijn vinger los. 'Ja dat weet ik.'
    Vervolgens neem ik een plukje van zijn haar om daarmee zijn wang
    te aaien. Ik druk nog een kusje op zijn lippen.

    Liam

    "Rotzak!" Ze slaat op mijn borstkas. 'Au.' Lach ik. 'Dus als jij
    deed alsof je dronken was is het niet erg maar als ik het deed wel?'
    Ik kijk haar schuin aan. 'Dat is ook niet heel eerlijk vind je niet?'

    Atreyu

    Haar nagels krassen op mijn borstkas en buik en ondanks dat het grappig is ben ik te opgewonden om te lachen. Ik voel mijn hoogtepunt komen en trek haar heupen helemaal naar beneden terwijl ik de mijne naar omhoogduw.
    Hijgend laat ik ze weer zakken.

    Irial

    "Ja dat weet ik," zegt ze lachend.
    Ik moet lachen wanneer ze met een pluk van mijn haar over mijn gezicht gaat. Het kietelt. Dan voel ik weer haar lippen op de mijne. Ik laat mijn hand door haar haren gaan en duw mijn lichaam tegen dat van haar.

    Camargue

    "Voor hetzelfde geldt was ik echt dronken en had je misbruik van me gemaakt," zeg ik gespeeld boos. Ik geloof het zelf niet, ik weet dat hij me dat nooit zou aandoen.
    "Mannen zeggen sowieso nooit nee tegen seks," voeg ik er nog lachend aan toe.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 20:26 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik laat me zachtjes op hem neerzakken en hijg wat na.
    "Dat was... wow..." weet ik eruit te krijgen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    hij duwt zijn lichaam tegen dat van mij en ik ga erop in.
    Ik leg mijn armen in zijn nek en woel door zijn haren.
    Het voelde zo vertrouwd alsof we al jaren en jaren samen waren.

    Liam

    "Mannen zeggen sowieso nooit nee tegen seks," Ik trek mijn mond
    open. 'Dat is niet waar weet je dat.' Ik kijk haar serieus aan.
    'In mijn geval dan he.'

    Atreyu

    "Dat was...wow," zegt Fedea terwijl ze hijgend op me komt liggen.
    Ik moet lachen en veeg wat zweet van mijn voorhoofd. Ik laat mijn handen over haar rug gaan en geef haar nog een tik op haar kont. Voor ik de dekens weer over ons trek doe ik het condoom uit, maak er een knoopje in en leg het voorlopig op het nachtkastje.

    Irial

    Ik voel hoe Madeline mijn kapsel overhoop haalt en ik vind het heerlijk.
    "En ik maar denken dat jij zo braaf was," zeg ik lachend.
    Ik laat mijn hand onder haar hemdje glijden. Haar huid is glad en ze heeft geen grammetje vet teveel.

    Camargue

    "Dat is niet waar weet je dat," zegt hij serieus "in mijn geval dan."
    Ik trek mijn wenkbrauw op en ga op zijn schoot zitten.
    "Ik heb je nog nooit nee horen zeggen wanneer ik dit doe," fluister ik in zijn oor. Dan zet ik mijn lippen in zijn hals en bijt er zachtjes in terwijl ik zijn hand vastneem en die op mijn borst leg.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 20:47 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik neem zijn gezicht in mijn handen en druk mijn lippen op die van hem.
    "Ik hou van je, ik hou van je, ik hou van je," prevel ik tegen zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "En ik maar denken dat jij zo braaf was," Ik lach zacht. 'Ik ben heel braaf.' Zeg ik zacht. Ik vind het fijn als hij me aanraakt. Maar toch zit het me dwars. Ik was dan wel uit de kliniek maar dat betekende niet dat ik mezelf nu mooi vond. Ik had ruzie met mijn ouder gehad omdat ik weer aan het afvallen was die zelfde avond vond Irial me.

    Liam


    Ik lach. 'Nee jou zou ik nooit weigeren maar het is wel eens voorgekomen dat ik iemand afwees.' Zeg ik schouderophalend. Ik kan me moeilijk concentreren door haar aanrakingen maar weet dit nog wel aan haar te vertellen.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 20:56 ]

    [huh dat zei Irial toch niet :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Heb het verkeerde gekopieerd xD]

    Atreyu

    Ik krijg nog een kus en word dan een stuk of drie keer verteld dat ze van me houdt.
    "Ik hou van jullie," zeg ik terwijl ik mijn hand op haar buik leg.
    Zacht druk ik mijn lippen op de hare.

    Irial

    "Ik ben heel braaf," zegt ze lachend.
    Plots merk ik dat haar gedachten afdwalen en ik haal mijn hand onder haar t-shirt vandaan.
    "Zal ik ophouden?" vraag ik zacht.

    Camargue

    "Nee jou zou ik nooit weigeren maar het is wel eens voorgekomen dat ik iemand afwees," zegt hij ondertussen.
    Ik negeer het en zeg
    "Of dit."
    Ik verplaats mijn lippen naar zijn schouder waar ik er ook zacht mijn tanden in zet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Ik zwaaide even met mijn hand voor Juléans gezicht, het leek erop dat hij diep in gedachten was verzonken. 'Joehoe, aarde aan Juléan,' grapte ik en vouwde mijn armen over elkaar. 'Wilde je nog iets drinken?' vroeg ik terwijl daarna ik mijn spullen opborg. Ik was afgewerkt voor vanavond.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 21:11 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    "Awh..." Ik voel de tranen opkomen en knipper ze meteen weg.
    "Waarom ben je toch zo'n schatje?" fluister ik glimlachend en laat mijn hand op zijn borst rusten. Onder zijn huid voel ik zijn hartslag, en het kalmeert me.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Juléan Yahuar

    Ik schrok op uit mijn gedachten toen ik Eleanor's hand ineens voor mijn gezicht zag zwaaien en keek haar verbaasd aan.
    "Wilde je nog iets drinken?" vroeg ze terwijl ze bezig was op te ruimen.
    "Nee hoor, ik zie dat jij er ook al vandoor wilt, dus we kunnen best gaan," antwoordde ik en goot het laatste restje bier achterover.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Liam

    "Of dit." Haar lippen verplaatsen naar mijn schouder en
    ze bijt er zachtjes in. Ik hou mijn adem even in. 'Nee,
    dit alles zou ik nooit weigeren.' Glimlach ik en hap dan
    snel weer naar adem.

    Madeline

    "Zal ik ophouden?" Ik weet even niets te zeggen. 'H-het is
    gewoon dat.' Ik stop met praten en adem diep in en uit.
    'Ik vond mezelf dik en je raakt precies die plek aan.'
    Ik lach flauwtjes. Het sloeg nergens op maar ja..