• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 21:59 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ik neem haar gezicht in mijn handen en doe haar naar me kijken.
    "Al liep je er bij als Ma Flodder, dan zou ik nog van je houden," zeg ik grijnzend.
    "Maar dat is geen uitdaging," voeg ik er lachend aan toe.
    Ik geef haar teder een kusje op haar voorhoofd en hoor Camargue een eindje verderop zalig zuchten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Juléan Yahuar

    Na een korte wandeling ben ik alweer bij de bar en voeg me bij Eleanor en Camargue.
    "Goededag dames," groet ik ze. Eleanor heeft een bezorgde blik in haar ogen en vragend kijk ik haar aan. Heb ik iets gemist?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fedea

    Ik lach door mijn tranen heen.
    "We doen morgen die zwangerschapstest, onmiddellijk na school. Ik wil het weten," fluister ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Atreyu gaf geen antwoord op mijn vraag maar liep naar Fedea toe om te kijken of alles goed was. Ik wist niet goed wat erop uit te maken dus toen Juléan me een vragende blik aankeek haalde ik mijn schouders op. 'Dat waren de nieuwe wachter en vorstin, Atreyu en Fedea. Heb haar alleen al twee keer zien overgeven vandaag maar ze zal wel iets verkeerd gegeten hebben, denk ik,' reageerde ik daarna en glimlachte even. 'Ook een goededag voor jou,' begroette ik hem daarna.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 1:59 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Juléan Yahuar

    Geïnteresseerd kijk ik om, maar de wachter en vorstin zullen wel naar buiten zijn gegaan. Ik heb ze in ieder geval niet gezien, maar ik had er eerlijk gezegd ook niet echt op gelet. En al had ik ze gezien, dan had ik ze nog niet herkend. Een tijdje terug had ik wel over ze gehoord, maar daar bleef het ook bij. Nu pas kreeg ik er meer over te horen. Of nou ja, hun namen dan en dat zij schijnbaar niet zo'n sterke maag had.
    "Da's niet zo best," zeg ik. "Wat weet ze al?" vervolg ik daarna, als ik mijn blik weer op Eleanor richt, even mooi als altijd. Ik vroeg me af wat zij en Camargue haar al hadden verteld toen ik er net niet was. In hoeverre ze al op de hoogte was.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 2:08 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eleanor

    Ik schudde met mijn hoofd toen hij zei dat het niet zo best was en keek even rond of ze er alweer waren zodat we ze aan Juléan konden voorstellen. ‘Wat weet ze al?’ vroeg hij daarna waarop ik hem weer aankeek. ‘Cam heeft haar een uur geleden verteld wie we zijn, wat we zijn, wat zij is en wat haar vriend is,’ antwoorde ik en liet mijn blik even vlug over hem heen gaan om hem daarna een speelse glimlach toe te werpen. ‘Ze is zo goed als van alles op de hoogte,’ vervolgde ik daarna.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Ik ga er morgen om en dan kom ik je na school opwachten," beloof ik. Ik wrijf zacht haar tranen weg en neem haar bij de hand. Dan gaan we weer naar Eleanor en Camargue waar ondertussen een jongen is bij komen te staan. Ik kijk even naar de schaduw naast hem en vraag
    "Panter?"
    Camargue barst in lachen uit en geeft hem een stomp op zijn arm.
    "Haha, Juléan, Atreyu kan je poesje zien!"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach en loop met hem mee terug naar de anderen.
    "Haha, Julean, Atreyu kan je poesje zien!"
    Ik grinnik en kijk even naar de jongen die Julean heet. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik ooit daarbij ga horen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Wow wat heb ik allemaal gemist? En waar kan ik invallen?]

    [Iedereen staat buiten denk ik, aan de bar (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Cam, Eleanor, Juléan, Atreyu en Fedea staan buiten. Eleanor heeft hen laten zien hoe ze in een dier kan veranderen, voor de rest niet echt iets belangrijks gemist. Laat Liam naar buiten komen?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Iedereen verdwijnt naar buiten toe. Ik wacht een paar minuten
    maar volg ze dan mee naar buiten. Ik besluit naast Cam te gaan
    staan en sla een arm rond haar middel.

    [Ik doe dit via mijn telefoon dus kan laat reageren of spelfouten van het toetsenbord.]

    [Ik weet alweer niet meer wat zeggen :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Elise toch :W]

    Fedea

    Ik kijk naar de jongen die naast Cam gaat staan, en weer moet ik denken aan mijn onbeantwoorde vraag.
    "Ehm, Cam, je zei toch dat jullie de oudsten waren, en dat er maar 7 vorsten konden zijn, als ik het juist heb?" vraag ik voorzichtig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Liam komt naast me staan en slaat een arm om mijn middel. Dolverliefd kijk ik hem aan en schrik even wanneer ik Fedea hoor praten.
    "Ehm, Cam, je zei toch dat jullie de oudsten waren, en dat er maar zijn vorsten konden zijn, als ik het juist heb?" vraagt ze voorzichtig.
    Er sluipt een zekere melancholie in mijn blik terwijl ik Liam blijf aankijken.
    "Ja," zeg ik zacht "Liam en ik gaan...weg, als jij gekroond bent."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.