• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 21:59 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Last post

    Liam


    "Nee, maar ik vind jouw mening de belangrijksten,"
    Ze drukt haar lippen op die van mij. Als we elkaar
    weer loslaten kijk ik haar lachend aan. 'Ik weet
    zeker dat je fantastisch bent.'

    Madeline

    "Maddie," zeg ik bezorgd "gaat het wel met je?"
    Irial gaat op een stoel zitten en trekt me op
    zijn schoot. Ik haal diep adem. 'Ja, alleen een
    beetje nerveus.' Mijn stem klinkt hoger dan normaal.
    'Wie doen er nog meer auditie?'

    Melody

    'Ze zal je doen verbazen, geloof me,' reageer ik. 'Wil je iets drinken?' vroeg ik hem daarna terwijl ik tegen een staantafel aan leunde en even om me heen keek.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    "Ik weet zeker dat je fantastisch bent," zegt hij lachend.
    Ik glimlach terug en wandel samen met hem verder.
    Wanneer we eindelijk de bar binnen zijn zie ik Eleanor achter de bar staan, Melody en Moose zijn er ook al en naast me zie ik Irial op een stoel zitten met een meisje op zijn schoot. Ik zwaai even naar hem en wijs naar de microfoon die al klaar staat op het podium.
    Dan loop ik samen met Liam naar de anderen.

    Irial

    "Maddie, je hoeft niet te zingen als je niet wilt," zeg ik zachtjes terwijl ik over haar wang wrijf.
    "Wie doen er nog meer auditie?" vraagt ze dan.
    Ik kijk even op en zie plots nog een vriendin van Rae binnenwandelen. Ze zwaait even en wijst naar de mircofoon.
    "Zij," zeg ik tegen Madeline terwijl ik naar het andere roodharige meisje knik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Moose weet niets te zeggen xD]

    Liam

    'Wat ga je zingen?' Vraag ik terwijl we de bar binnen stappen.
    Het is al aardig vol binnen. Eleanor staat achter de bar. Ik
    zwaai even naar haar. 'Wil je wat drinken?' Vraag ik aan Cam
    terwijl ik naar de bar wijs.

    Madeline

    Ik schud mijn hoofd. 'Nee ik wil auditie doen.' Irial verteld dat
    een meisje dat net binnen komt oom auditie gaat doen. Geweldig
    hoe ga ik daar ooit aan tippen. Ze heeft al een geweldige uistraling
    en het zal me ook niet verbazen als ze kon zingen.

    [joh, wat is dat nou! ;P ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    "Dat zul je wel horen," zeg ik met een glimlachje.
    "Gewoon wat water," antwoord ik op zijn tweede vraag. Ik groet Melody en Moose wanneer we bij hen aankomen. Ik trek even mijn wenkbrauw op en vraag
    "Waar is Rae?"

    Irial

    Ik had beter niks gezegd want ik zie dat Madeline nog meer begint te stressen.
    "Je bent geweldig," fluister ik in haar oor en druk een kusje op haar wang.
    Ik wacht even tot ze me aankijkt en vraag dan
    "Wat ga je zingen?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    'Ik ben zo terug.' Ik loop naar de bar waar ik Eleanor groet.
    'Hey El,' Ik leun over de bar heen. 'Twee water graag.' Ik leg
    een briefje van vijf neer. 'Lekker aan het werk?' Glimlach ik.

    Moose

    'Hey Cam.' "Waar is Rae?" Ik haal met ene gezicht mijn schouders
    op. 'Ik weet het niet ze reageerd niet op berichtjes.' Mompel ik.

    Madeline

    "je bent geweldig." Fluisterd hij en drukt een kusje op mijn wang.
    Ik glimlach. "Wat ga je zingen?" Vraagt hij dan. 'Ik heb zelf iets
    geschreven.' Meurmel ik wat zacht.

    Camargue

    Terwijl Liam gaat bestellen bij Eleanor wacht ik tot Moose antwoord. Hij mompelt iets vaags en ik draai me maar weer om om even bij Irial te gaan staan. Ik vraag me af wat die mopperpot tegen me heeft de laatste tijd.
    "Hey," zeg ik vrolijk tegen Irial en het meisje "toch geluk gevonden?" vraag ik lachend.

    Irial

    "Ik heb zelf iets geschreven," mompelt ze.
    Op dat moment voel ik een immense bewondering voor haar en trek haar wat dichter tegen me aan.
    "Kijk naar mij," zeg ik haar nog een keer.
    Dan staat de vriendin van Rae plots voor ons. Ze vraagt me of ik toch geluk gevonden heb. Ik bekijk Madeline even en zegt glimlachend
    "Het schuilt soms in kleine hoekjes, soms in het park."
    Ik denk even na en zeg dan
    "Het spijt me, maar ik heb je naam niet meegekregen de vorige keer. Ze stelt zichzelf voor als Cam en loopt dan weer naar haar vriendje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Liam kwam naar de bar gelopen, begroet me en besteld vervolgens twee water. 'Lekker aan het werk?' vraagt hij me glimlachend terwijl ik twee glazen water klaar maak. 'Nou ik zou graag aan de andere kant van de bar willen staan,' reageer ik lachend en zet de twee glazen voor hem neer. 'Maar ja, zoals je ziet wordt het druk dus ik moest vandaag komen werken. Gelukkig kan ik gewoon genieten van Cams optreden en af en toe een praatje met een van jullie maken,' antwoord ik en geef hem zijn wisselgeld terug.

    Melody

    Als Cam en Liam ook binnen komen begroet ik ze allebei en luister ietwat afwezig mee terwijl mijn vingers met een pluk haren spelen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline

    "Kijk naar mij," Ik kijk hem aan. Het meisje dat ook auditie gaat
    doen staat ineens bij ons. "toch geluk gevonden?" Vraagt zem met een
    lach. Irial kijkt naar me. "Het schuilt soms in kleine hoekjes,
    soms in het park." Ik voel me rood worden. Het meisje steld
    zich voor als Camargue en loopt dan weer weg. Ik haal een stuk
    papier uit mijn zak en geef het aan hem. 'Mijn songtekst.' Mompel ik.

    Liam

    Ik betaal Eleane en loop met twee glazen water naar Camargue
    toe. 'Hier.' Ik geef het glas aan Cam en ga naast haar staan.

    Irial

    Ik leg lachend mijn hand op Madeline's wang wanneer ik haar zie blozen. Plots haalt ze een papiertje uit haar zak dat ze in mijn handen stopt.
    "Mijn songtekst," mompelt ze.
    Ik vouw het open en lees aandachtig. Ergens onderweg valt mijn mond open van verbazing. Ik kijk haar in de ogen en zeg
    "Ik ben nu al trots op je."

    Camargue

    Net wanneer ik terug ben komt Liam naar me toegelopen met een glas water.
    "Hier," zegt hij terwijl hij er eentje in mijn handen stopt. Ik zet het op de bar en kruip in zijn armen. De zenuwen razen door mijn lijf.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik glimlach wat flauwtjes. 'Zal ik dit zingen?' Vraag ik dan.
    ik kon wel wat advies gebruiken. Mijn vingers spelen met het
    papiertjes en ik realizeer me nu pas dat ik nog steeds bij
    Irial op schoot zit.

    Liam

    Ik volg Camargue haar voorbeeld en zet mijn glas ook op de bar.
    Ze kruipt tegen me aan en ik sla beschermend mijn armen rond
    haar schouders. 'Niet zenuwachtig zijn.' Fluister ik en kus haar
    voorhoofd.

    Eleanor

    Zodra het weer even rustig is qua bestellingen loop ik door de bar heen om van de tafels de lege glazen af te halen en op een blad te zetten zodat ik ze mee terug kan nemen. Bij Cam en Liam blijf ik even staan. 'Hey cam, gaat het een beetje?' vraag ik haar op een zachte en vriendelijke toon, de zenuwen waren van haar gezicht af te lezen.

    Melody

    'Ik ga even wat drinken halen,' zeg ik tegen Moose. 'Ben zo terug,' roep ik er achteraan terwijl ik richting de bar loop om daar wat drinken te bestellen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Je moet," zeg ik glimlachend "je blaast iedereen van zijn sloffen."
    Ik kijk even naar Cam en doe teken dat ze al op het podium mag gaan. Ik duizel in haar plaats wanneer ik zie wat voor hakken ze aanheeft.
    "Of Louboutins, in haar geval," lach ik tegen Madeline. Ik vraag via gebaren aan Cam of ze begeleiding nodig heeft en ze schudt van nee. Ik blijf gemakkelijk zitten met Madeline op mijn schoot en dan komen Atreyu en Fedea eindelijk binnen. Ze komen naast ons zitten.
    "Wachten we op Mathan?" zeg ik met opgetrokken wenkbrauw.

    Atreyu

    Ik neem Fedea mee naar binnen en kijk even rond. Wanneer ik Irial zie zitten met een meisje op zijn schoot loop ik glimlachend op hen af. Ik ga naast hem zitten en jaloers trek ik Fé ook op mijn schoot.
    "Wachten we op Mathan?" vraagt hij geïrriteeerd.
    Ik schud mijn hoofd en sluit alvast mijn ogen.

    Camargue

    Dan maakt Irial een teken dat ik al op het podium mag gaan. Uit zijn volgende gebaren kan ik niet meteen opmaken wat hij bedoelt maar uiteindelijk snap ik dat hij wil weten of ik begeleiding nodig heb. Ik laat merken dat dat niet hoeft en terwijl ik op het podium kruip komt de nieuwe wachter naast hem zitten met een meisje op zijn schoot. Ik grinnik even en ga voor de micro staan. Wanneer ik teken krijg van Irial dat ik mag beginnen zet ik in met I don't wanna be. Na de eerste strofe en het refrein ga ik over naar Halo. Ik heb ervoor gezorgd dat de liedjes mooi in elkaar overvloeien en bij het tweede liedje kijk ik Liam glimlachend in de ogen.

    [zo heeft Cam het lied aan elkaar genaaid :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Trots kijk ik hoe Camargue het podium op gaat. Met spanning wacht ik af
    tot ze gaat zingen. Als ze haar eerste noten laat horen valt mijn mond
    eventjes open. Ze was erg goed! Bij het tweede liedje kijkt ze
    me met een glimlach aan. Ik knipoog naar haar en klap als ze klaar is.
    Zodra ze het podium af komt trek ik haar in mijn armen.

    Madeline

    'Oke ik heb officieel verloren.' Fluister ik Irial toe en klap
    voor Camargue. Ik vond het knap hoe ze de twee liedjes samen
    had weten te voegen. 'Ben ik nu?' Fluister ik en kijk hem aan.