• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 21:59 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Liam en ik gaan...weg, als jij gekroond bent." Ik voel mijn
    gezicht vertrekken. 'Een maand ongeveer.' Voeg ik er aan toe.
    Ik kan het niet opbrengen Camargue in de ogen te kijken dus
    staar ik maar een beetje naar mijn schoenen.

    [Ik weet niet hoe ik met Moose moet reageren en Madeline heeft al gereageerd.]

    Fedea

    "Ja, Liam en ik gaan... weg, als jij gekroond bent."
    Ik kijk hen even aan, en kijk dan naar Trey.
    "Hoe bedoel je, weg? Gewoon, poef?"
    Ik heb zo'n medelijden met haar.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 12:16 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Zodra ik de vraag van Fedea aan Cam hoor voel ik me licht verstijven. Even was me ontglipt dat we Cam en Liam zouden verliezen zodra Fedea gekroond was. Met een wat zuur vertrokken gezicht kijk ik even naar de grond en schuif wat met mijn voeten terwijl Cam reageerd dat ze weggaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    "Hoe bedoel je, weg? Gewoon, poef?" vraagt ze met een vreemde blik in haar ogen.
    "Zo ongeveer, poef," antwoord ik met een voorzichtige glimlach terwijl ik mijn hand op Liam's borstkas leg en mijn hoofd op zijn schouder laat leunen. Ondertussen zie ik Irial en Madeline de bar uitkomen en zwaai even naar hen.

    Irial

    "Laten we gaan," zeg ik terwijl ik Madeline voorzichtig van mijn schoot afduw. Onbewust neem ik haar hand vast en trek haar achter me aan. Buiten zwaait Cam naar ons en ik doe hetzelfde naar haar en Atreyu. Ik stap in en wacht op Madeline. Dan rijd ik naar huis.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kijk even naar haar en dan naar Liam. Ik voel me gewoonweg verschrikkelijk en voor ik het weet heb ik mijn armen om haar heen geslagen en knuffel ik haar.
    "Het spijt me zo," fluister ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Hoe bedoel je, weg? Gewoon, poef?" Ik wilde er het liefste
    niet aan denken. Ik wilde genieten van elk moment dat ik nog
    met Camargue had. Maar elke keer was er wel iemand die het
    onderwerp naar boven bracht. Haar hoofd ligt op mijn schouder
    en ik streel met mijn hand haar onderrug.

    Madeline

    "Laten we gaan," Ik ga van zijn schoot af en we lopen naar buiten
    toe. Camargue zwaait en wij doen hetzelfde. Irial stapt in en ik
    volg zijn voorbeeld. Dan rijden we naar huis toe. Thuis aangekomen
    lopen we naar binnen toe. 'Vinden je ouders het niet erg dat ik
    hier verblijf?' Ik kijk Irial aan.

    Elesanor

    'Zullen we binnen nog iets gaan drinken?' vraag ik tussendoor, ik dacht liever voorlopig nog niet aan het feit dat Cam en Liam ineens *poef* weg waren. 'Ik trakeer wel,' vervolg ik met een lichte grijns.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Vinden je ouders het niet erg dat ik hier verblijf?" vraagt ze terwijl ze me aankijkt.
    "Ze zijn nooit lang genoeg thuis om zich er aan te storen. Zolang je niet op mijn kamer slaapt maken ze er geen probleem van," zeg ik terwijl ik uitstap. Ik wandel met Madeline naar binnen en plof in de zetel neer.

    Atreyu

    Ik zie hoe moeilijk het Camargue valt om hierover te praten. Plots ben ik Fedea kwijt en dan pas besef ik dat ze paardenmeisje gaan omhelzen is. Ondertussen vraagt Eleanor of we nog iets willen drinken binnen. Ik knik zacht en trek Fedea achter me aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Ze zijn nooit lang genoeg thuis om zich er aan te storen. Zolang je niet op mijn kamer slaapt maken ze er geen probleem van," Ik knik begrijpend. Irial gaat op de stoel zitten dus ga ik naast hem zitten. 'Wat voor een werk doen je ouders eigenlijk precies?' Ik kijk hem aan. Ik heb geen idee of ik iets ongepast vraag maar ik vroeg het me gewoon af.

    Fedea

    Ik laat haar los en kijk haar even aan.
    "Het spijt me echt."
    Dan sleurt Trey me half mee naar binnen.
    "God, dit is zo erg," zeg ik tegen hem en kijk over mijn schouder naar het meisje.
    "Ik wil niet zomaar prinses worden als dat betekent dat er mensen doodgaan..."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Binnen ga ik weer achter de bar staan en pak wat glazen zodat die gevuld kunnen worden. 'Wat willen jullie hebben?' vraag ik terwijl ik Melody een glas Cola geef en Juléan een biertje.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "God, dit is zo erg," zegt Fé terwijl ze Camargue aankijkt "ik wil niet zomaar prinses worden als dat betekent dat er mensen doodgaan."
    Ik zucht en laat mijn schouders hangen.
    "Ik denk niet dat wie hierover te kiezen hebben, lief," zeg ik zacht.
    Dan vraagt Eleanor wat we willen drinken en ik vraag maar gewoon een watertje omdat ik toch niks anders binnen krijg.

    Irial

    "Mijn vader heeft net nadat ik vijf jaar was een grote oliebron aangeboord op een grond van hem. Nu is hij druk bezig met het pompen en exporteren van die olie," leg ik uit "mijn moeder is advocate."
    Onbewust verberg ik me half onder het deken. Hier wil ik niet over praten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ehm, water, alsjeblieft," zeg ik glimlachend tegen Eleanor, en wrijf even over mijn buik. Ja, water is het veiligst.
    "Ik denk niet dat we hierover te kiezen hebben, lief," zegt hij op een stille toon.
    "Maar dan nog, ze zijn nog niet lang samen en... Ik voel me er gewoon niet goed bij," zeg ik en leun zachtjes tegen hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Mijn vader heeft net nadat ik vijf jaar was een grote oliebron aangeboord op een grond van hem. Nu is hij druk bezig met het pompen en exporteren van die olie," legt hij uit "mijn moeder is advocate." Ik knik. Ik merk dat hij er niet graag over praat. 'Sorry dat ik ernaar vroeg.' Mompel ik en druk een kus op zijn wang. Dan sta ik op om naar de gang te gaan waar mijn tas staat.

    Eleanor

    Voor Atreyu en Fedea vulde ik twee glazen met water en zette deze voor ze heen. 'Alsjeblieft,' zei ik en richte me daarna tot Cam. 'Heb je haar al verteld over het appartementencomplex waar we met z'n alle wonen?' vroeg ik haar en knikte licht naar Fedea.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'