• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 21:59 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik even en laat me weer wegzakken. Nu pas merk ik hoe onregelmatig mijn ademhaling is. Ik sla voorzichtig mijn benen om zijn middel en sluit mijn ogen weer. Zoveel mogelijk druk ik mijn lippen op de zijne, en ik doe het zo voorzichtig mogelijk ook.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Irial ritst mijn truitje open en kijkt me vragend aan. Ik knik
    en geef hem daarmee toestemming dat ik het niet erg vind. Ik
    help hem en trek het truitje uit. Ik draag nu alleen nog een hempje
    en mijn onderkleren natuurlijk.

    Liam

    Camargue zit met alleen een handdoek om zich heen op de bank.
    Ik loop naar de badkamer en hang mijn eigen kleren ook op het
    droogrek. Ik pak een schone boxer uit de la en trek die aan.
    Als ik naar de bank loop strekt Camargue haar handen naar me uit.
    Ik ga naast haar zitten en trek haar tegen me aan.

    Atreyu

    Ze slaat haar benen om mijn middel en trekt me zo dieper in haar. Ik kan zelf ook een kreun niet onderdrukken. Om de een of andere reden zijn we beiden veel voorzichtiger met elkaar dan anders. Ik kus opnieuw haar hals terwijl ik iets harder met mijn hand tussen haar benen wrijf.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Half verdoofd duw ik zachtjes zijn hand weg.
    "Nog niet," hijg ik zachtjes en plaats mijn lippen weer op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Zachtjes knikt Madeline dat het goed is en doet zelf haar truitje uit. Ik druk mijn lippen terug op de hare en verplaats ze dan naar haar kaaklijn en zo naar haar hals. Lang laat ik ze daar niet. Terwijl ik opnieuw haar lippen kus gaan mijn handen opzoek naar de hare en wanneer ze die gevonden hebben laat ik mijn vingers tussen de hare glijden.

    Camargue

    Liam komt op de bank zitten en trekt me tegen hem aan. Plots wil ik hem alles vertellen, alles waardoor we nu belandt zijn waar we zijn.
    "Liam?" vraag ik aarzelend terwijl ik mijn hoofd op zijn schouder leg en mijn hand in de zijne laat glijden "Weet je nog die ene keer in het begin, toen we dronken waren en we..."
    Ik hoef mijn zin niet af te maken opdat hij zou begrijpen waarover ik het precies heb. Er zijn tot een paar dagen geleden maar een handjevol momenten dat we met elkaar tussen de lakens beland waren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ze duwt mijn hand weg.
    "Nog niet," hijgt ze voor ik haar lippen op de mijne voel.
    Ik laat mijn vingertoppen over haar lichaam glijden. Ik laat ze telkens tussen de plaatsjes van haar ribben zakken. Dan neem ik voorzichtig haar borst vast die ik zachtjes kneed.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik laat mijn handen over zijn bovenlichaam glijden en wanneer ze op zijn rug liggen, voel ik hoe zijn spieren bewegen en open ik mijn ogen om hem gelukzalig aan te kijken. Ik druk mijn lippen nog een keer op de zijne en voel langzaamaan mijn hoogtepunt naderen, wat ik een beetje laat blijken door wat luider te kreunen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik bijt zachtjes op zijn onderlip en geniet van het feit dan onze
    handen elkaar vast houden. Mijn hart sloeg onregelmatig
    voor mijn gevoel dan, en het kwam door Irial. Niet alleen zijn
    aanrakingen maar ook gewoon zijn aanwezigheid.

    Liam

    "Weet je nog die ene keer in het begin, toen we dronken waren en we..."
    Ik kijk op. 'Ja dat weet ik nog ja.' Ik glimlach gerustellend naar haar.
    'Wat is daarmee?' plots voel ik angst om wat er misschien gaat volgen.

    Atreyu

    Plots merk ik hoe haar ademhaling nog onregelmatiger wordt dan hij al was. Ze kijkt me in de ogen en kust me. Wanneer ze wat luider kreunt laat ik mijn hand opnieuw tussen haar benen glijden.
    "Kom dan," fluister ik grijnzend in haar oor.
    Ik zet mijn lippen opnieuw in haar hals.

    Madeline

    Een kleine elektrische schok lijkt door mijn onderbuik te gaan wanneer ze op mijn lip bijt.
    Ik voel Madeline's hartslag tegen mijn borstkas.
    "Gaat het wel?" vraag ik lachend terwijl ik haar met opgetrokken wenkbrauw aankijk.

    Camargue

    "Ja, dat weet ik nog," zegt hij glimlachend. Dan verdwijnt zijn lach en vraagt hij
    "Wat is daarmee?"
    "Dat was mijn eerste keer," fluister ik zacht terwijl ik dichter tegen hem aankruip "Je- je was mijn eerste."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik sluit mijn ogen weer en mijn hand zoekt de zijne, degene die niet bezig is. Ik verstrengel mijn vingers met de zijne en ik voel mijn hoogtepunt komen.
    Hijgend open ik mijn ogen weer en kijk hem verliefd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Irial lacht. "Gaat het wel?" Ik bloos. 'Met mij wel met jou?'
    Ik kijk in zijn ogen en lijk weg te zinken. Mijn vinger
    trekt een lijn van zijn oor naar zijn kaak en volgt de lijnen
    van zijn lippen.

    Liam

    "Je- je was mijn eerste." Ik kan haar niet aan kijken. 'E-echt waar?'
    Ik fluister net als zij gedaan had. 'Dan ben ik vereerd.'Ik druk een kus
    op haar hoofd en streel door haar haren. Ik was in shock. Ik had gedacht
    dat ze voor mij wel andere gehad had.

    Atreyu

    Haar vingers verstrengelen zich met die van mijn vrije hand.
    Hijgend opent ze haar ogen en kijkt me met een heerlijke blik aan. Ik ga iets sneller en laat mijn hand tussen haar benen nog even verder gaan. Zacht bijt ik steeds weer in haar hals.

    Irial

    "Met mij wel," zegt ze blozend "met jou?"
    Ik lach opnieuw en kijk haar vertederd aan.
    "Prima," fluister ik zacht.
    Ondertussen glijden haar vinger over mijn huid en ik laat haar even doen wanneer ze over mijn lippen gaat. Dan neem ik haar vinger in mijn mond en bijt er zacht op.

    Camargue

    "E-echt waar?"
    Ik knik even tegen zijn schouder aan.
    Ik zucht even wanneer hij zijn blik afwend. Er gaan kriebels door mijn buik wanneer hij zijn lippen op mijn hoofd zet en door mijn haren streelt.
    "En ik was niet dronken," voeg ik er met een kop als een tomaat aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kreun zachtjes en laat mijn andere hand weer over zijn rug glijden. Zacht knijp ik hem in zijn kont en ik kijk hem speels aan. Hij overtreft zichzelf weer, keer op keer, en het lijkt weer net zo fantastisch als onze eerste keer samen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Plots bijt hij zacht op mijn vinger. Ik lach. 'Dat is ook niet heel aardig van je, zit ik lief te doen ga je me bijten.' Ik kijk hem aan en pak dan zijn hand. Vervolgens breng ik die naar mijn lippen en bijt net als hij op een vinger.

    Liam

    'Ik ben vereerd dat ik je eerste was.' Fluister ik in haar oor en kus dan haar wang zacht. "En ik was niet dronken," Ik schiet in de lach. 'Zal ik je een geheimpje vertellem.' Ik haal adem. 'Ik was ook niet dronken.'

    Atreyu

    Elke keer dat ze kreunt trekt het geluid doorheen mijn ruggengraat. Ik grinnik even wanneer ze in mijn achterste nijpt.
    Dan draai ik ons om zodat zij bovenaan komt te zitten. Ik hou haar heupen vast en geniet van het uitzicht.

    Irial

    Ze neemt mijn hand vast en brengt hem naar haar lippen. Vervolgens bijt ze zacht op een vinger.
    "Je weet toch dat dat bij mij compleet het omgekeerde effect heeft?" vraag ik grijnzend terwijl mijn ogen wat verder opengaan. Mijn broek begint aardig te spannen.

    Camargue

    Aan zijn taal kun je horen dat we niet we niet van deze tijd zijn, toch doet het me nog steeds blozen.
    Wanneer ik opgebiecht heb dat ik niet dronken was moet hij lachen waarop hij hetzelfde bekent. Ik kijk hem aan terwijl mijn mond openzakt. Ik sla op zijn borstkas en zeg lachend
    "Rotzak!"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.