• in een nacht 2 kilo afvallen??
    of klopt mijn weegschaal gewoon niet(cat)

    ik ben al 10 kilo kwijt geraakt en daarom kan ik nu samen met mijn broeken gaan werken in het circus als clown :|

    [ bericht aangepast op 8 april 2011 - 17:21 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    (';
    Volgens mij kan het, als je broeken nu op clownsbroeken lijken ..xd


    Me so good.

    Ik neem aan dat het wel kan, maar ik geloof niet dat het goed voor je is O.o


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    Uh ja, afvallen is mogelijk. Doh.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    In één nacht nee. Je moet er na een uurtje nog eens gaan opstaan. Heb ik ook al gehad. Ik was plots 3 kilo lichter, maar na een uurtje of twee was er weeral 2 kilo aan zonder wat te eten (;


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    essymade schreef:
    Ik neem aan dat het wel kan, maar ik geloof niet dat het goed voor je is O.o


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Kan.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dat lijkt me vrij abnormaal :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    het kan als het is gebeurd ;$
    het is alleen wel onwaarschijnlijk..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    SinCity schreef:
    het kan als het is gebeurd ;$
    het is alleen wel onwaarschijnlijk..

    Ik geloof het echt niet, sorry ;x
    Van twee kilo gaan je broeken ook niet meteen clownsbroeken worden, ze gaan amper wat slobberen aan je billen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:Ik geloof het echt niet, sorry ;x
    Van twee kilo gaan je broeken ook niet meteen clownsbroeken worden, ze gaan amper wat slobberen aan je billen


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    Tranquillity schreef:
    In één nacht nee. Je moet er na een uurtje nog eens gaan opstaan. Heb ik ook al gehad. Ik was plots 3 kilo lichter, maar na een uurtje of twee was er weeral 2 kilo aan zonder wat te eten (;


    dream, dare, fly!

    essymade schreef:
    Ik neem aan dat het wel kan, maar ik geloof niet dat het goed voor je is O.o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik geloof het echt niet, sorry ;x
    Van twee kilo gaan je broeken ook niet meteen clownsbroeken worden, ze gaan amper wat slobberen aan je billen


    ow nee ik ben al 10 kilo afgevallen DAAROM lijken mijn broeken clownsbroeken.
    alleen nu ben ik opeens in een nacht twee kilo kwijt.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik geloof het echt niet, sorry ;x
    Van twee kilo gaan je broeken ook niet meteen clownsbroeken worden, ze gaan amper wat slobberen aan je billen

    Chamassa schreef:
    (...)

    ow nee ik ben al 10 kilo afgevallen DAAROM lijken mijn broeken clownsbroeken.
    alleen nu ben ik opeens in een nacht twee kilo kwijt.
    Had je daarvoor dan geen andere broeken??Nja als het zo blijft voortgaan moet je misschin is naar de huisarts


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.