• Ik weet niet of dit het juiste subforum is, maar wat is jullie grootste blunder? Excuses als hier al een topic over is!! (A)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik denk dat hier al een topic over is :)
    En als ik mijn grootste blunders hier moet neerzetten, ben ik morgen nog bezig.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    :W My life


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lets see..
    Dat zou mijn val in de supermarkt wel zijn. (cat)
    Ik struikelde (waarschijnlijk) over mijn eigen voeten. Maar ik had toen zo'n lange jas. Ik gleed toen helemaal ónder de schappen. Iedereen stond te kijken en z'n lach in te houden, terwijl er bij mij grijze wolkjes en bliksemschichtjes rondvlogen.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 22:25 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Saph schreef:
    :W My life


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Veel te veel om op te noemen. :Y)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Op school komen en denken dat ik te laat ben terwijl er al standaard op me rooster staat dat ik eerste uur vrij ben..

    en nog wel meer dingen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat ik vanuit mijn bed mijn mobieltje op de grond probeer te pakken terwijl ik leun op de leuning van mijn stoel, vervolgens de stoel omvalt en ik met een salto uit mijn bed (dat een meter hoog staat) val. :W


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ehm, tegen palen oplopen? Ed.
    Ik heb geen idee. Ik verdring di dingen meestal. :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Saph schreef:
    :W My life

    Histoire schreef:
    Veel te veel om op te noemen. :Y)


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Niet echt een blunder, maar eens iets wat mij gewoon overkomt.
    Ik was best klein, 9 denk ik, toen we met het hele gezin de Xenos in gingen.
    Ik was daar nog nooit geweest, dus ik zei zo: 'He, mam. Dit is best een grote winkel hè!'
    Ik ging zo rondkijken en opeens was ik mama en papa kwijt! En zo'n vrouw zag dat ik mijn vader en moeder kwijt was en liep met me naar de servesbalie. Toen heb ik ze toch gevonden!xD

    Of dat ik een keer zei bij de Jumbo bij zo'n bord van de oudejaarstrekking met lichtjes erboven. Ik zo: 'Leuke lichtjes!' Ik raakte ze aan en dat bord viel om. Echt zo'n mij actie.

    Maar ik laat altijd alles vallen. Zo heb ik ook een keer toen ik hielp met de tafel af te ruimen, de onderzetters op mijn hoofd gezet en de poedersuiker in mijn andere hand, maar toen vielen die onderzetters van mijn hoofd en probeerde ik ze te pakken met die hand waar ik die poedersuiker in had, en dus viel de poedersuiker op mijn hoofd.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik fietste met een vriendin naar school en was te druk bezig met mijn mobiel. Dus ik reed tegen een aanhanger aan en mijn vriendin fietste bijna van de dijk af.

    Of dat ik keihard op mijn bek ging in de aula van mijn school..

    Ik heb er serieus te veel om op te noemen..


    I'm just being myself. I'm not going to change, just because you don't like it.

    Ik heb echt te veel om op te noemen :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Honestly, I have no idea. Ik loop tegen random voorwerpen, praat tegen vreemden alsof ik ze ken en ga zelfs op mijn bek door te struikelen over een blaadje sla. Please don't get me started.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Eh, toen ik heel trots op mijn nieuwe hoge hakken door de school liep en van de trap viel?
    Ik val heel vaak van de trap, haha.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the