• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 21:59 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    Atreyu en Fedea bestellen beiden een watertje. Nadat Eleanor hen bediend heeft kijkt ze me aan.
    "Heb je haar al verteld over het appartementencomplex waar we met z'n allen wonen?" vraagt ze terwijl ze naar Fedea knikt.
    Ik schud mijn hoofd en zeg hees
    "Wil jij?"

    Irial

    "Sorry dat ik ernaar vroeg," mompelt ze voor ze een kusje op mijn wang drukt. Dan staat ze op en loopt de woonkamer uit.
    "Waar ga je heen?" roep ik haar licht in paniek achterna.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Appartementencomplex?" vraag ik verbaasd en kijk van Cam naar Eleanor en terug.
    "Dat is toch een grapje?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Troostend leg ik een arm rond Camargue heen. Ik neem haar hand
    in de mijne en streel met mijn duim over haar vingers.
    'Heb je het nog steeds koud?' Vraag ik zachtjes.

    Madeline

    "Waar ga je heen?" Zijn stem is licht paniekerig. Ik zeg niets
    maar kom met mijn tas terug lopen. 'Ik ging alleen even mijn tas
    halen.' Glimlach ik gerustellend en ga naast hem onder de deken
    zitten.

    Eleanor

    Cam schudde met haar hoofd. 'Wil jij?' vroeg ze hees waarop ik kort knikte. Op dat zelfde moment hoorde ik Fedea verbaasd 'Appartementencomplex? Dat is toch een grapje?' vragen. 'Nee dat is geen grapje,' reageerde ik terug en glimlachte daar even kort bij. 'We wonen er met z'n allen, al heeft iedereen wel zijn eigen appartement. Je zult er tegen die tijd ook moeten komen wonen, met Atreyu natuurlijk,' vervolgde ik daarna.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 13:24 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Mijn mond valt open van verbazing.
    "En mijn ouders dan? En de zijne?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Ja, dat was een goeie. 'Wat dat betreft kan ik je geen antwoord geven,' antwoorde ik. 'Ik ben thuis gewoon weggegaan.' Even keek ik naar Cam, wat moest ik hier nou verder op zeggen, voor mij was het geen probleem om thuis weg te gaan aangezien het daar niet zo denderend liep maar voor haar? Waarschijnlijk had ze het thuis gewoon hartstikke goed en wat moest ze dan tegen haar ouders zeggen?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    "Heb je het nog steeds koud?" vraagt Liam terwijl hij over mijn hand wrijft. Ik knik zachtjes. De laatste tijd kreeg ik steeds meer en meer koud zonder reden. Eleanor staat me verbaasd aan te kijken wanneer Fedea vraagt hoe het met haar ouders moet als ze op het appartement moet komen wonen. Voor mij lag de keuze om met de anderen weg te gaan iets makkelijker. Mijn moeder wilde me uithuwelijken aan een bruut van een vent en ik was eerlijk gezegd blij dat ik er aan kon ontsnappen.
    "We vinden er wel een oplossing voor," zeg ik zacht tegen haar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "We vinden er wel een oplossing voor."
    Ik knik zachtjes en kijk haar aan. Ik vind het jammer dat ze weggaat wanneer ik erbij kom. Ze lijkt me net zo leuk. Onbewust neem ik Trey's hand vast, en laat het me allemaal even bezinken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Camargue knikt dat ze het koud heeft. Er word nog wat gepraat
    maar ik laat haar los om mijn jas uit te trekken. Ik had geen
    last van de kou dus kon ik mijn jas net zo goed aan haar geven
    toch? Ik sla hem rond haar schouders en kus haar voorhoofd.

    [Oké, reageren op de vorige Eleanor post heeft vrij weinig zin, what do I do? Of nou ja, Juléan dan.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Atreyu keek naar de schim van Juléan en vroeg "panter?" waarop Cam: "Atreyu kan je poesje zien" misschien kan hij daarop iets zeggen? :p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [No idea D:]


    Fedea

    Ik neem een slok van mijn water en voel mijn maag weer protesteren.
    "Ik ben zo terug," zeg ik snel en loop weer naar het toilet. Net op tijd. Ik vraag me af hoeveel er nog in mijn maag zit, want zoveel heb ik totaal niet gegeten vanmiddag.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [LOL! Oké, ik zal daar even op reageren, moment (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Juléan Yahuar

    "Oh-oh. Niet zo gluren, hoor, daar wordt ie verlegen van," grijns ik terwijl we aan de bar gaan zitten. Eleanor reikt me een biertje aan die ik aanpak en er een grote slok van neem.
    Nog voor ik weer de kans heb iets te zeggen, loopt Fedae, de nieuwe vorstin, alweer weg, met een uitdrukking alsof ze weer misselijk was. Echt niet te best.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Atreyu

    Ik grinnik even om de opmerking van Juléan. Dan loopt Fedea weer naar het toilet. Ik zet mijn ellebogen op de bar en verberg mijn hoofd in mijn handen. Ik schud opnieuw met mijn hoofd.
    Wil ze het echt niet houden?

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 14:30 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.