• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 21:59 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Jeeej. Your turn, sweetie :'3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik vind het een goede oplossing. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    "Zijn jullie al lang samen?" vraagt ze terwijl ze naar mij en Liam kijkt. Ik schud mijn hoofd en voel de tranen weer opkomen.
    "Nee, nog maar net," zeg ik terwijl ik Liam veelbetekenend aankijk.
    "Jullie?" vraag ik terwijl ik de jongen naar haar toe zie komen.

    Atreyu

    Ik ga bij Fedea staan en sla mijn arm om haar schouder. Ik trek haar zo dicht mogelijk tegen me aan terwijl ik mijn ogen over de schimmen laat dwalen. Ik schrik me haast rot wanneer ik een beer zie.
    "Lief, wat doe je hier? Ik dacht dat je naar Iri zou gaan," zeg ik terwijl ik haar vragend aankijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Zachtjes grinnik ik even om de schrik reactie van de nieuwe wachter, het was misschien gemeen om te lachen want hij wist waarschijnlijk niet wat hem overkwam maar ik kon er niks aandoen dus draaide ik me even om zodat het niet opviel.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    "Enkele dagen. Sorry dat ik het zo botweg vraag, maar... Wat.. Jullie... Als ik 16 ben?" ik kijk hen ongemakkelijk aan.
    Dan kom Trey eraan en sla mijn arm om zijn middel.
    "Het is... Dit zijn..." ik zucht even.
    "Het boek heeft gelijk," fluister ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "We zijn zestien, maar dat zijn we al duizenden jaren," zeg ik zacht.
    Ondertussen is haar vriendje er bij komen staan en kijkt ongemakkelijk naar de schimmen. Ik laat die van mij even verdwijnen, het kost me veel moeite maar ik snap zelf hoe moeilijk hij het heeft.

    Atreyu

    "Het boek heeft gelijk," fluistert ze.
    Er verschijnt een rare grijns op mijn gezicht terwijl ik haar aankijk. Alsof er niemand ander bijstaat fluister ik
    "Ik zei toch dat je speciaal was."
    Dan kijk ik nog een keer naar de schimmen en benoem ze stilletjes.
    "Beer... Arend... Paard - is weg?"
    Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk het roodharige meisje vragend aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik bijt op mijn lip.
    "Ik bedoelde eigenlijk wat er met jullie gebeurt als ik 16 word..."
    Ik mep Trey zacht.
    "Speciaal... Volgens hen ben ik een prinses."

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 0:36 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Als de jongen zich tot Fedea heeft gewend kijk ik naar Cam. 'Mag ik het ze laten zien?' fluister ik zacht. 'Ze laten zien wat we kunnen?' vraag ik er achter aan, het was al weer een tijdje geleden dat ik mijn vleugels had uitgeslagen en gezien het feit dat Fedea het toch moest weten, kon ik het misschien maar meteen even demonstreren. Buiten dan wel.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik hijs mezelf op een barkruk en trek Fedea met haar rug naar me toe tussen mijn benen. Compleet van mijn melk af wrijf ik door mijn haren. Ondertussen spreekt het roodharige meisje weer.
    "Als we zestien zijn worden we gekroond, je voelt er niks van. Vanaf dan kun je veranderen in het dier waarmee je het meest verbonden bent. Een welp, in jouw geval. Als je het wilt zien, volg Ellie dan maar," zegt ze grijnzend.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 0:39 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik leun zachtjes tegen Trey aan en leg zijn vrije arm om mijn middel, met zijn hand onbewust op mijn buik.
    "Kunnen jullie in dieren veranderen?" vraag ik verbaasd.
    "wow, dat is wel cool." ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Kunnen jullie in dieren veranderen? Wow, dat is wel cool."
    Ik grinnik. Die reactie hoor ik nu voor de zevende keer. Ik knik zachtjes terwijl ik naar buiten loop samen met Eleanor. Ik wacht tot ze volgen en ga dan even naast de jongen lopen.
    "Heb jij even geluk, je hebt een leeuwin aan de haak geslagen," zeg ik glimlachend.
    De stakker lijkt helemaal van de kaart.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    'Als we zestien zijn worden we gekroond, je voelt er niks van. Vanaf dan kun je veranderen in het dier waarmee je het meest verbonden bent. Een welp, in jouw geval. Als je het wilt zien, volg Ellie dan maar,'zegt Cam grijnzend waarop ik met een brede grijns achter de bar vandaan loop en naar buiten ga. Voordat ik mezelf verander kijk ik eerst rond of er verder geen mensen lopen, daarna werp een vrolijke blik naar de rest toe en verander vervolgens in een Arend. Ik maak een vrolijk, schel geluid om vervolgens met mijn vleugels zware slagen te maken zodat ik de hoogte in ga. Daar vloog ik een grote cirkel en landde vervolgens weer voor hun, terug in mijn menselijke vorm. 'Cool he,' grinnik ik zacht.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Ik kijk Trey aan als we naar buiten lopen.
    "Gaat het?" vraag ik zacht en haak mijn arm in de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Gaat het?" zegt Fedea die naast me staat.
    "Nee," zeg ik eerlijk terwijl ik de arend zie vliegen en er plots weer een meisje voor me staat "met jou?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik begin bijna te geloven dat ik binnen enkele minuten wakmer word in mijn wiskundeles."
    Met grote ogen kijk ik naar het meisje dat net inneen vogel was veranderd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.