• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 21:59 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Juléan Yahuar

    "Goed idee," knik ik en ik draai me half om naar Camargue en de rest. "En? Wat vinden jullie ervan? Zullen we eens een weekendje weggaan of iets anders doen met de hele groep?" Ik zei er maar niet bij wat voor mij de voornaamste reden was om dit te doen, want met vrouwen wist je het nooit; hun humeur kon met een vingerknip omgeslagen zijn. En dat wilde ik niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Atreyu

    "Wie weet... wie weet ben ik gewoon ziek, ofzo..."
    "Geloof je het zelf?" vraag ik haar serieus.
    Ik ga wat dichter bij haar liggen en druk mijn lippen op haar voorhoofd terwijl ik de dekens over ons leg.

    Camargue

    "En? Wat vinden jullie ervan? Zullen we eens een weekendje weggaan of iets anders doen met de hele groep?" zegt Juléan plots.
    Ik glimlach en herinner me plots mijn weddenschap met Rae. Ik haal mijn schouders op en zeg
    "Gezien ik Rae nog een weekendje New York schuldig ben kan ik jullie maar beter allemaal meenemen."
    Ik denk even na en zeg dan
    "Maar is het wel een goed idee? Met de nieuwe koningin?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Geloof je het zelf?"
    Ik glimlach.
    "Niet echt, nee."
    Ik kruip helemaal tegen hem aan om het een beetje warmer te krijgen.
    "Is het raar dat ik het niet echt heel erg zou vinden?" fluister ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik schud voorzichtig mijn hoofd.
    "Nee," zeg ik zacht terwijl er een vreemd gevoel van opluchting door me heen gaat. Ik kruip wat dichter tegen haar aan en druk mijn lippen op de hare. Mijn hand gaat door haar haren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    'Hmmm New-York.. Klinkt leuk.' Glimlach ik en kijk de andere
    vragend aan. Ik stond er best voor open. 'Neem haar wachter
    dan ook mee ik denk dat hij ook nog aan het idee moet wennen.'

    [Reageert Irial?]

    Fedea

    Ik kus hem zacht terug en glimlach om zijn antwoord.
    "Ik bedoel, beeld je het eens in. Een baby..." Ik kijk in zijn ogen en leg zijn hand op mijn buik.
    "Onze baby..."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Oh," zeg ik zacht terwijl ik me even stom voel.
    Ze kruipt onder het deken tegen me aan en ik druk mijn lippen op de hare. Ik denk er niet bij na. Dan plots valt er me iets te binnen.
    "Waarvoor dan?" vraag ik curieus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik glimlach. 'Omdat ik zo even wilde tekenen.' Ik bloos
    een beetje en druk mijn lippen op die van hem voor hij
    ook maar kan reageren. Mijn vingers verstrengelen
    zich met die van hem.

    Eleanor

    'Waarom niet?' reageer ik op Cam en haal lichtjes mijn schouders op. 'Haar wachter is bij haar en anders vragen we ze mee?' vervolgde ik, het maakte me niet zo heel veel uit als ze mee gingen. Op die manier konden we ze beide wel alvast beter leren kennen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Juléan Yahuar

    "Ik ben het wel eens met Eleanor, ze kan best mee. Hoewel, als ze zo ziek blijft, weet ik niet of dat wel zo'n goed idee is.." voeg ik eraan toe. En of ze dat überhaupt wel wilde, want ik kon me goed voorstellen dat als je om de zoveel minuten naar de wc moest om je maaginhoud eruit te gooien, dat je vrij weinig zin had om lekker op vakantie te gaan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Atreyu

    "Ik bedoel, beeld je het eens in. Een baby..."
    Terwijl ze mijn hand op haar buik legt staart ze me in de ogen.
    "Onze baby..."
    Ik krijg rillingen van de woorden en zie haar al voor me met een kindje op haar arm.
    "Ik zou je een schommelstoel kopen om ons kindje in slaap te wiegen," zeg ik zacht "en opstaan 's nachts zodat jij kan blijven liggen. En je daarna wakker maken om nog een keertje te oefenen voor een volgende kindje," voeg ik er lachend aan toe.

    Irial

    "Dat kan wel even wachten," fluister ik tegen haar lippen aan. Voorzichtig duw ik haar omver en ga naast haar liggen. Ik sla het deken over ons heen en trek haar tegen me aan. Heel zacht druk ik mijn lippen op die van haar.

    Camargue

    "Waarom niet?" vraagt Eleanor "Haar wachter is bij haar en anders vragen we ze mee?" gaat ze verder. Ik neem het even in beraad en laat mijn hand over Liam's rug glijden.
    "Ik denk er even over na," zeg ik glimlachend tegen Eleanor en Juléan.
    "Gaan we naar huis?" fluister ik tegen Liam.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik zou je een schommelstoel kopen om ons kindje in slaap te wiegen, en opstaan 's nachts zodat jij kan blijven liggen. En je daarna wakker maken om nog een keertje te oefenen voor een volgende kindje."
    Ik grinnik.
    "Dat lijkt me zo geweldig."
    Ik druk nog een kus op zijn lippen.
    "Vooral dat laatste deel lijkt me wel wat," fluister ik er zachtjes achter.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Dat kan wel even wachten," Ik glimlach. Zacht duwt hij me om en gaat
    tegen me aan liggen. Zachtjes drukt hij zijn lippen op die van mij.
    Als onze lippen even los van elkaar zijn zeg ik: 'Ik vind je echt heel
    leuk.' Mijn gezicht word rood en ik kijk even weg.

    Liam

    "Gaan we naar huis?" Ik kijk Camargue aan. 'Is goed.' Ik neem
    haar hand vast. We zeggen de rest gedag en lopen hand in hand weg.
    'kun je wel lopen op die schoenen?' Grijns ik terwijl ik naar haa
    voeten kijk. Het lijkt mij toch echt niet fijn lopen.

    Eleanor

    'Ik denk er even over na,' zegt ze met een glimlach tegen mij en Juléan. Daarna besluiten ook zij en Liam om naar huis te gaan. 'Denk er niet te lang over na he!' roep ik haar nog plagend achterna en zwaai nog een keer voordat ze weg zijn. 'Wil je nog wat drinken?' vraag ik daarna aan Juléan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Vooral dat laatste deel lijkt me wel wat," fluistert ze zacht.
    Ik druk mijn lippen op de hare en laat mijn hand onder haar truitje glijden. Ik weet niet goed wat ik moet doen. Ik wil wel en tegelijk ook niet. Ik besluit het maar aan haar over te laten en zoen gewoon verder.

    Irial

    Voorzichtig haalt ze haar bij de mijne vandaan.
    "Ik vind je echt heel leuk," zegt ze waarop ze haar hoofd wegdraait. Ik leg mijn hand op haar wang en doe haar opnieuw naar me kijken.
    "Dat ik jou leuk vind daar ben ik sinds gisteren al achter," fluister ik terug. Ik laat mijn hand onder haar trui, maar niet onder haar t-shirt, glijden en kietel haar zachtjes.

    Camargue

    "Kun je wel lopen op die schoenen?" vraagt Liam terwijl we hand in hand naar huis lopen. Ik kijk hem grijnzend aan en zeg
    "Ik heb heel wat tijd gehad om te oefenen."
    Plots begint het te regenen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.