• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 21:59 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ze steekt haar hand naar me uit, en ik denk wel dat ze betrouwbaar is.
    "Maar... Hoe? En mijn ouders?"
    Twijfelend neem ik haar hand vast en sta ook recht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Pff Moose is geen mopperkont ;P]

    [Moose is wel een mopperkont, of in elk geval tegen Cam wel :')]

    Camargue

    Ik trek haar zachtjes mee naar de anderen.
    "Je ouders hebben er niks mee te maken," leg ik vriendelijk uit "je wordt gewoon zo geboren door een ziekelijke twist van het lot. Ik had het zelf ook moeilijk in het begin," probeer ik haar gerust te stellen. Dan komen we bij de anderen aan.
    "Stel jezelf eens voor, liefje," zeg ik met een glimlach tegen de prinses.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ze weten dit niet?" vraag ik verbaasd als ze vertelt over mijn ouders
    "Stel jezelf eens voor, liefje," zegt ze als we bij de anderen staan.
    Ik kijk even naar mijn voeten en bijt op mijn lip. Waarom blijft Trey zo lang weg? Hij zou me allang mee naar huis hebben genomen, het is morgen school.
    "Ik ehm, ik ben Fedea Ambessa, en ik ben bijna 16 jaar en ehm..."
    Ik denk even na.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Whaha oke ja... Reageerd Irial nog?]

    Liam

    Tot mijn verbazing komt Camargue met grote stappen
    naar ons toe lopen. Naast haar komt de prinses ook.
    'Hey.' Glimlach ik en sla een arm rond Camargue heen.

    [ Staan ze nu allemaal bij de bar? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ja]

    Eleanor

    Na een tijdje komt Cam met het meisje, of beter gezegd de prinses, onze kant op komt gelopen. 'Stel je eens voor liefje,' zegt ze tegen haar waarop deze aarzelend reageerd.'Ik ehm, ik ben Fedea Ambessa, en ik ben bijna 16 jaar en ehm...'
    Een vriendelijk glimlach siert mijn gezicht. 'Hoi, ik ben Eleanor,' zeg ik daarna tegen haar.


    Melody

    De nieuwe vorstin stelt zichzelf voor als Fedea Ambessa en net als Eleanor werp ik haar een vriendelijke glimlach toe voor ik mezelf voorstel. 'En ik ben Melody, zijn wachter,' zeg ik en wijs naar Moose.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    "Nee, je ouders hebben er zelfs geen idee van dat wij bestaan," zeg ik zachtjes terwijl Liam een arm om me heen slaat. Ondertussen stelt ze zichzelf voor aan de anderen die haar vrolijk begroeten.
    "Wat zijn zoal je interesses?" vraag ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ehm, ik speel muziek en Trey... Waar is die trouwens?"
    Ik kijk even rond.
    "Dat is mijn... Wachter?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Ja dat is je wachter, en ik vraag me ook af waar hij is want hij doet z'n job niet," zeg ik lachend. Ik kruip wat dichter tegen Liam aan en voel een zekere jaloezie tegenover Fedea. Zij heeft wel het geluk haar gevoelens voor Trey te kunnen plaatsen.

    [Wat doen we nu? :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kijk hen glimlachend aan.
    "Zijn jullie al lang samen?" vraag ik vriendelijk.

    [Mss da we nu gewoon verder kunnen doen als iedereen off is, en haar laten ontvoerd worden tijdens school ofzo? Want nu zijn er denk ik ook teveel dingen waar ge aan kunt denken. Bijvoorbeeld, die Faunielen zullen die Floraten wel kennen, waardoor het raar is als ze tussen zo'n hele bende zou ontvoerd worden]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Fe naar buiten laten gaan zodat die meegenomen kan worden en Trey terug naar binnen? Ik post iets te weinig maar das tot mijn persoontjes weer wat meer te doen hebben :'D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oké, de oplossing: Trey komt erbij, ze praten en de Faunielen tonen het appartement, Fedea wordt op school ontvoerd.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.