• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 21:59 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.


    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 22:46 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Madeline

    "Zullen we straks naar huis gaan?" Ik knik instemmend en sta
    op van zijn schoot. 'Is goed wat wil je doen?' Ik steek mijn
    hand naar hem uit en wacht af.

    [@Mags: Cam gaat het haar eerst vertellen :W]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Ik haast me naar de nieuwe koningin toe wanneer ik er iemand zie op afstappen maar ik ben te laat. Er staat al iemand bij haar, even twijfel ik maar moei me dan genadeloos in het gesprek.
    "Hoi, ik zag je net bij iemand van de band," zeg ik glimlachend terwijl ik haar subtiel meetrek "en ik wilde je wat vragen over..."
    Wanneer we ver genoeg zijn van het meisje stop ik het toneelstuk en fluister "ik wil je wat vertellen over dat welp aan je voeten."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lovingly schreef:
    [@Mags: Cam gaat het haar eerst vertellen :W]


    Ja, omggggggg. Oké, vergeet dat. Hahaha. Dan ga ik er nu wel vandoor hoor, x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [We'll be quick. Sorry :$]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Geschrokken doe ik een stap achteruit.
    "Hoe? Wat?"
    Waar is Trey?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mags schreef:
    (...)

    Ja, omggggggg. Oké, vergeet dat. Hahaha. Dan ga ik er nu wel vandoor hoor, x


    [Sorry, darling :/ mijn fout]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Terwijl ik met een theedoek de glazen droog maak kijk ik toe hoe Cam het meisje aanspreekt. Ik had al een vermoeden van wat ze ging vertellen en kreeg er lichte rillingen van. Nooit zou ik vergeten hoe het was toen mij verteld werd wat de schim inhield.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    Ik duw haar neer op een stoel en ga naast haar zitten.
    "Je vriendje heeft je vast wel verteld over de schimmen die hij onder andere bij mij gezien heeft?" Haar gezicht spreekt boekdelen.
    "Jij bent een prinses, net als wij koningen en koninginnen zijn. Door ons bestaan is het bestaan van dieren over de hele wereld veilig. Hiervoor moeten we steeds met zeven zijn, anders sterven er diersoorten uit. Om de 467 jaar wordt er een nieuwe vorst geboren die op zijn of haar zestiende gekroond wordt. Om ons veilig te houden van een ander soort hebben we wachters. Heb je nog niet gemerkt dat je vriendje wel heel beschermend over je is? Dat is zijn instinct, hij is je wachter," leg ik traag en duidelijk uit. Geduldig wacht ik op antwoord.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Dus dat boek was wel juist? Ik kijk het meisje even aan, en denk na.
    "D-dit is toch een grap?" ik lach even nerveus.
    "Heb je wel gehoord wat je net zei? Je-je moet je vergissen, ik ben geen prinses of wat dan ook."
    Ondanks dat ik het niet geloof blijf ik zitten. En daarom doet Trey zo, volgens haar. Het is instinctief. Zijn zijn gevoelens dan niet echt? Een onzeker gevoel bekruipt me.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Ik wou dat ik je kon vertellen dat het een grap is, maar helaas," schud ik voorzichtig mijn hoofd "je bent een prinses en als ik me niet vergis wordt je over een kleine maand zestien."
    Ik had gezien hoe ze begon te panikeren toen ik wat zei over haar vriendje.
    "Maak je geen zorgen, dat beschermende heeft niks te maken met andere dingen die hij voor je voelt," zeg ik met een glimlachje "ik ben niet blind ik heb ook gezien hoe hij naar je kijkt. Zal ik je even aan de anderen voorstellen?"

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 23:01 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik kijk naar Irial en het meisje dat na Camargue gezongen had.
    Zou zij de nieuwe zangeres zijn? Ik denk het wel. Dan kijk ik
    naar Camargue die met de nieuwe koningin praat. Ik vroeg me
    af of ik haar moest helpen.

    Fedea

    Hoe weet ze dat ik bijna jarig ben?
    Dan stelt ze me gerust over Trey, alsof ze mijn gedachten kan lezen, en stelt voor naar de anderen te gaan.
    "Er zijn anderen?" vraag ik overdonderd.
    "Hier?" ik kijk rond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Dat meisje aan de bar dat je net recht kwam helpen, dat is Eleanor, één van de koninginnen. Die mopperpot naast het andere meisje is Moose, een koning, het meisje, Melody is zijn wachter. Ikzelf ben Camargue," zeg ik lachend "en die knappe jongen daar is mijn wachter en tevens mijn vriendje."
    Ik sta op en steek mijn hand naar haar uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.