• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 21:59 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mags schreef:
    (...)

    [Fedea dus ook?]


    [Ja

    @Elise: IK WIL HET OOK WETEN D:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [brb]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Wat kunnen Irial en Madline in de tussen tijd doen?]

    [Anders laat ik Trey stiekem een sigaretje gaan roken, dat ze het dan tegen Fé vertellen en zij een luchtje gaat scheppen om te bekomen en dan gesnatched wordt? :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Goed, dan, ik ga wat proberen. De floraten, dus Faye weet wie de nieuwe koningin wordt neem ik aan? Kan ze dat zien of zo?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ja ze kan ook de schim van t welp naast Fedea zien ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Of Fe is zo nieuwsgierig en spreekt zelf een van ons aan met de vraag waarom wij ook een schim hebben? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Goed, dan ga ik haar nu ontvoeren hoor, hahaha. Of iets in die richting.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Faye Sanchez - Floraat
    Verveeld tuur ik voor me uit en doe net alsof ik erg druk bezig ben met het boenen van de bar. Een zucht ontsnapt er uit mijn mondhoeken. Vandaag was de dag. Het was niet dat ik dit nou persé zou willen, maar het werd van me geëist, werd van me verwacht, dus zou ik het ook moeten uitvoeren.
    Even wendt ik mijn blik op het groepje mensen waar ik heel mijn leven al naar hoor te kijken. De schimmen die achter hun staan vertellen me dat ik goed zit, dat ik hier hoor te zijn. Ik laat de bar voor wat het is en loop even naar het dartbord, pak een aantal dartpijltjes vast en loop naar achteren. Zelfs vanaf hier is de schim, het kleine leeuwenwelpje makkelijk zichtbaar. Even draai ik me om en gooi het dartpijltje richting het bord. Gespannen blijf ik kijken, maar grijns dan tevreden. Midden in de roos.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 22:24 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ja maar Fé kan de schimmen van de anderen niet zien :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ma dan hebben Fé en Trey geen afscheid kunnen nemen :W
    Das ook zielig :')]

    Fedea

    Ik verstrengel mijn vingers met die van Trey.
    "En wat nu?" vraag ik onzeker


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Kan ik nog iets doen? (:]

    Atreyu

    "En wat nu?" vraagt ze.
    Ik haal mijn schouders op en kus haar nog een keer. Ik snak naar een sigaret.
    "Ga even bij Irial en zijn, eh, tja... ga even bij hen zitten, ik moet dringend naar de plee," zeg ik zacht.
    Ik druk nog een flinke smakkerd op haar lippen en ga dan naar de toiletten. Er is een achterdeur die ik gebruik op naar buiten te glippen. Buiten steek ik zo snel mogelijk een sigaret aan.

    Irial

    "Zullen we straks naar huis gaan?" vraag ik aan Madeline. Ik kijk even om me heen en zie plots Fedea alleen staan. Ik doe gebaren dat ze naar ons kan komen maar zie dat Camargue naar haar toeloopt met nog enkele van haar vriendinnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ohh, haha ik dacht van wel,solly ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Veel te snel verlaten zijn lippen de kijne weer en is hij weg. Ik kijk even om me heen om Irial te zoeken,
    maar dan zie ik dat het meisje dat daarnet aan het zingen was, naar me toe komt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.