• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 21:59 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik heb eerst een pb gestuurd naar één vd floraten, ffkes afwachten]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ow, er is een online (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I'm here, so tell me and I'll play (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Maar mag Fedea nu eerst weten wat er is, of niet?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Geen idee]

    [jeuj, een floraat is ready to kidnap! ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik weet het niet, lijkt mij spannender als zij het niet weet en het achteraf pas aan Trey wordt verteld. True?]

    [@Mags: het is dus de bedoeling dat Fedea ontvoerd wordt door de floraten omdat ze geen koningin zou kunnen worden en dan beginnen de dieren uit te sterven. Dat is dus het doel van de floraten. So you can kidnap Fedea's cute ass :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ma das keioneerlijk D:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Idd, en dat Fe er achter komt door de floraat die haar ontvoerd heeft? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Jullie zijn echt gemeen :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gancanagh schreef:
    [Ik weet het niet, lijkt mij spannender als zij het niet weet en het achteraf pas aan Trey wordt verteld. True?]

    [@Mags: het is dus de bedoeling dat Fedea ontvoerd wordt door de floraten omdat ze geen koningin zou kunnen worden en dan beginnen de dieren uit te sterven. Dat is dus het doel van de floraten. So you can kidnap Fedea's cute ass :')]


    [Hmm, oké, mag ik even een samenvatting van de vorige dingen en shit. Want ik snap echt niet wat er allemaal gebeurd is, hihi. x]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ja ik denk dat Trey het later pas moet horen dan zit hij eerst nog helemaal in spanning over wat er is etc.]

    [Ze zitten in een bar waar Atreyu (de nieuwe wachter) en zijn band een nieuwe zangeres zochten, Faunielen zijn daar (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lovingly schreef:
    [Ze zitten in een bar waar Atreyu (de nieuwe wachter) en zijn band een nieuwe zangeres zochten, Faunielen zijn daar (:]


    [Fedea dus ook?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Als t u stoort dan mag Fé het ook wel weten ze :')]

    [Uhm even denken. Atreyu en Fedea zijn een koppel en sinds een paar dagen zien ze naast Fedea af en toe een schim van een welp -das het dier waarin zij gaat kunnen veranderen als ze koningin is- en ze weten totaal niet wat het is. De rest van de koningen en koninginnen hebben het moeilijk omdat Camargue en Liam binnenkort in stof opgaan om plaats te maken voor Fedea en Atreyu en ze proberen zoveel mogelijk samen te doen. Dat en heel veel seks :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.