• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    -Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 18:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    Ik glimlach, met een beetje een bedroefde blik in mijn ogen.
    "Je zal hem inderdaad nu niet meer verliezen Camar" zeg ik.
    "Ik ga je zo missen" zeg ik, en ik krijg een brok in mijn keel.
    "Echt waar" zeg ik.
    Eigenlijk dringt het nu pas echt tot me door dat over een maand Camargue weg is, dat ik dan de oudste ben.

    Camargue

    Ik merk dat Rae het moeiljk krijgt en sla mijn armen om haar heen.
    "Je zult de anderen goed opvangen," stel ik haar gerust "ikzelf kan ook altijd bij jou terecht." En ik meen ook wat ik zeg. Ik heb met iedereen een goede band maar toch heb ik het gevoel dat ik aan Rae net dat ietsje meer kan vertellen.
    "Over de anderen gesproken, wist je dat ik en Liam niet de enigen zijn die het gezellig hadden?" zeg ik glimlachend in de hoop haar op te beuren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grijns en een heleboel ideeen razen door mijn hoofd.
    Misschien beter toch niet doen. Of missschien wel. Ik weet het niet.
    Ik nam nog een stukje fruit en likte mijn vingers af.
    Ach, ik hield ervan hem te plagen, uit te dagen en al die dingen.
    Ik liet 'per ongeluk' wat chocolade op mijn shirt druppen en deed het ook uit.
    "Wat jammer nou..."
    Ik keek hem grijnzend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rhiannon
    Ik moet weer een beetje lachen.
    "Bedankt, en wie hadden het nog meer gezellig dan?" vraag ik nieuwschierig.
    En ik lach weer een beetje.
    En ik voel me weer een beetje gerustgesteld.

    [Ik ga er van door (:]

    Atreyu

    Ik had kunnen weten dat ze net hetzelfde zou doen maar dan met opzet. Ik neem ook nog een stukje, ga er nog eens meer door de extra chocolade en ga helemaal tegen Fé aanstaan. Ik doe alsof ik het in haar mond wil stoppen en laat het dan vallen. Goed gemikt, juich ik mezelf toe.
    "Oeps, ik kan soms zo onhandig zijn," zeg ik met een duister glimlachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Met een laatste toets stopt mijn piano spel en word ik terug de werkelijkheid ingeroepen. Ik sta op, vermoeid lichtelijk verward maar wel tevreden.

    Fedea

    Die kerel kan mijn gedachten lezen.
    Grijnzend duw ik hem zachtjes achteruit, tot hij in de zetel zit, ga op zijn schoot zitten,
    en wrijf de chocola uit over mijn hals en decollete.
    "Wie is er nu onhandig?" fluister ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Ik ben opgelucht haar terug te zien lachen.
    "Wie heeft je er jou gisteren nog alleen gelaten?" vraag ik terwijl ik mijn ogen wijdopen trek. Ik wil geen namen noemen dus ik kan het er maar beter dik opleggen.
    Ondertussen heb ik al de hele tijd een melodietje in mijn hoofd dat me aan Liam doet denken, zacht neurie ik mee tot het abrupt stopt. Zijn naam blijft de hele tijd in mijn hoofd spoken.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 20:45 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ik trek haar helemaal tegen me aan zodat ik ook besmeurd raak. Dan sla ik met mijn hand tegen mijn voorhoofd en zeg
    "Weet je, ik ben nog een keer vergeetachtig ook." Ik schudt mijn hoofd alsof ik mezelf een standje geef.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik lach en kijk hem aan.
    "Je bent echt onvoorstelbaar."
    Ik steek nog een aardbei tussen mijn tanden en steek de andere helft tussen de zijne.
    Dit was romantisch :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Zijn mond raakte mijn hals en gleden door naar mijn borsten waardoor een zachte kreun over mijn lippen gleed en ik mijn handen in zijn haar groef. Terwijl zijn hand naar mijn onderbroekje toe ging en deze een stukje naar beneden trok, liet ik mijn benen van hem af glijden om zo mijn heupen iets omhoog te duwen waardoor hij het broekje verder naar beneden kon trekken. Er was genoeg geplaagd, elk vezeltje in mijn hele lichaam wilde hem helemaal en wel nu. Mijn handen lieten zijn haren weer los, kraste zacht over zijn rug en greep zijn boxer vast zodat ook bij hem het laatste kledingstuk uit kon.

    [ Geeft niks (; ]

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 22:02 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik kan de halve aardbei niet snel genoeg ophebben.
    "En dan nu, het dessert," zeg ik glimlachend.
    Ik geef Fé een kusje in haar hals waar er chocolade gesmeerd hangt. Met het puntje van mijn tong onthul ik nog een stukje huid waar eerst chocolade hing. Ik laat mijn hoofd steeds dieper zakken en langzaam maar zeker verdwijnt de chocolade en komt haar blanke huid weer tevoorschijn. Op sommige gevoelige plekjes duurt het even wat langer. Als ze ze schoon mogelijk is druk ik mijn lippen weer op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik giechel als hij de chocola oplikt,
    en kus hem teder terug.
    Nu is het mijn beurt de chocola van zijn borst te likken.
    Ik doe het met kleine kusjes. Een per een.
    Op den duur gaat het een beetje te traag naar mijn zin,
    en op een bepaald moment laat ik gewoon mijn tong enkele centimeters over zijn huid glijden, terwijl ik hem ondeugend aankijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Terwijl zij druk bezig is met mijn huid chocoladevrij te krijgen, pruts ik een beetje met haar broeksknop. Ik open hem steeds bijna maar net niet. Wanneer ze me ondeugend aankijkt laat ik het ding wel openspringen.
    "Oeps," fluister ik in haar oor.

    [So far voor minder 16+ :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [You betcha ;D Wij zijn gewoon te goed :3]

    Fedea

    Ik ga rechtstaan en schud even met mijn kont, tot dat de broek afzakt.
    "Dubbel oeps." Ik grinnik, stap eruit,
    en kus me een weg van Trey's borstkas, tot zijn hals, tot zijn kin en tot zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.