• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    -Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 18:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Liam is so alone (A)]

    Atreyu

    "Aww, dat vind ik net het leukste deel," mopper ik. Dat duurt echter niet lang wanneer ik haar lippen op mijn borstkas, in mijn hals, op mijn kin en tenslotte mijn lippen voel. Ik kus haar vol verlangen, opnieuw zoals de eerste keer dat ik haar in de slaapkamer kuste.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ oeps, was de bedoeling onder de 16+ te blijven? I think that failed long time ago :')]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JaiRy schreef:
    [ oeps, was de bedoeling onder de 16+ te blijven? I think that failed long time ago :')]


    +1


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Nee ik had gezegd, laten we het in dit topic een beetje minder 16+ doen, maar ik kan er me zelf niet aan houden so forget it :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Awh, wil je dat ik ze terug aan doe?"
    Ik klooi wat met zijn haar.
    Jammer dat hij zo'n kort haar heeft.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Liam kan Cam & Rae joinen? :p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ohh, haha! Muhh, 16+ means more fun ;) ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik overweeg het even, maar schud dan enthousiast mijn hoofd. Iets te enthousiast want omdat Fé net met mijn haar aan het spelen was, blijven haar vingers erin haken en trekt ze er per ongeluk aan. Ik kan een kreun niet tegenhouden. Ik hou best wel van een beetje pijn op de gepaste momenten. Ik kantel mijn bekken zodat Fedea onder mij komt te liggen op de zetel en duw mijn kruis tegen het hare aan terwijl ik haar teder maar niet zonder passie kus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik giechel wat en kus hem passioneel terug.
    Met mijn handen weet ik niet meteen een blijf,
    dus ik laat ze een beetje over zijn bovenlijf glijden.
    Af en toe kreun ik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Mijn gedachten zijn een grote brei. Maar 90% ervan waren over Cam. Ik was nooit zo gelukkig geweest, maar ik wist dat over een maandje mijn geluk zou verdwijnen als sneeuw voor de zon. Ik probeerde het zo veel mogelijk te vergeten maar elke keer kwamen de gedachten weer terug.

    [Haay!]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JaiRy schreef:
    [Haay!]


    Hello

    [*Levenloos*]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    De combinatie van haar lichaam tegen het mijne en de geluidjes die ze maakt zorgen ervoor dat ik haast gek word. Ik kus haar vol liefde en verlangen in de hoop dat zij er net zo gek van wordt. Het kleine gedeelte van mijn rationele gedachten dat nog alert is waarschuwt me
    "Zeg maar stop wanneer je het nodigt vindt," fluister ik bezorgd in haar oor. Dan zet ik mijn lippen in haar nek waar ik haar met de kleinste kusjes rillingen bezorg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.