• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    -Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 18:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik.
    "Fijn. Dan heb je maar honger."
    Ik draai me om, zodat ik op mijn knieën kan zitten,
    en druk mijn lippen op de zijne.

    [ik ga slapen <3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    liam

    'Wat moet ik zeggen als de rest die plek zien?' Vraag ik lachend. Ze zit boven op me en kust mijn sleutelbeen. 'Jij krijg jij ook een merk.' zeg ik en zet een zuigzoen vol in haar nek.

    Atreyu

    "Dan heb je maar honger," zegt ze terwijl ze zich omdraait.
    "Oh geloof me, als ik jou zo zie zitten dan is dat het laatste waar ik aan denk," antwoord ik.
    Ik hou haar vast bij de ellebogen, zodat ze stevig zit en word beloond met een kus. Opnieuw protesteert mijn maag.
    Ik til Fedea en zet haar uit het bad voor ik er zelf uit stap. Ik sla een handdoek om haar heen en neem er dan een voor mezelf. Ik droog me af en ga op zoek naar mijn kleren. Voor Fé leg ik een jurkje klaar met het setje dat ze net aanhad.
    Ik ga in de woonkamer wachten tot ze klaar is en eet smakelijk van het fruit dat ik eigenlijk als ontbijt gemaakt had. Ik zet de televisie aan en zet hem automatisch op MTV. Ik sluit mijn ogen en geniet van de muziek, ontleed het liedje tot ik precies weet welk instrument wanneer aan bod komt terwijl ik stukjes fruit in mijn mond prop.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    Hoe zouden ze die plek moeten zien? Als hij een t-shirt draagt dan kan niemand het zien. Voor ik dit argument kan uitspreken hoor ik iets van "een merk" en voel ik zijn lippen in mijn nek. Het voelt te goed om hem tegen te houden. Wanneer hij klaar is en me aankijkt mopper ik even
    "Oooh," terwijl ik over de plek wrijf. Met mijn andere hand sla ik plagend op zijn arm. Ik klem mijn benen stevig vast en rol dan om zodat hij bovenop mij komt te liggen.
    "Dat mag je goedmaken," zeg ik terwijl ik over mijn lippen lik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga ook slapen ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kleed me weer een en bekijk mezelf in de spiegel.
    Dat kleedje is gewoon prachtig.
    Stilletjes sluip ik naar de woonkamer, en zie dat Trey's ogen gesloten zijn.
    Ik zet me zo goed als het kan met het kleedje, neer op zijn schoot, neem een stukje fruit tussen mijn tanden,
    En zet mijn lippen tegen de zijne.

    [nu ben ik echt weg, of ik ben morgen dood :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik grijns. 'Wil je nog een mooie plek erbij?' Ik buig naar voren maar kus nu haar lippen. Niet zoals we daarvoor gedaann hadden. Deze keer was het anders, veel liever en zachter. Onze tongen speelde een liefkozend spel terwijl ik mijn ogen gesloten had.

    [muhh, helemaal abo vergeten]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik hoor Fé's zachte voetstappen dichterbij komen maar hou mijn ogen gesloten. Ze komt op mijn schoot zitten en ik voel haar lippen de mijne raken. Er zit iets zoets in de weg en ik bijt erop.
    "Hmm," zeg ik terwijl ik het stukje fruit wegslik "Fruit met Fé."
    Ik sla mijn armen om haar heen en trek haar dicht tegen me aan.

    Camargue

    Nee ik wil niet nog een zuigplek. Gelukkig kust hij me nu op de mond. Het is trager dan vanacht, intenser op een manier. Terwijl we kussen laat ik mijn handen over zijn rug strelen en ik wou dat ik de tijd stop kon zetten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik even en leun zachtjes tegen hem aan.
    Ik wrijf even over zijn maag.
    "Heb je geen honger meer?" vraag ik grijnzend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik open mijn ogen en kijk haar lachend aan. Ik heb zeker honger, in meer dan één betekenis van het woord.
    "Ik heb je liever dicht bij me," zeg ik. Ik heb helemaal geen zin om op te staan terwijl ze op mijn schoot zit. Een beetje afwezig wrijf ik over haar rug. Ik ben moe maar gelukkig. Het warme water van daarnet heeft me loom gemaakt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Zacht bijt ik op haar onderlip terwijl mijn handen haar lichtjes aanraken. Ze rilt en ik moet even lachen. Ze was van mij en ik zou haar nooit meer laten gaan. Dat was zeker.

    Fedea

    Ik glimlach.
    "Dat is lief, maar je mag jezelf niet verwaarlozen.."
    Ik sta recht en neem de kom van tafel.
    "Hier, eet."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ben even inspi-loos :(]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    [Ik ben even inspi-loos :(]



    We kunnen ook door gaan naar een stuk waar iedereen er weer is? Of Liam en Cam gaan even naar buiten ofzo?