• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    -Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 18:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Even bloos ik, maar dan besef ik dat we enkele uren geleden samen in het bad hebben gezeten dus er is niets om me over te schamen.
    "Ja, jij mag." Ik glimlach en laat mijn voet over zijn onderbeen glijden, wat zo ongeveer sexy moet overkomen, maar in mijn hoofd is het een grote faal.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 19:31 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik zet mijn duim aan de ene kant vant de sluiting en mijn wijsvinger aan de andere kant. Dan duw ik de twee stukjes naar elkaar en zoals verwacht springt het ding los. Met mijn andere hand wrijf ik over haar been terwijl ik langzaam haar bh straps naar beneden duw. Voorzichtig pluk ik het ding van haar bovenlichaam en trek haar bovenop me voor ik het op de grond gooi.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik plaats mijn knieen aan weerszijden van zijn heupen en buig me voorover om hem nog eens te kussen.
    "Heeft iemand je ooit verteld wat voor een geweldige kusser je bent?"
    Ik kijk hem grijnzend aan terwijl ik met mijn kont schud.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 19:38 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Om haar vraag te ontwijken sla ik mijn armen om haar heen en wil haar tegen me aantrekken wanneer ze met haar kont schudt. Daarbij schuurt ze -waarschijnlijk niet met opzet- over mijn kruis en een raar geluid dat een beetje op een grom lijkt ontsnapt uit mijn keel. Ik laat mijn handen naar haar kont zakken en duw haar zacht naar beneden zodat ze weer tegen komt. Mijn lippen vinden opnieuw de hare.

    [Volgens mij hebben we de anderen weggejaagd :s]

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 19:43 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [oelala, foei foei Trey en Fedea.. ;P ]

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 19:44 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik denk het ook :')]

    Fedea

    Ik beeindig de kus plots en kijk hem lachend aan.
    "Waar kwam dat vandaan?"
    Ik grom, net als hij deed.
    "Right back at ya," zeg ik knipogend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    JaiRy schreef:
    [oelala, foei foei Trey en Fedea.. ;P ]


    [Het is een goei die het zegt :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patronum schreef:
    (...)

    [Het is een goei die het zegt :')]


    [Wie, ik? *kijkt fluitend rond alsof ze van niks weet* ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Heheheh >;D]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Tijgers grommen ook altijd voor ze hun prooi verslinden," antwoord ik zwakjes en plots moeten we beiden hard lachen. In mijn ooghoeken zie ik iets wit en wanneer ik mijn hoofd draai zie ik plots weer dezelfde schim naast Fedea als gisteren.
    "Fé, kijk naast je," zeg ik met mijn ogen wijdopen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Darling, check my text :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    Ik kijk Trey aan alsof hij gestoord is en draai mijn hoofd. Ik gil kort als ik er een jonge leeuw zie zitten, en kruip half onder het laken.
    "W-wat is dat?" vraag ik als de schim, of dier of wat dan ook, weer naast me komt zitten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik slaak een zucht van opluchting dat ik niet de enige ben die het ziet.
    "Ik weet het niet," zeg ik eerlijk.
    Ik sta op en loop doorheen de kamer, de schim blijft zitten. Ik neem een t-shirt uit mijn kast en gooi het naar Fedea toe zodat ze iets heeft om aan te trekken.
    "Het lijkt jou te volgen," zeg ik "kom eens hier."
    Ik wil mijn theorie testen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Langs de ene kant vind ik het een schattig beest, langs de andere kant geeft het me de kriebels. Ik doe wat Trey zegt, trek de t-shirt aan en loop naar hem toe.
    "Iek! Het volgt me!"
    Likkebaardend staart het dier me aan. Zoiets heb ik nog nooit gezien.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 20:15 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Als Fedea mijn kant uitkomt blijkt het dat ik inderdaad gelijk heb. Ze springt nog net niet in mijn armen wanneer het welp haar volgt.
    Ik knipper met mijn ogen en in die fractie van een seconde is het weer weg.
    "Ik zei toch dat je speciaal was," zeg ik glimlachend tegenn Fé.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.