• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    -Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 18:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik bijt weer op mijn lip.
    Die jongen is echt zo bezorgd en lief.
    Voorlopig laat ik hem begaan.
    Ik ben voorbereid op alles, behalve all the way gaan.
    Ik ril als hij mijn hals kust en kreun deze keer iets harder.
    "Sorry," zeg ik verontschuldigend als hij me aankijkt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik merk aan kleine dingetjes dat ik niet veel verder moet gaan. Wanneer ze me aankijkt en
    "Sorry," zegt, worden die vermoedens bevestigd. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd en ga op mijn zij naast haar liggen. Ik laat één vinger over haar huid gaan.
    "Waarvoor?" fluister ik in haar oor "Ik heb al alles wat ik hebben wil."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Grote zetel :')]

    Fedea

    "Ik bedoelde sorry voor mijn luidop genieten."
    Ik ril als hij zijn vinger over mijn zij laat glijden.
    Glimlachend kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Misschien ligt hij wel gewoon heel dicht bij haar ;p]

    Atreyu

    Stomverbaasd kijk ik haar aan. Ik denk dat mijn mond nog net niet openvalt.
    "Meen je dat nu? Waarom zou je je daarvoor verontschuldigen?"
    Ik ga in mijn hoofd op zoek naar enkele redenen maar kan er geen enkele vinden. Dat is net alsof je je bij bij een kok zou gaan verontschuldigen omdat je zijn eten lekker vind.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Kan ook.. :')]

    Fedea

    Ik haal mijn schouders op.
    "Geen idee. Jij doet dat toch ook niet?" Ik grinnik
    en breng mijn hoofd dichter bij het zijne.
    Ik trek een gekke bek en begin te kreunen.
    "Oh Treeey..." Ik lach om zijn gezicht.

    [Ik ga omnomnommen]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik moet lachen wanneer ze plots net alsof begint te doen.
    "En ik hoefde je niet eens aan te raken," zeg ik nog steeds lachend. Plagerig begin ik een beetje met het randje van haar slipje te spelen terwijl ik haar in de ogen kijk. Dan druk ik een kusje op haar lippen om me vervolgens al kussend een baan naar haar nek te maken.
    "Ik heb liever dat je het meent," fluister ik duivels in haar oor. Zachtjes bijt ik in haar nek terwijl ik mijn hand een eindje onder het lichte stofje duw.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Woepsiefloepsie :3
    Deze keer is het gemeend.
    Ik trek hem zachtjes tegen me aan en duw mijn bekken dichter tegen zijn hand.
    Het gaat als automatisch, en het lijkt alsof mijn hersenen de stekker hebben uitgetrokken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Jeuj! Weekend voor mij (: ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik morgen pas :3 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Plots lijkt Fé de remmen los te gooien en neemt zelf initiatief. Ik voel hoe ze haar bekken omhoog duwt en grinnik. Om te zien hoe ver ik haar kan drijven ontwijk ik met opzet dat éne gevoelige plekje. Met mijn vrije hand duw ik haar gezicht zacht naar het mijne toe. Ik kus haar teder om het contrast met mijn plagerijen daar beneden te benadrukken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Pestkop," fluister ik tegen zijn lippen aan,
    terwijl ik mijn bovenste been om zijn middel leg.
    Ik word hier serieus gek door die jongen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Het kon me niet schelen dat het pas 2 uur was. Ik moest gewoon naar haar toe. Ik stond op en liet naar Cam haar huis en klopte op de deur.

    Atreyu

    Ik maak een 'tututut' geluidje terwijl ze me door middel van haar been om mijn middel te leggen nog wat dichter tegen zich aantrekt
    "Als jij niet lief bent, ben ik ook niet lief," fluister ik lachend tegen haar oor aan. Ik wil haar doen smeken zonder het haar letterlijk te zeggen. Een beetje ruwer dan gewoonlijk kus ik haar terwijl ik haar gezicht met één hand vasthoud.

    [Camargue is bij Rae in het appartement]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik ben wel lief."
    Ik kijk hem lief aan en grijns dan.
    Heel erg lang houd ik niet vol, blijkbaar.
    Ik beantwoord zijn kus passioneel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gancanagh schreef:
    [Camargue is bij Rae in het appartement]


    [ dat weet liam toch niet?]