• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    -Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 18:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik lach.
    "Een beetje."
    Ik draai me om en neem zijn handen vast, zodat ik zowel mijn heupen als onze armen heen en weer kan laten zwieren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Even vergeet ik het dessert helemaal en mijn gedachten dwalen af naar de slaapkamer en wat er zich daar zou kunnen afspelen. Ik schud met mijn hoofd om de gedachten terug in een hoekje van mijn schedel te duwen.
    Lachend stap ik achteruit naar de tafel waarop ik het heerlijks gezet heb.
    "Ogen dicht," zeg ik zacht tegen Fedea.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    "Bij het moment waarop je mij in ruilde voor Liam met het dansen" Lach ik.
    Camargue knikt.
    En ik neem een slokje van mijn glas.
    Ik trek mijn benen bij me op de bank en kijk naar haar.
    "Nou..." zei ze.

    Fedea

    Ik grinnik en sluit mijn ogen terwijl ik zachtjes blijf verder dansen.
    "Ik wacht," zeg ik ongeduldig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Nou," zeg ik met een lachje "eigenlijk waren we elkaar al een beetje gek aan het maken toen we hier vertrokken. Dan hebben we in de club gedanst, daar was je bij. Toen we buiten stonden werd het even heet in de sneeuw tot we pottenkijkers hadden," zeg ik terwijl ik op mijn vingers meetel wat er precies gebeurd is "En tja, wat er in mijn appartement gebeurd is vertel ik niet. Dat vertel ik je drie keer niet om precies te zijn," zeg ik lachend, hopend dat ze begrijpt dat ik echt niet alles uit de doeken ga doen.
    "En hij houdt van me," voeg ik nog blozend aan toe.
    Ik zit een beetje dromerig met mijn sjaaltje te spelen wanneer het plots loskomt en valt voor ik het kan grijpen.
    "Shit," zeg ik terwijl ik mijn hand in mijn nek sla.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Mond open," zeg ik dan.
    Ze lijkt even te twijfelen maar doet dan toch wat ik vraag. Ik neem een aardbei met veel chocolade tussen mijn vingers en stop die voorzichtig in haar mond.
    "Open je ogen maar," fluister ik.
    Ik neem een druifje en eet het met smaak op, dan steek ik mijn vingers die vol met chocolade hangen in mijn mond en lik ze schoon.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Plots proef ik dubbele zoetigheid in mijn mond.
    "Hmm, Trey, ze zijn superlekker..."
    Ik lik mijn lippen af, voor het geval er chocola aan mijn mond hangt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Alweer een compliment en dit keer likt ze er letterlijk haar lippen bij af.
    "Je hebt een plekje gemist," zeg ik stil "ik help je wel even."
    Ik leg mijn propere hand op haar wang en kus haar net naast haar mond. Tergend langzaam verplaats ik mijn lippen naar de hare. Dit is lekkerder dan het dessert dat achter me op tafel staat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Het duurt niet lang op de piano klanken vullen mijn kamer. Ik adem rustig in en uit. Muziek was voor mij een vorm van ontspanning het maakte me rustig en ik kon mijn gedachten de vrije loop laten gaan.

    Rhiannon
    "Ik heb niks gezien" zeg ik en ik lach.
    "Pff ik ga even iets comfortabelers aan trekken" zeg ik erachter aan.
    Ik loop gauw richting de slaapkamer en mijn kast in.
    Ik haal een rokje en een topje met vestje uit mijn kast en kleed me snel om.
    Camargue heeft inmiddels haar sjaaltje weer om.
    "Jullie passen wel goed bij elkaar, maar waarom pas na zo'n 2000 jaar?" vraag ik lachend terwijl ik weer op de bank plof.

    Fedea

    Ik kus hem teder terug.
    "Hmm, Trey, ik zou je eeuwig willen blijven kussen, maar die chocola is echt heerlijk..."
    Ik gniffel even en neem een nieuwe aardbei van de schotel en stop hem in mijn mond terwijl ik hem zwoel aankijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Waarom pas na zo'n 2000 duizend jaar? Ik vraag het me zelf ook af.
    "Bang zijn om hem kwijt te raken," probeer ik de woorden uit en ze voelen juist aan. Nu doet het er niet meer toe of ik hem kwijt zou raken. Hij is maar de mijne meer voor een maandje. Maar het is wel fijn uiteindelijk te weten dat hij hetzelfde voelt voor mij.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ik doop mijn vinger in een de chocolade die ik nog over de vruchten gegoten heb. Wanneer ik vind dat er voldoende op ligt breng ik hem naar Fé's mond en wrijf ermee over haar lippen. Zodra ze haar mond een beetje open doet, duw ik mijn vinger een klein stukje in haar mond.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik zuig de chocola eraf en bijt speels in zijn vinger.
    "Trey's vinger is njammie."
    Ik gniffel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Rillingen lopen over mijn rug. Waar is het onschuldige meisje van enkele dagen geleden naartoe? Niet dat ik een probleem heb met het alternatief...
    Ik neem zelf nog een aardbei en een hele klodder chocolade druipt op mijn t-shirt. Dan moet het maar uit. Ondertussen is mijn mond leeg en ik kies weer voor een druif terwijl ik het vuile t-shirt op de grond laat vallen.
    Uitdagend sta ik Fedea aan te kijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.