• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    -Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 18:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach onschuldig en doe wat macaroni op mijn vork.
    "Smakelijk..."
    Omnomnom. God, dit was lekker.
    "Wow, Trey. Ik wist niet dat je zo goed kon koken..."

    [Okidoki]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rhiannon
    "Hé, niet te eenzaam geweest?" vroeg Camargue,
    ik toverde een klein glimlachje op mijn gezicht.
    "Ik heb niks tegen alleen zijn," zeg ik.
    En ik loop langs haar de trap op.
    "Heb je het gezellig gehad met Liam?" vraag ik, terwijl ik me halverwege de trap omdraai naar Camargue.

    [helleuww]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Helleuw :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Wanneer ze mijn kookkunsten complimenteert moet ik blozen. Het is fijn om te horen dat ik goed ben in iets anders dan de meesten van me weten. Ik heb best wel zin om nog een dessert te maken en overloop in mijn hoofd wat ik nog in de kast staan heb. Er zijn maar weinig mogelijkheden.
    "Was er nog wat fruit over?" vraag ik wanneer ik een idee krijg.

    Camargue

    Terwijl we de trap oplopen draait Rhiannon zich plots om.
    "Heb je het gezellig gehad met Liam?" vraagt ze.
    Ze vraagt het zo direct dat ik er van schrik en begin te stamelen. Ik moet lachen om mezelf en met de herinneringen aan vannacht.
    "Oh, zo kun je het wel noemen," zeg ik nog steeds lachend.
    Onbewust frunnik ik aan mijn sjaaltje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Dat zullen we snel weten."
    Ik spring recht, schuif half glijdend op mijn kousen naar de woonkamer, houd me vast aan de deurpost en ga op mijn tenen staan om in de kom te kunnen kijken.
    Rustig ga ik weer zitten.
    "Ja, er is nog fruit." Ik glimlach even en eet snel verder.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Mooi zo," zeg ik geheimzinnig.
    Ik eet mijn bord leeg en wacht tot Fedea ook gedaan heeft. Dan ruim ik de tafel af en zet alles in de gootsteen. Het eten dat nog over is doe ik in een kommetje met wat plastiekfolie over en zet het in de koelkast. Op mijn dooie gemakje loop ik naar de woonkamer om het fruit te halen en zo mogelijk kom ik nog trager terug terwijl Fé nieuwsgierig zit te kijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ongeduldig sta ik op en was mijn handen.
    Ik leun tegen het aanrecht.
    "Kan ik met iets helpen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rhiannon
    "Oh, zo kun je het wel noemen," zei Camargue lachend.
    Ik glimlachte.
    "Heb je Fáilte gezien? Ik kan hem nergens vinden en heb hem sinds vanochtend al niet meer gezien"
    "Zin om wat te drinken in mijn appartement? Dan kun je me leuk vertellen wat er tussen jou en Liam is gebeurd" zeg ik grijnzend.

    Atreyu

    Fé staat tegen het aanrecht geleund en vraagt of ze kan helpen. Ik ga naar haar toe en zet mijn handen aan weerskanten van het lichaam op het aanrecht. Ik laat mijn ogen over haar lichaam glijden en bijt op mijn onderlip. Mijn lippen strelen de hare luchtig. Dan leg ik mijn hand op haar onderrug en trek haar naar me toe terwijl ik achteruit blijf stappen. Wanneer we bij de keukendeur zijn draai ik me om en duw haar er zacht tegen. Opnieuw kus ik haar terwijl mijn hand naar de klink zoekt. Zo subtiel mogelijk doe ik de deur open en zet een stap naar voor zodat Fé naar achter moet.
    "Nee, ik kan het wel alleen," zeg ik met een lachje, waarop ik de deur voor haar neus sluit.

    Camargue

    "Nee, ik dacht er net ook al aan dat het niks voor hem is om plots te verdwijnen zonder iets te zeggen," zeg ik tegen Rae.
    Ze nodigt me uit om bij haar iets te drinken en voegt er snel aan toe dat ik haar dan kan uitleggen wat er vannacht tussen mij en Liam gebeurd is.
    "Heb je een paar uur?" antwoord ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 19:23 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Biatch!" roep ik lachend terwijl ik op de deur sla.
    Ik grinnik en zet de tv op, deze keer op een andere muziekzender.
    Gelukkig speelt deze wel goede muziek,
    en ik dans een beetje mee.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rhiannon
    "Heb je een paar uur?" vroeg Camargue.
    Ik grijnsde; "Altijd!"
    En we liepen naar mijn appartement.
    Camargue ging op de bank zitten terwijl ik mijn jas ophing en naar de keuken liep.
    "Wat wil je drinken?" vroeg ik.

    Liam

    Als ik gedouched heb doe ik schone kleren aan. Ik kies voor een blauwe blouse met ruiten die ik open laat met daaronder een wit shirt. Ik kies een simpele jeans en draag de zelfde witte gympen als gister. Ik werk mijn haar bij met mijn gell en loop dan terug. Mijn oog valt op de vleugel in de hoek. Hij is zwart en glanst mooi. Ik ga zitten en begin te spelen. Niet veel mensen weten dat ik gek ben op piano spelen. Sinds mijn 7e speel ik al klassiek. De piano is iets prive's wat eigenlijk niemand weet.

    Juléan

    "Hm, ik zal er in jouw bijzijn geen meer dragen," antwoordde ze. Daarna rolde ze om, zodat zij op haar rug lag en ik bovenop, tussen haar benen geklemd. Ze kuste me opnieuw, streelde met haar vingers en nagels over mijn rug, glipte vlak onder mijn boxer maar bleef heel doelbewust uit de weg van mijn erectie.
    Ik liet mijn mond afdalen naar haar hals en vervolgens naar haar borsten, terwijl mijn hand zich een weg vond naar het laatste kledingstuk wat ze droeg en die een stukje naar beneden trok. Ik was niet iemand die zichzelf goed kon inhouden, helemaal niet nu ik haar zo ontzettend graag wilde.

    [Sorry voor al die trage reacties steeds, maar vanaf het weekend heb ik weer meer tijd.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Atreyu

    "Ik vind jou ook lief!" roep ik terug.
    Terwijl ik een kookpot snel afwas hoor ik hoe Fé de zender verzet. Automatisch begin ik het liedje te ontleden. Wanneer ik de kookpot afgedroogd heb zet ik hem op het vuur dat ik alvast aanzet. Ik rommel even in de kast tot ik een pakje chocolade gevonden heb. Fluitend breek ik donkere goedje in stukjes en doe ze in de pan om te smelten. Kieskeurig haal ik bepaalde stukjes fruit uit de kom. Aardbeien en druiven zijn de enige die ik wil. Wat overblijft gaat ook de koelkast in. Ondertussen is de chocolade gesmolten en ik prik een vork in een van de aardbeien die ik door de nu vloeibare chocolade laat gaan. Dan leg ik het op een bord. Dit doe ik tot het fruit op is. Ik kom tot de conclusie dat ik nog heel wat chocolade over heb, haal mijn schouders op en giet het over het bord. Ik neem twee vorken en wandel de woonkamer in.
    Fé staat te dansen en heeft me niet gehoord of gezien. Ik ga achter haar staan, leg mijn armen om haar middel en beweeg met haar mee.
    "Nog nieuwsgierig?" fluister ik in haar oor.

    Camargue

    "Wat wil je drinken?" vraagt Rae terwijl ze naar de keuken loopt.
    "Maakt niet uit, iets fris, water!" antwoord ik omdat ik het plots veel te warm krijg hierbinnen. Ik maak mijn sjaaltje wat losser maar doe hem niet uit. Geduldig wacht ik tot Rae terug is en naast me komt zitten. Ik drink mijn glas in één teug leeg en kijk haar dan aan.
    "Waar zal ik beginnen?" zeg ik met een geniepig glimlachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.