• Okeei, ik ben nu dus ook opzoek naar leuke stories. Ik ben echter wel ontzettend kieskeurig. Dit zijn mijn eisen:

    - Onbekende personen (geen uitzonderingen)
    - Het moet origineel zijn, dus niet een verhaal vol met clichés.
    - Ik wil géen zoetsappige verhaaltjes. Er mag prima liefde in zitten, maar er moet voor de rest ook wel wat gebeuren zeg maar. Niet dat het echt alleen maar over 'de liefde' gaat.
    - Geen verhalen waar elfjes en kabouters in voorkomen(:
    - Ik wil absoluut AN.

    Ik hoop dat jullie wat voor me hebben(:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 18:05 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik weet niet of je van verhalen over de Tweede Wereldoorlog houdt?

    Als je dat interesseert, raad ik je De Parachutist van PearlTears erg aan.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 18:19 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Als het verhaal goed geschreven is, vind ik het prima om over de tweede wereldoorlog te lezen(:
    Ik ga kijken ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Niemand op de wereld heeft zich nooit als kind afgevraagd waar spookverhalen vandaan komen, waar vampieren en weerwolven ooit zijn begonnen. Iedereen had zijn eigen versie, zijn idee hoe die verhalen ontstaan zijn.
    Alleen wij kennen het echte antwoord.
    Op het oog zijn we normaal, en dat zijn we dan ook; alleen niet in de ogen van de Anderen. We zijn allemaal mensen; alleen zijn wij allemaal anders. Iedereen kent wel zo iemand; dat meisje dat nergens bij lijkt te horen, die jongen die altijd maar liedjes zingt en op zijn kamer gitaar speelt. We zijn er, maar moeten onszelf verbergen. We zijn allemaal mensen, maar alleen de Ouden weten waar we vandaan komen, waar onze talenten begonnen. Hoe onze gaven zich ontwikkelden… hoe we werden wie we waren. Nog steeds zijn.
    Ieder van ons ontwikkeld zijn talent al jong, je word ermee geboren, en het groeit met je mee.
    Je leven lang.

    http://www.quizlet.nl/stories/67465/grafiet/


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    dubbelpost, nevermind^^

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 19:27 ]


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.




    I've been looking in the mirror for so long.
    That I've come to believe my soul's on the other side.
    The little pieces falling, shatter.
    Shards of me,
    Too sharp to put back together.
    Too small to matter,
    But big enough to cut me into so many little pieces.
    If I try to touch her,
    And I bleed,
    I bleed,
    And I breathe,
    I breathe no more.


    Percy Farrow is gewoon zoals elke anderen jongen.
    Hij heeft genoeg vrienden en het gaat prima op school.
    Niks mis mee toch?




    Dit is een non fanfic, verhaal. Percy Jason Farrow is een Rpg karakter van mij, die ik speel. Ik had zijn geschiedenis in een kleine samenvattig geschreven, maar eigenlijk wilde ik zijn geschiedenis uitbreidden omdat het een van mijn beste personages is en een van de personages waar een heel stuk van mijzelf in zit. De jongen (Logan Lerman) op de cover, is Percy (Ik weet het mijn naam verzinsel is niet echt uniek...).


    Link


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/69557/look-at-me/)]Look at me[/url]

    onbekende personen...

    veel plezier(flower)


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!



    Wanneer Melody wakker word uit een diepe slaap ontdekt ze een andere wereld. ze heeft geheugenverlies en moet haar familie, vrienden en thuis opnieuw leren kennen. ze moet achter grote geheimen komen en haar vreemde gevoelens onder controle houden. ze leert te vertrouwen en op wie ze kan bauwen maar het moeilijkste is om te onderken wat ware liefde is..

    stukje van het verhaal:
    mijn leven ging aan me voorbij. ik zag hoe mijn gordijn opgehangen werd, hoe twee roodharige kinderen buiten opgesloten waren, ik zag mijn vinger voor het eerst een piano toets indrukken, de zolder en hoe ik steeds de ochtendjas aan trok tegen de kou die ik tot aan mijn botten voelde. duivelskind. ik zag de stok en hoorde hoe het op een rug terecht kwam en de tanen die op de grond terecht kwamen. Duivelskind. ik zag het haar dat voor mijn ogen op de grond viel en voelde hoe een leren zweep over mijn rug ging. duivelskind. ik zag de bruine bange ogen en hoorde de protesterende woorden. duivelskind. ik zag DD gehurkt in een hoek zitten en voelde hoe Lisa me bang vast pakte. duivelskind. ik hoorde mijn stem die zong en de piano in ritme mee gaan tot die piano werd dicht geklapt. duivelskind. steeds weer duivelskind. ik was het duivelskind, ik wist dat ze me zo noemde maar het raakte me niet. dat woord was niets vergeleken wat ze me aan deden. ik wist het nu allemaal, ik zag, rook en hoorde het als een herinnering. maar dan was er nog hij.. steeds weer hij. hij was er altijd, hij hield van me en beschermde me. zonder een woord te zeggen wist ik het. hij hield van me...


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    To meet Someone



    "Weet je zeker dat je dit wilt?" vroeg hij zacht en hij streek door mijn lange bruine haar heen.
    "Ik weet het zeker, weet jij zeker dat je kan stoppen als het genoeg is?" vroeg ik zacht. Ik wilde niemand pijn doen met mijn actie, ik moest zeker weten dat hij niet van me zou gaan houden.
    "Heel zeker." zei hij met een grijns. "Geen verplichtingen."
    "Perfect." glimlachte ik. Ik had eigenlijk niet verwacht dat het ooit zo ver zo komen. Ik had er veel over nagedacht de laatste tijd, waarschijnlijk zouden niet veel mensen het begrijpen. Maar ik wilde gewoon weten hoe het voelde om bij iemand te zijn. Natuurlijk wilde ik het liefst samen zijn met iemand die van mij hield en waarvan ik hield.



    Regina droomt al zo lang ze zich kan herinneren van de liefde. Helaas is de liefde nooit zo vriendelijk voor haar geweest. Nu ze inmiddels 18 jaar is besluit ze dat de maat vol is. Ze ontmoet een jongen en besluit met hem te gaan daten. Gewoon om met iemand samen te zijn, om bij iemand in de armen te kunnen kruipen. Ze gaat tegen al haar principes in. Maar of ze daar nou echt gelukkig van wordt..

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 19:18 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ik heb werkelijk geen enkel idee wat je van het onderstaande vindt, maar ik ben toch zo brutaal het hier neer te planten.



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?




    Vind je het niks, negeer het ;)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/70043/the-light-that-wasnt-allowed-to-shine/)]The light that wasn't allowed to shine[/url]



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasie er in.




    Elle Brooks gaat aan de slag als Model.
    Maar wat ze niet weet is dat het hard vechten is om een hoog plekje in de mode wereld te veroveren.

    From the outside it looks easy
    But the inside is always difficult



    Dress me, I'm your manne-quin



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    Het is dus fantasy, maar niet met elfjes en kabouters ;p. Kijk maar of je het iets vindt, of dat er naar jouw mening wel te veel fantasie in zit. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Een story over een jongen die 'anders' is dan zijn leeftijdsgenoten. Hij is gek op boeken en gedichten en leeft vooral in zijn hoofd. Door zijn klasgenoten wordt hij gepest. Uiteindelijk drijft dit hem tot zelfmoord, maar zijn poging mislukt. Zijn omgeving is geschrokken en hij komt in een inrichting terecht. Hier leert hij veel over 't leven en hoe hij ermee om moet gaan.

    http://www.quizlet.nl/stories/70830/when-all-is-black/

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 21:32 ]


    Some people feel the rain, others just get wet.

    Ok, dit is geen 'Fanfiction fanfiction' (ik ben van sommige dingen die aan bod komen ook geen fan) maar er komen bekende films, games en serie in voor, hoop dat je dat niet erg vindt?



    Van elke categorie is er al eentje, maar niemand heeft ze ooit door elkaar gegooit, tot nu.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!



    Pills.
    Injections.
    Experiments.
    Torture.
    Abuse.
    Captivity.


    And you can’t escape, whatever you’ll try.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen