• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    -Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 18:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    D:
    [anders doe ik nog wel een keer :3]

    Fedea

    Ik ga naast hem zitten met de kom op mijn schoot.
    De tv staat aan, en de halfnaakte meisjes dansen voor de neus van een of andere rapper.
    Ik schud lachend mijn hoofd en begin Trey te voederen.
    "Hup, je moet goed groeien..."
    Ik prop wat fruit in zijn mond, en eet zelf ook wat.
    "Vind jij dat mooi?" zeg ik en knik naar de videoclip.
    Die muziek is mijn stijl al niet, dus daar begin ik niet over.

    [ik ga leren]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Ik kan niet zeggen hoelang ons liefdesspel deze keer duurt, maar wanneer ik uitgeput in Liam's armen lig lijkt het alsof er een eeuwigheid vergaan is in slecht seconden. Terwijl ik mijn vinger cirkeltjes op zijn borstkas teken, lig ik te denken. Juléan en Eleanor, dat is te gek voor woorden. En over woorden gesproken, dat zijn er die Serena beter niet te horen krijgt.

    Atreyu

    "Hup, je moet groeien..." zegt Fedea plots.
    Ik kijk haar even aan en neem voorzichtig de kom uit haar handen nadat ze een stukje fruit in mijn mond propt. Moedermaniertjes, zelfs bij Fé krijg ik er rillingen van. Terwijl ik naar het liedje luister eet ik dankbaar van het fruit.
    "Vind jij dat mooi?" zegt Fedea opeens en ik zie haar nog net naar de televisie knikken.
    Ik kijk even naar de clip en besef terug waarom ik meestal mijn ogen sluit als deze zender opstaat. Het is een vulgaire bedoening die zelfs mijn verbeelding niet aanspreekt.
    "Sluit je ogen," zeg ik tegen Fedea "en luister naar de instrumenten."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik wacht tot hij zijn ogen sluit, want ik ga het niet doen.
    Niet echt mijn muzieksmaak.
    Ik lach in mezelf en neem een stuk fruit uit de kom.
    "Gaan we het hele weekend leven op fruit?" Ik grinnik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik leun met mijn hoofd op het kussen terwijl Camargue in mijn armen ligt. Ik ben moe. Ookal had ik koffie gedronken. "Wat wil je vanmiddag gaan doen?" Vraag ik al spelend met haar lange rode haren.

    Atreyu

    Ik blijf haar even aankijken, zij houdt haar ogen open. Ik haal mijn schouders op en neem nog een stukje fruit net op het moment dat Fé ook in de kom grijpt. Onze handen raken elkaar even en ik voel opnieuw bliksem doorheen mijn hele lichaam stormen.
    "Gaan we het hele weekend leven op fruit?" grinnikt Fé dan.
    "Waar heb jij zin in?" vraag ik omdat het mij niet uitmaakt.

    Camargue

    "Wat wil je vanmiddag gaan doen?" vraagt Liam terwijl hij een lok van mijn haren tussen zijn vingers neemt.
    "Ik dacht dat ik even met Juléan en Eleanor kon praten, en eventueel met Serena. Dan kunnen we vanavond misschien met z'n allen iets gaan eten?" stel ik voor. Ik denk terug hoe Eleanor gisteravond om Fáilte vroeg en vraag me af waar hij uithangt. Het is niks voor hem om zomaar te verdwijnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach.
    "Goh, laat me even denken.
    Vakantie, zoveel eten als we willen en jou.
    Maar die eerste twee zitten er niet meteen in, vrees ik..."
    Ik grinnik even en neem nog een stuk fruit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Klinkt leuk." stem ik in en sta op. "Ik ga me waar weer aankleden." Zeg ik en lach naar haar. Mijn kleren liggen verspreid over de vloer dus het duurt even voor ik alles weer gevonden heb.

    Atreyu

    Het duurt even voor ik snap wat ze bedoelt. Dan snap ik dat ik mijn vraag vrij open geformuleerd heb en Fé er weer een grapje van maakt.
    Ik por haar in haar zei en kijk haar lachend aan.
    "Dat laatste kan wel geregeld worden, als je nog even kunt wachten," fluister ik. Dan probeer ik nog een keer.
    "Welk soort eten zou jij willen?"

    Camargue

    Liam staat op en gaat op zoektocht naar zijn kleren. Ikzelf blijf nog even liggen en raap de dekens van de grond op die ik nog even over me heen trek. Wanneer ik voldoende wakker ben ga ik me ook aankleden. Ik vlei me naast Liam in de zetel en vraag plots
    "Waarom komen we er nu pas achter wat we voor elkaar voelen?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Waarom komen we er nu pas achter wat we voor elkaar voelen?" Ik kijk haar aan en denk even na. "Ik weet het eerlijk gezegt niet maar ik voel al een hele lange tijd iets voor je." Geef ik toe. "Maar ik durfde het je niet te vertellen denk ik." Voeg ik daar nog zacht aan toe.

    Fedea

    Ik haal mijn schouders op.
    "We zouden kunnen gaan uiteten?"
    Ik kijk op mijn pols, maar ik ben mijn horloge thuis vergeten.
    "Ik heb geen idee hoe laat het is..."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Sorry ik heb een tijdje geen tijd gehad om te posten, mag ik een kleine samenvatting?]

    Camargue

    "Ik voel al een hele lange tijd iets voor je," geeft hij blozend toe.
    Ik denk zelf even na over mijn vraag. Ik heb Liam al altijd als mijn beste vriend beschouwt, en ik heb hem nooit onaantrekkelijk gevonden. Misschien durfde ik het gewoon nooit aan mezelf toegeven dat er meer achter school dan enkel vriendschap.
    "Geen geheimpjes meer," zeg ik en druk een kusje op zijn wang.

    Atreyu

    "We zouden kunnen gaan uiteten?" stelt ze voor.
    Ik kijk op de klok aan de wand en zie dat het er een mooi tijdstip voor is. Half één precies.
    "Goed voor mij," zeg ik waarop ik recht ga staan en mijn hand naar Fé uitstrek. Ik hoop dat ze niet een al te chique tent uitkiest, niet dat geld een probleem is maar ik voel er me nooit op m'n gemak om de een of andere reden. Wanneer we onze jassen aanhebben en naar buiten gaan vraag ik
    "waar wil je naartoe?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Korte samenvatting: everybody had sex :')]

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 15:29 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Nee, ze zijn naar de club gegaan. Cam en Rae stonden te dansen. Cam is met Liam naar huis gegaan, Juléan en Eleanor zijn nog wat gebleven maar zijn dan ook samen naar huis gegaan. Dus volgens mij hebben we Rae per ongeluk achtergelaten?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Camargue haar lippen raken even mijn wang aan. "Geen geheimpjes meer," Ik knik instemmend. Ze ligt dicht tegen me aan met haar benen op de bank opgetrokken. "Misschien moet ik zo maar naar huis gaan voor nieuwe kleren." Zei ik zachtjes.

    [Als Liam naar huis loopt kan hij Rae tegenkomen?]