• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    -Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 18:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    Ik lig net zo dicht tegen hem aangevleid als hij zachtjes spreekt
    "Misschien moet ik zo maar naar huis gaan voor nieuwe kleren."
    Ik mopper inwendig maar glimlach naar hem en knik. Dan kon ik wel even alles op een rijtje zetten want alles is zo snel gegaan. Mijn hoof -en lichaam- kan best wel wat rust gebruiken.
    "Tot vanavond dan? Om zes uur?" vraag ik liefjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik knik. "Ik haal je op goed?" Ik kus nog snel haar lippen voor ik opsta. Ik kan het niet laten voor ik de deur dicht doe om te kijken en te lachen. Ik begin te lopen en ben al snel bij mijn kamer aangekomen. Door kleed ik me uit en stap onder de douche, datwas dé plek waar ik nadacht..

    Fedea

    Ik glimlach en de mijn jas aan.
    "Kies jij maar. Ik kies al genoeg."
    Ik doe snel nog een sjaal bij aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ah, Rae is zomaar vergeten xd]

    Rhiannon
    De rest van de avond was ik door het bos aan het rennen in mijn wolf vorm, ik had een tijdje met Camargue staan dansen, totdat ze er met Liam vandoor ging, toen had ik besloten om maar wat te gaan rennen.
    Uiteindelijk stond ik weer voor het appartementen gebouw.
    Ik veranderde weer in mezelf en liep naar de achterdeur.
    Toen ik binnen was was alles verlaten en leeg.
    Waar was iedereen?
    Misschien waren ze alemaal al in hun appartement.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 15:52 ]

    [Me wants a Julean post! (cat) ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [De Floraten zijn eenzaam D:]

    Domestica

    Ik pak mijn tas, en loop door het park. Zo zacht mogelijk, er is een kleine kans dat ik nog iemand in het bijzonder tegen kom. Maar die kans is zo minuscuul, dat ik maar gewoon de weg naar huis volg. Ik bekijk de vogel in dat nest, en grinnik. Wacht maar vogeltje. Misschien ben je er over een maandje niet meer.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Ik laat Cam wel even Rae tegenhouden]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    Liam is nog maar net de deur uit of ik bedenk me dat ik al in dagen de post niet gaan halen ben. Ik doe snel een sjaaltje om mijn nek, mocht ik iemand tegenkomen en ren de trap af naar de inkomhal. Ik steek een klein sleuteltje in het slot van mijn brievenbus en haal er enkele enveloppes uit. Net wanneer ik weer naar boven wil gaan hoor de ik de achterdeur open en dicht gaan. Ik ga kijken en zie Rae staan. Ik begin te blozen wanneer ik besef dat ook Juléan en Eleanor haar alleen achtergelaten hebben.
    "Hé," zeg ik zacht "niet te eenzaam geweest?" vraag ik eerlijk bezorgd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Kies jij maar, ik kies al genoeg," is haar antwoord. Ik zucht even, niet wetend waar naartoe. Als ik iets bedenk verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Ik til Fé op en draag haar weer naar boven. Ik gooi de deur van de loft met een zwaai open en zeg
    "Voila, welkom bij comme chez Atreyu."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [OMGOSH XD]

    Fedea

    Ik begin te lachen.
    "En sinds wanneer kan Le Atreyu koken, laat staan Frans praten?"
    Ik grinnik en doe mijn sjaal weer uit.
    Hier binnen is het daar net iets te warm voor.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Je onderschat me, prinses," zeg ik "behalve dan over dat Frans," voeg ik er eerlijk aan toe.
    Ik doe mijn jas uit en verdwijn in de keuken. Daar zet ik een kookpot met water op het vuur en gooi er wat pasta in. Terwijl die gaar wordt, maak ik mijn saus. Ik laat een beetje boter smelten in een ander kookpot en doe er dan wat maïzena bij. Dan giet ik er melk bij terwijl ik blijf roeren. Ik zet de pot even van het vuur en haal een zakje kaas uit de koelkast. Dat voeg ik er aan toe en roer opnieuw. Ik heb nog wat blokjes ham om erbij te doen en dan ben ik klaar. Ik giet de pasta af en schep twee borden uit waarover ik de saus giet.
    Ik zet ze op tafel en neem bestek. Dan ga ik Fé uit de woonkamer halen en schuif haar stoel achteruit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kijk hem glimlachend aan en ga zitten.
    "Hmm, dat ruikt lekker."
    Het water loopt al in mijn mond en probeer te raden wat hij gekookt heeft,
    aangezien mijn neus niet een van mijn sterkste zintuigen heeft.
    "Sorry dat ik dacht dat je niet kon koken," zeg ik verontschuldigend.
    Ik moet toegeven, dat ruikt echt lekker.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Nu is het mijn beurt om te lachen.
    "Fé, je hoeft geen kok te zijn om macaroni met kaas&ham te maken," zeg ik zonder haar te willen beledigen. Ik weet dat ik best goed kan koken, gezien ik het al enkele maanden zelf moet doen. Ergens heb ik een beetje spijt dat ik niet meer in huis heb, anders had ik haar een feestmaal voorgeschoteld.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Je weet dat ik macaroni al heel wat vind.
    Ik mag al blij zijn als mijn eieren niet aanbranden."
    Ik grinnik. Als het op koken aankomt, ben ik echt verschrikkelijk.
    Smachtend kijk ik naar de pot met eten.
    Fedea honger :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Pas wanneer de geur mijn neus binnendringt merk ik hoeveel honger ik heb. Ik prik mijn vork vol met eten en stop het smakelijk in mijn mond.
    "Goed om te weten," zeg ik nog lachend wanneer mijn mond leeg is.
    Ik eet met veel smaak en kijk met plezier toe hoe Fedea hetzelfde doet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.