• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    -Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 18:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Abo

    You forgot the 16+ :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Plots valt het muntje en ongelovig staart Liam me aan. Wanneer hij doorkrijgt wat ik net vroeg verschijnt er al gauw een grijns op zijn gezicht.
    "Ik weet het wel zeker,"
    "Kom het dan maar bewijzen," zeg ik met een uitdagend lachje.

    Atreyu

    Ik hoor haar stem en zie haar volledig naakt in de deuropening staan. Opnieuw kijk ik naar boven en zeg nu
    "en ik hoef ook geen nieuwjaarscadeau meer!"
    Ik ga zelf al in het bad zitten en kijk haar even aan.
    "Hmm, nogal krap, je zult wel heel dicht tegen me moeten zitten," zeg ik lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [En laten we proberen het wat minder 16+ te maken :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Spelbreker :')]

    Fedea

    Ik voel zijn ogen over mijn lichaam gaan.
    "Hmm, nogal krap, je zult wel heel dicht tegen me moeten zitten," zegt hij lachend.
    Ik grinnik.
    "Als je wil, wacht ik gewoon hier hoor..."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik neem nog een slok koffie en blijf haar aan kijken. "Het is dat je zo leuk bent." Ik zet de koffie weg en loop naar haar toe. "Kom maar op."

    [Wat was de laatste post van Eleanor? *vorige topic is gesloten* Of was er nog niet gepost?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eleanor

    Zodra mijn rug het bed raakte sloeg ik mijn benen om hem heen, drukte mijn mond in zijn nek en even kort op zijn lippen. Mijn handen gleden over zijn borst terwijl mijn ogen zijn gespierde bovenlijf opnamen. Met kleren aan zag hij er al goed uit maar zonder kleren.. Dat was helemaal niet meer te weerstaan. Ik liet mijn benen weer van hem afglijden, legde mijn handen in zijn nek en kuste hem nogmaals. Vervolgens duwde ik hem langs me, rolde met hem mee zodat ik bovenop hem belande. Met een verleidelijk blik keek ik hem even aan, gaf hem een kus op zijn kaak waarna ik er even zacht in beet. Mijn handen kwamen weer terecht op zijn borst, gevolgd door mijn lippen die er plagende kusjes op drukte. Met tussendoor zachte strelingen van mijn tong, kuste ik zijn borst, buik en steeds lager tot net boven de rand van zijn boxer. Even sloeg ik mijn ogen naar hem op, glimlachte ondeugend en trok de rand van zijn boxer iets lager om daar nog een kus te geven. Daarna duwde ik me weer omhoog om zijn mond weer te plagen met de mijne.



    [laatste post (: ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Dat antwoord had ik niet verwacht.
    "Get your ass in the tub," zeg ik met een strenge air "en al de rest ook," voeg ik er aan toe voor ze meer een antwoord geeft. Ik kijk haar even aan, trek een pruilmondje zoals zij vaak doet, knipper met mijn ogen en zeg dan
    "alsjebliiiiief."

    Camargue

    Ik gooi mezelf in zijn armen en zoen hem hongerig. Voorzichtig stap ik achteruit tot de muur me tegenhoudt. Ik spring even op en sla mijn benen om zijn middel. Zacht bijt ik in zijn nek.

    [Moet even naar het dansen gaan kijken, be back in half an hour]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik hou haar vast terwijl ze haar benen rond mijn middel slaat. Haar tanden bijten zacht in mijn nek en ik zucht trillerig. Ze maakte me gek. Ik duw haar zahct tegen de muur aan in mijn drang haar te kussen.

    [Ik ga douche brb]

    Fedea

    Ik grinnik.
    "Aw, Trey toch. Die werkt alleen bij mij..."
    Ik glimlach en kruip bij in het bad. Het was inderdaad krap,
    maar wel gezellig :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Juléan

    Eleanor was dominanter dan gedacht en die onverwachte ontdekking wond me behoorlijk op. Ze kuste zich een weg omlaag en vervolgens weer omhoog, waarna ik lustig mijn lippen weer op de hare drukte en begon te frunniken met haar bh-sluiting.
    "Misschien voortaan maar zonder lopen?" opperde ik grijnzend toen ik uiteindelijk na veel moeite dat ding uit had gekregen. BH's. Ik was er vaak zat mee in gevecht gegaan en zeker niet altijd gewonnen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Camargue

    Liam duwt me tegen de muur aan en volgens mij is het harder dan hij bedoelde. Zonder dat ik het bedoel ontsnapt er een kreetje uit mijn mond. Om mezelf het zwijgen op te leggen druk ik mijn lippen op de zijne. Ik kan een giechel niet onderdrukken. Mijn handen zoeken wanhopig naar de onderkant van zijn t-shirt. Wanneer ze die eindelijk vinden trek ik het ding uit, gooi het op de grond en kras met mijn nagels even over zijn rug.

    Atreyu

    Ze komt bij mij zitten en ik sla meteen mijn armen om haar middel
    "Zie je wel dat het werkt," fluister ik in haar oor waarna ik haar een kusje op haar wang geef. Met mijn handen maak ik een kommetje en ik schep wat van het water op dat ik over haar rug uitgiet. Na dit een paar keer gedaan te hebben leg ik mijn handen op haar schouders en begin haar zachtjes te masseren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Plots begint hij me te masseren en ik sluit mijn ogen.
    "Owh..." zachtjes begin ik te kreunen.
    "Hmm, dat voelt goed..."
    Ik glimlach in mezelf.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik heb geen idee waar mijn shirt beland. "Ik geloof dat ze hiernaast al wat zachter doen." Mijn stem is zacht en hees. "Je hebt me trouwens wel overtuigt. Ik hou van je."