• Ik heb -alweer- Een idee voor n story.

    -Naam onbekend, we noemen m wel 1- 1Is een jongen. Romantisch, en iedereen zegt dat hij het "brave" type is. Hij is namelijk terug houdend. En houd zn handen thuis. Hij is beleefd, stil. Maar dat is de enige kant die ze van hem kennen. In feite is hij niet zo braaf. Hij is de zoon van de duivel. Maar zo heeft hij nooit willen zijn. Hij heeft zwarte grote engelenvleugels. Niemand kan ze zien. Alleen mensen die hij toegeng geeft tot zijn hart. Voor wie hij door het vuur zou gaan. Wie hij het durft te vertellen. Maar hij lijkt een dood normale jongen. Altans, hij heeft rode ogen maar hij zegt dat het lenzen zijn. De tijd is aangebroken. Hij is nu een student. Hij word naar een andere klas geplaatst. Hij was het zat. Telkens gepest te worden. Daar komt hij een meisje tegen. -naam ook onbekent zullen we zeggen 2- Zij word verlieft op hem en hij op haar. 2 Is een verlegen meisje en weet niet zo goed uit haar woorden te komen. Maar toch zet ze de eerste stap, en al snel krijgen ze verkering. 2 begint dingen te vvermoeden en 1 denkt dat zij hem gebruikt. 'Ze is gewoon op zoek naar haareigen sprookje! Ik ben gewoon een object voor haar' blijft hij tegen zichzelf herhalen. Hij kan niet zo goed met gevoelens omgaan, dus zegt hij vaak verkerde dingen die haar kwetsen. Hoe het verder loopt ontdek je maar lekker zelf!

    Nu het probleem: naja de problemen:
    1. Hoe gaan 1 & 2 heten? Ik zat te denken aan japanse namen want de ideeen heb ik uit een manga.
    2. Wat word de titel?
    3. Moet het in tegewoordige tijd, of verleden?

    Btw het verhaal word geschreven uit de ogen van de jongen (1)
    En nog n vraag ik weet dat de beschrijving hier boven vaaaaag is maar...
    Ga je het lezen?

    Xx

    Niet allenmaal te gelijk =.=

    1. Hoe gaan 1 & 2 heten? Ik zat te denken aan japanse namen want de ideeen heb ik uit een manga. Erg leuk een japanse naam. Heb zelf geen ideeen voor je.
    2. Wat word de titel? Son of the devil.
    3. Moet het in tegewoordige tijd, of verleden? Tegewoordige tijd.

    Ik ga hem zeker lezen als je even laat horen wanneer je begint.
    Misschien je me even een berichtje sturen dan.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 20:46 ]

    Oke ik denk dat ik gewoon Shouji en Nana jat uit zo'n manga XP (Btw kant iemand de manga Nana? K vind m echt heel cuwl XP)