• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    -Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 18:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik neem nog wat schoolboeken mee, en grabbel de grootste tas vast die ik kan vinden.
    Snel loop ik naar beneden, neem het glas uit Trey's handen, drink het leeg en neem hem mee naar buiten.
    "Dag, mam!"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Haha hij komt naast haar wonen? Dan komt nu der verhuis wagen ofzo?]

    Atreyu

    Voor ik afscheid kan nemen sta ik plots weer buiten terwijl Fedea me achter zich aan trekt. Ik vertraag en geef wat tegengewicht.
    "Wat was dát?" vraag ik terwijl ik haar verbijsterd aankijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Maar what the hell? Alle Faunielen wonen sowieso al in het appartement. Ookal is die rol nu pas aangemaakt, Moose was er zogezegd wel al de hele tijd. Niet om grof te doen maar is het verhaal zo onduidelijk?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    [Maar what the hell? Alle Faunielen wonen sowieso al in het appartement. Ookal is die rol nu pas aangemaakt, Moose was er zogezegd wel al de hele tijd. Niet om grof te doen maar is het verhaal zo onduidelijk?]


    Oh oke ik dacht omdat hij nieuw aangemaakt was dat hij er ook nog niet was zeg maar (:

    [Hij kan er niet echt nieuw bijkomen omdat hij gekroond geweest is in het bijzijn van de andere Faunielen, ze kennen hem dus al. Dat geldt voor elke Fauniel. Hetzelfde met de wachters, ookal is de rol van je wachter nog niet ingevuld, je hebt er zogezegd wel een.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    [Hij kan er niet echt nieuw bijkomen omdat hij gekroond geweest is in het bijzijn van de andere Faunielen, ze kennen hem dus al. Dat geldt voor elke Fauniel. Hetzelfde met de wachters, ookal is de rol van je wachter nog niet ingevuld, je hebt er zogezegd wel een.]


    Ja met 'nieuw' bedoelde ik als rol omdat alle andere er al veel eerder waren snap je? Ik heb hem midden in het verhaal pas gemaakt (:

    [Oh ok nu snap ik het. Maar dat geeft niet, hij hoort er gewoon bij ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    [Oh ok nu snap ik het. Maar dat geeft niet, hij hoort er gewoon bij ^^]


    haha ja ik was onduidelijk xD

    [En toen was iedereen off..]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    "Ik wilde niet dat ze vragen ging stellen."
    Ik blijf staan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Over ons of over wat we gezien hebben?" vraag ik op een rustige manier. Ik heb nog steeds haar hand vast en wrijf met mijn duim over de rug van haar hand terwijl ik haar in de ogen kijk. Meteen voel ik me schuldig, tegenover Fé en tegenover haar ouders. Maar wanneer ze me in de ogen kijkt kan ik de wereld aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Wacht op reactie van Liam of Camargue :P ]

    [waarom voelt die zich schuldig?]

    Fedea

    "Ik weet niet. Allebei?"
    Ik trek mijn jas dicht en rits hem dicht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Even komt het aan als een slag in mijn gezicht. Ik weet even niet wat te zeggen en kijk naar de grond terwijl ik mijn kaken op elkaar klem. Dan zie ik het weer, het kleine leeuwtje dat aan Fé's voeten ligt te stoeien. Ik zeg niks en kijk even om me heen. Mensen lopen gewoon door, kijken ons niet aan.
    "Fé, ik denk dat alleen wij het zien," zeg ik stil terwijl ik naar haar voeten knik en dan met mijn hand een gebaar om ons heen maak.

    Camargue

    "Oh dus je wilt een Italiaans type? Maakt mij niet uit hoor, jij mag kiezen," zeg ik plagend tegen Rhiannon.
    Ik knijp even in Liam's hand wanneer ik merk dat hij liever ergens anders over zou praten. Ik ga op mijn tippen staan en fluister in zijn oor
    "Geen zorgen, ik hou mooi mijn handjes thuis."


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.