• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    -Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 18:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ik maak het nog een beetje erger door even toe te geven en haar te strelen terwijl ze me kust. Na enkele seconden hou ik weer op. Ik had mezelf voorgenomen om het haar niet moeilijk te maken maar ik kan het niet helpen, het is sterker dan mezelf.

    [Dat weet ik maar ik wist niet of jij het nog wist :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach.
    "We zijn erg, weet je dat?"
    Lachend teken ik figuurtjes op zijn borst met mijn vinger.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik raak even afgeleid wanneer mijn hart bijna uit mijn borstkas springt. Ze is zo intens mooi als ze gewoon maar lacht. Al snel weet ik weer waar ik mee bezig was. Opnieuw ga ik met mijn vinger over dat ene plekje, iets langer dit keer.
    "Komop prinses, waar zijn die geluidjes nu?" fluister ik tegelijkertijd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik en begin weer zachtjes te kreunen.
    "Trey, je hebt echt geen besef wat je met me doet," zeg ik half kreunend, half hijgend en kus hem weer intens.
    En hij heeft ook geen idee wat hij met me doet.
    Mijn verstand laat me in de steek telkens hij naar me kijkt, telkens hij spreekt of me aanraakt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik doe het dit keer niet met opzet maar ik haal mijn vingers weg en breng mijn beide handen naar haar hoofd. Volledig de draad kwijt haal ik ze door haar haren terwijl ze me kust. Mijn gedachten verdwijnen naar de achterkant van mijn hoofd en ik verlies mezelf helemaal in het moment. Ik wil haar nooit meer loslaten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach even tussen twee kussen door en laat een van mijn handen onbewust zakken naar zijn broeksriem, terwijl de andere in zijn hals kriebelt.
    Ik sluit mijn ogen en geef me helemaal aan hem over.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Pas wanneer ik me opnieuw helemaal tegen haar aandruk merk ik dat ze haar hand op mijn broeksriem heeft. Ik voel iets in mijn hals kriebelen en haal haar hand daar weg. Dan laat ik mijn eigen hand over haar kont glijden en geef er even een tikje op terwijl ik zacht op haar onderlip zuig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Stomme broeksriem die niet opengaat als je maar een hand vrij hebt.
    Mijn andere hand krijg ik er niet bij, aangezien ik op mijn zij lig,
    dus blijf ik gewoon verderprullen en -kussen.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 19:02 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Wanneer ik merk dat Fé niet echt slaagt in haar bedoeling mijn riem open te krijgen vraag ik
    "Handje hulp nodig?"
    Mijn stem is hees waardoor het meer als een zucht dan echte woorden klinkt. Veel tijd om ze uit te spreken heb ik ook niet want meteen drukt Fé haar lippen weer op de mijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Zonder zijn lippen los te laten knik ik zachtjes en wrijf zacht over zijn hand als ze de mijne te hulp schiet.
    De zetel is eigenlijk een beetje krap,
    maar ik durf niet voor te stellen om in zijn bed verder te 'prullen',
    bang dat hij misschien weer nee zegt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Behendig open ik mijn riem met één hand en trek hem uit mijn broek om hem dan door de kamer te gooien. Terwijl ik dit doe wrijft Fedea's hand over de mijne. Plots heb ik het gevoel dat ze een beetje raar ligt te kronkelen
    "meer plaats?" vraag ik snel. Meer dan die twee woorden krijg ik niet meer over mijn lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik om zijn spectaculaire riem-worp.
    "Meer plaats?" Het lijkt alsof zelfs die 2 lettergrepen al te veel voor hem waren.
    Ik glimlach.
    "Dat zou handig zijn..."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik ga rechtstaan en til Fé zo snel mogelijk op, alsof ik geen zuurstof zou krijgen als ik haar niet in mijn armen heb. Terwijl ik haar zoen loop ik haar de slaapkamer waar ik haar voorzichtig op het bed neerleg, alsof de zachte matras haar kan breken. Heel wat minder voorzichtig druk ik mijn lichaam weer tegen het hare aan en merk hoe warm ze aanvoelt ondanks de weinige kleren die ze aanheeft.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik neem zijn gezicht in mijn handen en glimlachend kus ik hem.
    Langzaam laat ik mijn lippen weer naar zijn hals en borstkas glijden,
    waar ik nog wat chocola proef.
    Trey is nog nooit zo lekker geweest, en dat klinkt enorm fout.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Wanneer haar lippen weer naar mijn nek en borstkas afdwalen haal ik diep adem, mijn hersenen en longen zijn dankbaar voor de zuurstof die ze door het kussen moesten missen. Ik laat mijn handen op haar rug glijden en frunnik aan haar bh-sluiting
    "Mag ik?" vraag ik voorzichtig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.