• het is een liedje dat iedereen even moet luisteren.
    het word gezongen door o.a
    beyonce, mariah Caray.miley cyrus,nicole schrezinger,fergie, carrie underwoord, natasha beddingfield, mary j blige, rihanna, sherryl crow, leona lewis.

    ik ben er vast nog wel wat vergeten. op youtube zijn er veel reacties waarin mensen zeggen dat 1 van de artietsen er niet tussen hoort omdat diegene vals zingt. maar het gaat toch eigenlijk om het idee waarvoor ze het zingen kanker(A)

    wat is jullie mening ?


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    eh,welk nummer?><


    your eyes are like stars in the night.

    just stand up xD


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    ohh..hoezo blond xD eh, i mean, rozexD


    your eyes are like stars in the night.

    op internet zit iedereen te zeuren dat miley vals zingt maar als ik het goed gelezen heb in de bravo heeft zij nu ook al last van de stembanden..

    en ze zingt wel met heel haar hart voor kanker patienten:D


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    gudzz,dies mooi, omdat het ergens een betekenis voor me heeft,omdat me pa is overleden aan kanker


    your eyes are like stars in the night.

    Man, da's keimooi ^^

    Ja maar ik vind wel dat ze er best tussen past.

    x

    Ik vind hem wel leuk, maar zulke muziek luister ik echt niet vaak :') Even aan wennen dus.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    vind ik ook.. en kanker is iets heel belangrijks om wat voor te doen..

    ik heb 11 en 12 oktober 60 km gelopen voor borstkanker misschien wel op tv gezien:D maar als je dan verhalen hoort van mensen die het zelf hebben gehad..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Dat vind ik echt heel knap van je!
    Maar heb jij zelf ook te maken gehad met kanker in je omgeving ofso?
    Of doe je het gewoon omdat je het belangrijk vind?

    x

    mijn buurvrouw heeft borstkanker gehad en daardoor mist ze nu een borst en als je dan haar dan in de zomer hoort zeggen dat die nep borst zo vies plakt en zweet denk ik weer wat ben ik blij dat ik gezond ben.. en ik deed het met een team waarvan 1 iemand vorig jaar ook al had gelopen:D


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    het mooiste is de laatste dag dan heb je met alle deelnemers de binnenkomst in het olimpisch stadion en dan zijn er allemaal vreemde mensen die je ook een schouderklopje geven en zeggend dat heb je mooi gedaan.. toen kwam de familie van mijn teamleidster en die moeder heeft het zelf gehad en die zeiden ook dat heb je mooi gedaan en toen storte ik helemaal in..

    want we hebben met zijn allen ook nog een bedrag van 640 000 euro opgehaald voor onderzoek naar borstkanker (A)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ik vindt het een kei mooi liedje,, en Miley hoort er wel tussen ze heeft net zoveel recht als al die anderen om te zingen voor het doel Kanker..


    “Behind the mask of ice that people wear, there beats a heart of fire.” - Paulo Coelho

    dat vind ik ook daar draait het toch om (A)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    wat is iedereen toch heerlijk dood ik open ene heel belangrijk forum over kanker en niemand reageert:(


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~