• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    -Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 18:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Ik voelde de reactie die ik veroorzaakte, genoot daar van en werd zelf nog meer opgewonden. ‘Misschien voortaan maar zonder lopen?’ zei hij grijnzend nadat hij me bevrijd had van mijn BH. ‘Hmm, ik zal er in jou bijzijn geen meer dragen,’ antwoorde ik met een spelende blik. Ik boog me voorover, klemde mijn benen tegen hem aan en trok hem mee toen ik weer op mijn rug rolde. Verlangend naar meer kuste ik hem weer, liet mijn tong zachtjes over zijn onderlip glijden terwijl mijn handen over zijn rug heen gingen. Zachtjes zette ik mijn nagels in zijn rug, trok een kleine spoor tot aan de rand van zijn boxer. Even stopte ik maar glipte toen zijn boxer in, streelde hem zachtjes over zijn heupen en vlakbij zijn erectie maar negeerde deze expres om hem te plagen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik trek haar een beetje achteruit zodat ze tegen mijn borstkas aangeleund zit en met haar hoofd op mijn schouder kan leunen. Ondertussen laat ik mijn vingers haar zachte huid gewoon verder kneden. Ik voel hoe ze zich langzaam maar zeker ontspant. Na een tijdje hou ik op en laat mijn armen langs de hare glijden. Ik neem haar handen vast en verstrengel mijn vingers in de hare.
    "Ik ben zo blij dat ik jou ontmoet heb," fluister ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Zachtjes open ik mijn ogen.
    "Ik ben zo blij dat ik jou ontmoet heb," fluistert hij.
    Ik glimlach en knik.
    "Het lijkt wel een soort van magie, hoe ik tot je aangetrokken werd.
    En nog steeds..."
    Ik klungel wat met zijn vingers


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Je hebt me overtuigd," zegt Liam en even weet ik niet wat ik bedoel "Ik hou van je."
    Mijn mond vertrekt in een lach terwijl ik hem kus.
    "En ik van jou," zeg ik bijna geluidsloos. Ik kan me maar moeilijk concentreren op woorden. Ik kus hem nog een keer en bijt zachtjes op zijn onderlip.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Met een lach kijk ik haar aan. "Het is nog steeds fijn om te horen." Ik bijt in haar oor en lach om het effect dat het bij haar heeft. Nooit geweten dat ze daar zo slecht tegen kon.

    [ben zo terug via telefoon dus reageer dan ook trager]

    Atreyu

    "Oh ja," zeg ik "ik ben een goochelaar en jij mijn bevallige assistente."
    Ze speelt wat met mijn vingers terwijl ik met mijn duim over de rug van haar hand wrijf. Haar handen passen zo perfect in de mijne dat het wel lijkt alsof we voor elkaar geboren zijn.
    "Ik leer je later nog wel wat truukjes," zeg ik glimlachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik lach even.
    "Nee, serieus. Je viel me meteen op.
    In de positieve zin."
    Ik glimlach weer.
    De laatste tijd kan ik alleen maar lachen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Hij weet elke keer weer het juiste plekje te vinden en ik kan het niet verstoppen. Ik kus zijn kaaklijn en zet dan mijn tanden voorzichtig in zijn nek. Mijn warme adem doet hem rillen. Ik sla mijn armen om zijn nek en duw mijn heupen tegen de zijne aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Wel hoe kan het ook anders, ik ben onweerstaanbaar," zeg ik met een sarcastische ondertoon. We moeten er beiden even om lachen en dan is het even stil.
    "Ik weet echt niet wanneer ik jou precies voor het eerst echt opmerkte," zeg ik eerlijkheidshalve "en ik weet ook niet waarom maar ik weet wel dat ik meteen verkocht was. Je bent anders, Fé, je bent... de moeite waard."
    Het is fijn om eindelijk met een meisje te kunnen praten over dingen die mij ook echt interesseren, te kunnen praten zonder dat ik moet liegen om haar een plezier te doen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik bloos.
    "Slijmbal..."
    Nerveus begin ik te grinniken.
    Zo speciaal ben ik toch niet?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik til haar op en met haar benen rond mijn middel geslagen, lopen we naar het bed. Daar aangekomen legde ik haar zachtjes op het bed neer. De dekens lagen in een weerwar, omdat we.die niet nodig hadden gooide ik ze op de grond.

    Atreyu

    "Ben je aan het blozen of is het water te warm?" vraag ik grijnzend.
    Ik laat één hand los en met mijn wijsvinger draai ik haar kin een beetje naar me toe. Dan streel ik haar lippen met de mijne. Plots begint mijn maag enorm te grommen en ik moet lachen. Juist, eten, dat bestond ook nog.

    Camargue

    Plots draait de kamer om me heen en het duurt even voor ik besef dat het Liam is die me meeneemt naar de slaapkamer. Hij legt me neer op mijn zachte matras en gooit de dekens op de grond.
    "Haast je," zeg ik ongeduldig terwijl ik hem verlangend aankijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Je doet me blozen..."
    Ik glimlach en kus hem terug.
    Plots begint zijn maag te rommelen en ik lach.
    "Tja, nu zullen we eruit moeten..."
    Ik maak aanstalten om eruit te kruipen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Als de dekens weg zijn kom ik langzaam op haar af. Ik doe er wat langer over dan nodig zou zijn om haar te plagen. Als ik bij haar aan kom kus ik lichtjes haar lippen die mijn kus gretig beantwoord.

    Atreyu

    "Hm, nee," zeg ik terwijl ik haar voorzichtig terugtrek zodat ze niet uitglijdt "eerst kusjes. Dan eten," zeg ik terwijl ik mijn lippen tuit.
    Het kan me niet schelen hoe belachelijk het eruit ziet. Nadat ik mijn kusje gekregen heb zet ik mijn tanden in haar schouder maar bijt niet door.
    "Of ik kan jou opeten," glimlach ik.

    Camargue

    Als hij mij plaagt, dan krijgt hij dat terug. Wanneer hij me wil kussen trek ik telkens mijn hoofd een beetje achteruit zodat hij net mist. Na een paar keer hou ik het zelf niet meer vol en geef hem een volwaardige kus. Dan trek ik hem op het bed en ga bovenop hem zitten. Ik kus zijn sleutelbeen en zet er een klein zuigplekje op. Van mij, denk ik.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 22:43 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.