• Voor meer informatie kan je in het rollentopic kijken!

    Rollentopic

    May the odds be ever in your favor! 

    Know you're enemy, cause unexpected things can happen. Maybe you"ll surive this Games, but don't be too happy cause you're never save. To kill or get killed? It's your choice

    Let the 100st Hunger Games begin!


    Regels:
    •16+ mag maar waarschuw wel en maak het niet te heftig
    •Je personage mag natuurlijk schelden, maar scheld de users niet uit!
    •Je kan alleen je eigen personage dingen laten zeggen, iemand anders personage kan je alleen maar bijv. laten zitten. 
    •Een tribuut kan alleen doodgaan als de user aangeeft dat hij/zij het prima vind als zijn personage wordt vermoordt


    Rollen:
    District 1:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor HurtedHeart
    •Stylist:  Delilah Grey
    •Mentor: James. Maysilee
    •Begeleider:

    District 2:
    •Male tribute: Alexander Meysair, Katharina
    •Female tribute: Katharina Dragione, Katharina
    •Stylist:
    •Mentor: Stygius, Katharina
    •Begeleider:

    District 3:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 4: 
    •Male tribute:
    •Female tribute: Cambeline Crane, Leave
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 5:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 6:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 7:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor Cinna
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 8
    •Male tribute: 
    •Female tribute: Gereserveerd voor FashionChick
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 9:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 10:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider

    District 11:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist: Alysianna del Ray
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 12:
    •Male tribute: Oliver Sanz
    •Female tribute: Isalie Favré, Clove
    •Stylist:
    •Mentor: Primrose Shields, Clove
    •Begeleider:

    Spelmakers:
    •Hoofdspelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:



    Veel plezier met het RPG'en!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 15:38 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Isalie Favré
    Ik begin te lachen. Alex heeft dus voor dat gezorgdt.
    'De intervieuws zijn morgen al,' zeg ik.
    Morgen zullen we voor een vonk zorgen. Een vonk die een vlammenzee wordt, die het Capitool verwoest.
    'Ik heb wel één voorwaarde: "Als het Capitool wordt verwoest moet Agathe op een veilige plek zijn." Want ze is belangrijk,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Katharina Dragoine
    Wat een eeuwigheid leek te duren kwam nu dan werkelijk uit. De medetributen kwamen de stallen inwandelen en namen elk plaats bij hun kar. Wat Alex tot vernedering bracht dat hij in die van vijf lag en hij snel naar twee liep. 'Ik zie je ooit nog wel, Little Issie.' Waardoor ik weer met mijn ogen rolde. Hij maakte ook overal vrienden wetend dat het hem verdriet gaf. Ik knikte nog naar Isalie voordat ik ook naar de kar liep en erop stapte aan de linkerkant van Alex. Onze district capes die aan het harnas zaten werden omgedraaid en ons teken werd zichtbaar. Onze stylist bekeek ons beide nogmaals voordat hij de kar afsprong en ons verliet, voordat wij de menigte inreden.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie Favré
    Ik loop naar de startwagen van District 12 en de grote deuren openen. De wagen van Alex en Dragon is al vertrokken. District 12 komt altijd het laatst, dus ik wacht maar tot de wagen begint te rijden. Agathe loopt naar me toe en glimlacht.
    'Vergeet het niet: Geen kushandjes of geglimlach en pas op voor het vuur,' zegt Agathe.
    Ik knik, maar snap dat gedoe van het vuur nog steeds niet.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oliver Sanz

    Ik wilde de wagen niet op, en ik wilde al helemaal niet hier zijn. Ik zat veel liever in district 12 ergens diep in een bijna instortende mijn dan dat ik hier in het capitool moest doen alsof ik het hier geweldig vond en niet kon wachten tot de spelen begonnen. Het capitool. Hoe heeft het zover kunnen komen in de wereld dat ze jongeren en zelfs kleine kinderen om hun leven laten vechten voor hun eigen vermaak. Onze stylisten werk mijn haar nog wat bij en knikt dan. "Je hebt geluk dat je dat kruis op je pols mag houden." Ze kijkt me verwijtend aan. Blijkbaar is mijn mening over haar stad van mijn gezicht af te lezen. "Ja.." Het is het enige wat ik kan zeggen. Ze gebaard dat ik de wagen op moet en met groeiende tegen zin doe ik dat.

    Alexander Meysair
    Het was druk op de straten van het capitool. Iedereen wou de tributen met eigen ogen zien. Ze waren merkwaardig moordlustig. Nieuw vlees, Vers vlees. Mijn blik viel op Dragon die haar blik vestigden op de kar voor ons. Ik vroeg me altijd al af hoe ze het voor elkaar kreeg. Hoe ze haarzelf altijd sterk hield. Onze capes vlogen los de menigte in en het maakte me niet uit wie ze greep. Ik wou Dragon nu het liefst in men armen sluiten. Maar dan kon ik haar kans op overleven misschien verpesten. ik vestigden mijn blik ook op de kar voor ons en krulde mijn vingers om die van Dragon.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie Favré
    Mijn mede-tribuut komt naast me zitten, dus negeer ik de orders van Agathe eventjes.
    Ik glimlach naar hem.
    'Ik ben Isalie,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oliver Sanz

    Ik kijk opzij terwijl ze zich voorstelt. Ik glimlach, dit keer oprecht en ook gemeend naar haar. "Ik ben Oliver." We schudden elkaars handen. Ik kende haar wel. Ik had haar vaak genoeg zien lopen, zo'n meisje zie je niet over het hoofd. Iedereen kende haar, ze was lief grappig slim maar boven alles een natuurlijke schoonheid die door elke jongen werd na gekeken. En ja.. Ik zelf hoorde daar ook bij.

    Katharina Dragoine
    zijn ogen op mijn gezicht liet me terug kalmeren, alsof hij wist wat ik nodig had. Dat kleine beetje zelfvertrouwen. Hij was mijn aanvulling en ik wist dat. Maar ik kon het niet accepteren, wetend dat een van ons zal sterven. 'En zo zal het eindigen.' waren de woorden die ik hem toefluisterde voordat ik weer gehersenspoelt werd door de kar voor ons. die opeens weer zo interresant was.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie Favré
    Ik zag Oliver wel eens op school.
    'De Spelen verwoest alles,' zeg ik zacht.
    Ik kijk recht in Oliver's ogen en zie in zijn ogen mezelf. Alles lijkt te verdwijnen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oliver Sanz

    Ik knikte. Ze had gelijk. "Hoe heeft het ooit zover kunnen komen?" Ik keek in haar ogen. Ze was eerlijk en oprecht. Dat waardeerde ik aan haar. We werder gestoord door onze mentor met tips hoe we ons voor de camera's moesten gedragen en wat we van elkaar vonden.

    Isalie Favré
    'Misschien wel,' zeg ik.
    Prim geeft ons tips hoe we ons moeten gedragen, maar Agathe had me die tips al gegeven.
    De wagen van 11 rijdt dan en de deuren sluiten zich weer.
    'We zijn zo aan de beurt,' zeg ik.
    'Ik ga nu,' zegt Prim, onze mentor


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oliver Sanz

    "Pak haar hand!" Was het laatste wat ze me nog toe riep. Wat onwennig nam ik haar hand vast. Ik kneep er zacht in en knipoogde naar haar. "Het komt wel goed." Fluisterde ik voor dat ook onze wagen begon te rijden. Ik zetten een geleerde glimlach op en keek het publiek in. Ja ik wist precies hoe ik het publiek voor me moest winnen. Dat moest ook wel, we waren district 12 en al niet zo heel geliefd..

    Isalie Favré
    Ik kijk strak voor me uit. Ik moet er gevaarlijk uitzien. De fans schreeuwen naar ons, maar ik veroer me niet. Ik kijk nog steeds recht voor me uit, zonder te glimlachen. Dan hoor ik de mensen gillen. Maar nieg van blijdschap, maar van angst. Ik voel iets warms, maar draai me niet om. Ik weet wat het is. Het is het vuur waar Agathe het over had. Mijn jurk verbrand, maar ik ben niet poedelnaakt. Ik heb vleugels. Veren. Zwart en witte veren.
    'Ik ben een Spotgaai,' zeg ik zacht.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oliver Sanz

    Het vuur verbrand haar kleren. Ze was een spotgaai. Ze zag en prachtig uit. Ik glimlachte nu wel gemeend naar de camera. "Get ready!" fluister ik toen ik zag dat de camera's nu op mij gericht waren. Er word gegilt en gewezen. Ook mijn kleren moeten er aan geloven. Isalie was de nieuwe katniss, maar wat was ik? Mijn kleren verbranden tot ik alleen nog maar gehuld was in een zwarte broek en een zwart aansluitend T-shirt. Ik bestefde me dat we er erg rebels uit zagen zo.

    Alexander Meysair
    'Het zal nooit eindigen' was mijn antwoord op haar bevestiging. Zoals ik al eerder had gezegd. Het zal nooit eindigen. De menigte leek voor even geschokt te zijn en bij de tellen die ik telde was het tijd voor District 12. Zo het was Isalie gelukt om het volk haar te laten bewonderen. Misschien lukte haar plan nog wel.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.