• Voor meer informatie kan je in het rollentopic kijken!

    Rollentopic

    May the odds be ever in your favor! 

    Know you're enemy, cause unexpected things can happen. Maybe you"ll surive this Games, but don't be too happy cause you're never save. To kill or get killed? It's your choice

    Let the 100st Hunger Games begin!


    Regels:
    •16+ mag maar waarschuw wel en maak het niet te heftig
    •Je personage mag natuurlijk schelden, maar scheld de users niet uit!
    •Je kan alleen je eigen personage dingen laten zeggen, iemand anders personage kan je alleen maar bijv. laten zitten. 
    •Een tribuut kan alleen doodgaan als de user aangeeft dat hij/zij het prima vind als zijn personage wordt vermoordt


    Rollen:
    District 1:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor HurtedHeart
    •Stylist:  Delilah Grey
    •Mentor: James. Maysilee
    •Begeleider:

    District 2:
    •Male tribute: Alexander Meysair, Katharina
    •Female tribute: Katharina Dragione, Katharina
    •Stylist:
    •Mentor: Stygius, Katharina
    •Begeleider:

    District 3:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 4: 
    •Male tribute:
    •Female tribute: Cambeline Crane, Leave
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 5:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 6:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 7:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor Cinna
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 8
    •Male tribute: 
    •Female tribute: Gereserveerd voor FashionChick
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 9:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 10:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider

    District 11:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist: Alysianna del Ray
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 12:
    •Male tribute: Oliver Sanz
    •Female tribute: Isalie Favré, Clove
    •Stylist:
    •Mentor: Primrose Shields, Clove
    •Begeleider:

    Spelmakers:
    •Hoofdspelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:



    Veel plezier met het RPG'en!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 15:38 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oliver Sanz

    Ik glimlach. "Voor mij ook." Fluister ik dan. "Ik dacht alleen dat je dit voor het capitool deed inplaats van dat je het meende." Gaf ik toe. Ik nam haar hand en keek even rond voor ik haar wang kuste.

    Isalie Favré
    Het bloed stijgt naar mijn wangen en ik glimlach.
    'Het Capitool zal niks aan mij of mijn gevoelens veranderen,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    alexander Meysair
    Terwijl ik Dragon stevig vast hield en naar haar onze post leidde. Kwamen we langs de tortelduifjes. 'Zo je hebt je soulmate toch nog gevonden. Ik zei het toch dat wensen uitkomen meid.' knipoogde ik haar toe. Dragon leek totaal in haar gedachte gezonken te zijn. Ze antwoorde niet, keek niet op, ze liet me haar leidde. Wat speelde in haar gedachte?


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Delilah
    Het gebouw was leeg, gezien iedere tribuut nu nog bij de wagens in de buurt waren, en dus hoorde ze enkel het tikken van haar hakken door de stenen gangen. Een verveelde zucht verlaatte haar lippen, waarna ze zacht op haar roodgestifte onderlip beet.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Adelaido Alexander Arville
    Dood zijn, klinkt op dit moment zijn er zijn in het training centrum zijn er genoeg wapens.
    Ik heb Seline belooft om terug te komen, zij is de enigste die ik kan vertrouwen.
    Iedereen heeft hier iemand, ik ben helemaal allen.
    Ik laat mijn vingers glijden over het zilveren armbandje en laat me daarna zakken op de grond.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 15:38 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Oliver Sanz

    "Ik hoop het maar, we zullen het zwaar gaan krijgen." Zei ik terwijl we hand in hand naar Prim toe liepen voor verdere uitleg en tips.

    Cymbeline
    Ik was zo snel mogelijk gevlucht van de strijdwagens, en bevond me nu in kostuum en al in het trainingscentrum. Het getik dat me behoorlijk irriteerde kwam af van mijn schoenen. Ergens leidde het me af van de eenzaamheid die ik voelde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Isalie Favré
    Ik knik en samen lopen we naar Prim. Als we bij Prim zijn glimlacht ze.
    'Bij mijn Spelen had ik een relatie met Lucas. We hebben nog steeds een relatie en hij is mentor van District 10. Isalie gedraag je niet wantrouwig tegen Oliver en Oliver als ze toch wantrouwig doet reageer niet bot of aanvallend want dan ontstaat er een ruzie,' zegt Prim.
    'Verder heb ik niets te zeggen,' zegt Prim.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oliver Sanz

    Ik knik. "Wie kunnen we vertrouwen denk je?" Het was een algemenen vraag. Ik had werkelijk geen idee. Alleen het kleine meisje uit district 6 sprak me aan.

    Isalie Favré
    'Het meisje uit District 6 en Alex en Dragon uit District 2. Dragon en ik hebben elkaar iets beloofdt,' zeg ik.
    Prim loopt weg van ons, naar een plek die ik nooit zal weten.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Primrose Shields
    Ik loop naar mijn kamer en doe de deir open. Ik ga zitten op de grond. Waar hangt Lucas uit? Leeft James nog? Hoe gaat het met Aithne? Die antwoorden zal ik misschien wel nooit krijgen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oliver Sanz

    "Wat moeten we nu doen?" Mompel ik terwijl ik naar mijn licht verbranden kleren kijk. "Eigenlijk wil ik wel douchen." Mijn gezicht zit onder het roet van het vuur en mijn haar plakt van de producten die het in model moesten houden.

    Isalie Favré
    'Ik ga naar verdieping twee om Dragon en Alex te zien. Je kan gaan douchen als je wilt,' zeg ik.
    Eigenlijk heeft de vuur die me in een Spotgaai veranderde geen brandwonden opgeleverdt


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dragon
    Zijn lichaam die aan kanten werd gescheurd door mulitanten. Part om part terwijl hij kreunt, smeekt om te mogen sterven. en ik kan hem niet berijken omdat ik al weg ben. Hij is alleen, alleen wordt hij gemarteld tot de dood. Totdat iemand genade aan hem toont. Dat beeld speelt al minuten misschien al uren voor mijn ogen. toen ik wakker geslagen werd en dan ook echt met een klap tegen mijn gezicht. Keek ik in de ogen van Stygius onze mentor. Voor even leek hij te fronsen in zijn gedachte, maar vervolgend liet hij me alleen. Ik keek in de ronde, waar was ik? Maar algauw leek ik het door te krijgen. Ik was in mijn kamer. De kamer voor mijn dood. zuchtend ontdeed ik me van mijn kleding en liep ik de badkamer in.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Oliver Sanz

    Ik knik. "Ik ga dan douche en denk na over onze bondgenoten." Ik kus opnieuw haar wang en verdwijn dan naar mijn kamer