• Voor meer informatie kan je in het rollentopic kijken!

    Rollentopic

    May the odds be ever in your favor! 

    Know you're enemy, cause unexpected things can happen. Maybe you"ll surive this Games, but don't be too happy cause you're never save. To kill or get killed? It's your choice

    Let the 100st Hunger Games begin!


    Regels:
    •16+ mag maar waarschuw wel en maak het niet te heftig
    •Je personage mag natuurlijk schelden, maar scheld de users niet uit!
    •Je kan alleen je eigen personage dingen laten zeggen, iemand anders personage kan je alleen maar bijv. laten zitten. 
    •Een tribuut kan alleen doodgaan als de user aangeeft dat hij/zij het prima vind als zijn personage wordt vermoordt


    Rollen:
    District 1:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor HurtedHeart
    •Stylist:  Delilah Grey
    •Mentor: James. Maysilee
    •Begeleider:

    District 2:
    •Male tribute: Alexander Meysair, Katharina
    •Female tribute: Katharina Dragione, Katharina
    •Stylist:
    •Mentor: Stygius, Katharina
    •Begeleider:

    District 3:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 4: 
    •Male tribute:
    •Female tribute: Cambeline Crane, Leave
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 5:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 6:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 7:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor Cinna
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 8
    •Male tribute: 
    •Female tribute: Gereserveerd voor FashionChick
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 9:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 10:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider

    District 11:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist: Alysianna del Ray
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 12:
    •Male tribute: Oliver Sanz
    •Female tribute: Isalie Favré, Clove
    •Stylist:
    •Mentor: Primrose Shields, Clove
    •Begeleider:

    Spelmakers:
    •Hoofdspelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:



    Veel plezier met het RPG'en!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 15:38 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Isalie Favré
    'De rebellen. Ze zijn in het gebouw en hebben de Spotgaai hier vrij gelaten,' zeg ik.
    Agathe is een rebel en die kan hem hier hebben vrij gelaten. Ik denk weer aan het lied dat mijn ouders één keer hadden gezongen, het was verboden om te zingen maar ik heb het lef om het toch hier te zingen. De galgenboom.
    'Kom je, kom je
    Kom je naar de boom
    Daar hangt een man, die heeft er drie vermoord
    Vreemde dingen heb ik hier gehoord
    Zien we elkaar om middernacht
    Weer in de galgenboom?

    Kom je, kom je
    Kom je naar de boom
    Waar de dode zijn lief tot vluchten aanspoort
    Vreemde dingen heb ik hier gehoord
    Zien we elkaar om middernacht
    Weer in de galgenboom?

    Kom je, kom je
    Kom je naar de boom
    Daar zijn we vrij, dus haast je voort
    Vreemde dingen heb ik hier gehoord
    Zien we elkaar om middernacht
    Weer in de galgenboom?

    Kom je, kom je
    Kom je naar de boom
    Zij aan zij, draag om je hals een koord
    Vreemde dingen heb ik hier gehoord
    Zien we elkaar om middernacht
    Weer in de galgenboom,' zing ik zachtjes.
    Ik glimlach naar de Spotgaai. Het ziet er nu zo vertrouwdt uit en als we geen tributen waren dan was het ook echt vertrouwdt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alexander Meysair
    Ze hoefde de eerste zin maar te zingen en Dragon had ons al verlaten, drie, vier, vijf karen later stopte ze. Ik kon zweren dat ze nu tegen haar zelf praatte. Hoe ze haar zelf vertelde dat ze niet mocht huilen. Wetend dat wanneer haar ouders haar zo zagen ze weer klappen kreeg en zo zag ik de eerste dag weer voor me, de eerste dag toen haar zusje verdween en ze bont en blauw voor mijn deur stond. Dat was de dag dat ik de werkelijke Dragon voor het laatst zag. 'Ze kent het lied, laat haar maar even.'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie Favré
    'Ze heeft vast veel meegemaakt,' zeg ik zacht.
    Ik voel me zo schuldig. Ik had het lied niet moeten zingen. Ik laat haar wel alleen voordat ze nog gaat huilen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alexander Meysair
    'Dat heeft ze inderdaad en ik heb haar laten zitten alsof ze gewoon een simpel grassprietje was.' Ik haalde de veer van mijn oor en liet mijn vingers er langzaam overheen glijden. 'Ik heb mijn belofte bij haar gebroken, deze zal ik niet verbreken. Ik zal alles in mijn kracht doen om haar te redden, om te zorgen dat zij veilig is. Dat is mijn laatste wens.' en ik plaatste de veer in de haren van Isalie. 'Je bent een bijzonder iemand, little Issie.'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie Favré
    'Ik? Bijzonder?' vraag ik verbaasd.
    Ik ben niet bijzonder, ik ben een gewoon meisje uit de Laag. Ik ben dan wel een tribuut, maar dat veranderdt niks. Ik ben nog steeds net als de kleine Isalie die altijd een rebel wou zijn. En nu ben ik een rebel.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Delilah
    Haar lichtblauwe ogen gleden door de gangen. Ze waren leeg, op enkele Avox's na. De meeste stylisten leuterden nu honend aan de koffie, roddelend over hun tributen. Maar zo was ze niet. Ze was zelf nog zo jong om tribuut te zijn, en nu ze toch niets te doen had, liep ze een beetje rond. Op zoek naar gezelschap.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alexander Meysair
    'Ja, bijzonder. Het is precies zoals je het zegt. Men weet nooit waaraan toe hun kracht werkelijk staat. Ze weten niet wat hun invloed op andermans leven in. Heb je ooit in een spiegel gekeken, maar dan bedoel ik ook echt gekeken. Je bent dan misschien wel een klein meisje, maar je hebt meer effect dan je denkt.' Verveeld kek ik even in de rondte wachtend tot we bevelen kregen. 'als men niet gauw komt stijg ik zelf wel de kar op. Geef me een momentje.' En bij die woorden liet ik Isalie even achter en liep ik naar Dragon toe.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie Favré
    We hadden geen eens thuis een spiegel. Kady maakt zich vast zorgen. Kan ik dan voor zo'n groot effect zorgen? Ik ben niet zoals een Spotgaai, Snatergaai of iets anders dat dingen kan doen wat grote gevolgen kan hebben. Zo klein ben ik toch nou ook weer niet? Ik ben al zeventien. Misschien bedoelt hij het fysiek. Ja ik ben nochal kort. Ik zie dan Agathe op haar blote voeten naar me toe huppelen en ze glimlacht.
    'Pas op voor het vuur,' zegt ze.
    'Welk vuur?' vraag ik.
    'Ze hebben waar ze gezocht naar hebben,' zegt Agathe geheimzinnig.
    Ik kijk haar niet-begrijpend aan, maar voor ik iets kan vragen is ze al weg. Agathe. De geheimzinnige, lieve, geniale en slimme Agathe die zo snel als de lucht kan verdwijnen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Katharina Dragoine
    Het verliep vanzelf. Hoe Alex me op mijn schouder aanraakte. hoe ik me naar hem toe draaide en mezelf in zijn armen liet vallen. Hoe hij mijn nek wreef tot aan mijn rug. Hoe hij mij kusjes gaf op mijn haren, fluisterend 'Het komt goed.' Hij wist dat - dat niet geval was. Dat ik hoognodig echt hulp nodig had. Dat het Capitool met mijn hersenen hadden gespeeld, zoals ze met meerdere kinderen deden in district 2 zorgend dat ze wel af en toe een moordlustig persoon hadden in de spelen. ditmaal was hun verwachtingen te groot gegooid. Maar ik moest mezelf bij elkaar gooien. Ik moest wel. 'Kom, we heben Issie alleen gelaten.' Hij keek me recht aan in de ogen zoals hij altijd al deed. 'Issie, waarom blijf jij mensen toevoegen. Ze gaan toch allemaal dood.' Ik gaf hem mijn rug toe en liep terug naar Isalie gevolgd door Alex.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie Favré
    'Omdat het mensen zijn die ik ga beschermen met mijn eigen leven. Beter ik dan hun. Niemand zal toch om mijn dood treuren,' zeg ik.
    Kady zal haar verdriet in haar werk stoppen dus zal ze me vergeten. Verder is er niemand wie echt van me houdt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Katharina Dragoine
    'oke nu is het genoeg met dit droevige gedrag en jullie oppervlakkigheid.' Alex keek ons beide strak aan en liep toen tussen ons door naar een bewaker. Ik hoefde niet te weten wat hij ging doen, hij deed gewoon hoe hij was. Ookal zou hij sommige daarom nu in schaamte brengen. hij wist wat we nodig hadden.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie Favré
    'Wat doet hij?' vraag ik.
    Hij verraadt ons in iedergeval niet.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Katharina Dragoine
    'Ik zal het niet durven te zeggen, alles is een raadsel met hem. als ik je een advies kan geven. Wees op je houden.' Na die woorden verliet Alex de ruimte met de bewakers om hem heen. Hij zal toch niet kunnen ontsnappen, maar blijkbaar vond het capitool alles nodig. Het duurde eventjes maar na een paar seconde werd alles donker. Het licht schoot uit, gevolgd door de sproeiers die aangingen. Ik deed niet eens de moeite om me te beschermen van het water en liet alles gewoon op me vallen. Maar toen het licht terug aanknipperde, stond Alex terug naast onze met de grootste grimas die hij ooit had. Mijn blik viel op de bewakers en hun witte pakken die nu begeven waren in het rood en voor even kon ik mijn lach niet meer inhouden.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie Favré
    Er is niets veranderdt aan mijn make-up of kleding nadat de sproeiers aangingen. Ik lach zachtjes als ik de vredebewakers zie, maar stop meteen met lachen al ik een boze blik krijg.
    'Wat is er gebeurdt?' vraag ik aan Alex.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alexander Meysair
    'Laten we zeggen dat er rode verf in de sproeiers kwam op een merkwaardige wijze. ik zal niet durven te zeggen wie of wat het deed. Maar ik moest ff naar het toilet. Ik bedoel ik sta hier al zolang.' Maar goed dat ik een glimlach op jullie gezichten zie, ik werd eventjes gek van jullie.' en ik plaatste mezelf terug op de kar die blijkbaar eigendom was van District vijf. Ik kon niets anders zeggend en dat hij lekker lag en wie ging me tegenhouden er is hier niemand?


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.