• Voor meer informatie kan je in het rollentopic kijken!

    Rollentopic

    May the odds be ever in your favor! 

    Know you're enemy, cause unexpected things can happen. Maybe you"ll surive this Games, but don't be too happy cause you're never save. To kill or get killed? It's your choice

    Let the 100st Hunger Games begin!


    Regels:
    •16+ mag maar waarschuw wel en maak het niet te heftig
    •Je personage mag natuurlijk schelden, maar scheld de users niet uit!
    •Je kan alleen je eigen personage dingen laten zeggen, iemand anders personage kan je alleen maar bijv. laten zitten. 
    •Een tribuut kan alleen doodgaan als de user aangeeft dat hij/zij het prima vind als zijn personage wordt vermoordt


    Rollen:
    District 1:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor HurtedHeart
    •Stylist:  Delilah Grey
    •Mentor: James. Maysilee
    •Begeleider:

    District 2:
    •Male tribute: Alexander Meysair, Katharina
    •Female tribute: Katharina Dragione, Katharina
    •Stylist:
    •Mentor: Stygius, Katharina
    •Begeleider:

    District 3:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 4: 
    •Male tribute:
    •Female tribute: Cambeline Crane, Leave
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 5:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 6:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 7:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor Cinna
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 8
    •Male tribute: 
    •Female tribute: Gereserveerd voor FashionChick
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 9:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 10:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider

    District 11:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist: Alysianna del Ray
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 12:
    •Male tribute: Oliver Sanz
    •Female tribute: Isalie Favré, Clove
    •Stylist:
    •Mentor: Primrose Shields, Clove
    •Begeleider:

    Spelmakers:
    •Hoofdspelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:



    Veel plezier met het RPG'en!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 15:38 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Sarah Alison Lucter
    Geluidloze tranen gleden over mijn wangen terwijl er druk overlegt werrd over mijn 'look'. Ik veegde ze weg terwijl er weer iemand naar me kwam kijken. "Nyt uilen liefje." Zei een man met een vreemd accent. "Van uilen word je niet mooi." Hij veegde met een van zijn lange nagels mijn tranen weg. "Nou, wij moetén jou mooi maken." Een vrouw begon met mijn haar, ze kamde het eerst nogal ruw uit en pakte toen een schaar. "Nee!" Riep ik angstig. "Niet mijn haar eraf!" Ik draaide me om. "Maar het moet echt geknipt worden." Zei ze zachtjes. "Alleen de poentjes." Zei de man weer. Ik ergerde me aan zijn manier van praten en doen.

    Delilah
    Ze was met van alles en nog wat in de weer. Met namen de ruimte klaar maken voor ontvangst. Haar make-updoosjes geopend. Klaar voor de aanslag op haar tributen. Een zucht streelde haar lippen. Het voorbereidingsteam van dit jaar was ruw, hardhandig en zag alles. Dat zou in het begin wat onwennig voor hen aanvoelen, maar uiteindelijk wilden ze winnen, toch? En dus moesten ze op haar vertrouwen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Adelaido Alexander
    "Ik wil niet" zeg ik en kijk boos richting mijn vader, "Alex, je hebt geen keus" zucht mijn vader, James.
    "Oke dan ik ga wel maar jij moet mee" Zeg ik grijzend.
    "Kom dan" zucht pap en loopt richting de deur, samen lopen we naar een kamer.
    Een vrouw niet erg oud staat in de kamer, "Adelaido Alexander, noem me maar Alex" stel ik me grijzend voor.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Aria Branch
    Zorgvuldig stond ik op van mijn bed en wachtte ongeduldig totdat iemand me zou gaan ophalen. Mijn stylist moest vast en zeker popelen om me te veranderen in een Capitool mens, in iets wat ik niet was en ook absoluut niet wou worden.
    "Je kunt het Aria," moedigde ik mezelf toe en beet nerveus op mijn onderlip voordat ik de deur uitliep.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Delilah
    Ze draaide zich om, en bekeek de jongen, waarna ze lichtjes glimlachte. ‘Delilah, zeg maar Leyla,’ Antwoordde ze op dezelfde toon, waarna ze naar de stoel voor haar gebaarde. Het team had nog weinig tot niets uitgevreten, en dus was het aan haar de jongen voor te bereiden op alles. Kleding was al lang en breed af. Nu nog de laatste aanpassingen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Feliciá
    ik kijk in de spiegel. ik zie er verschikkelijk uit. de jurk is mooi, maar het past niet bij mij. roze en paars en glitter en meisjesachtig. ik hoor in gympen te lopen met een versleten broek, het liefste een spijkerbroek. als ik de schoenen zie, wil ik het liefste meteen dood. ongeveer 12 cm hoog en lichtroze. ik haat het


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Katharina Dragoine
    Terwijl het spul uit mijn haren werd gewikkeld, viel mijn bruine haar los in sterke sierlijke golven. Nadat dat gebeurd was werd mijn haar strak naar achteren gebonden. In de zelfde tijd werden mijn nagels geveild en mijn lippen beschilderd. Ze werden glanzender, brutaler. Opeens zomaar uit het niets hadden al de handen mijn lichaam verlaten. Ik moest niet denken aan hoe ik me ineens schaamde over mijn lichaam. Hoe alle ogen in de ruimte naar mijn blote vel werd weerkaatst. Het bleek nog net niet goed te zijn want mijn wenkbrauwen werden nogmaals beschilderd en op dat punt was het stil. Het stelde me tevreden. Zo kon ik wegzinken in mijn hoofd wetend dat er nog maar een paar dagen voor over zijn, om echt alleen te zijn.

    Alexander Meysair
    De man die blijkbaar mijn stylist bleek te zijn keek goedgekeurd naar het resultaat en zei dat ze me in een pak mochten plaatsen. Op dit moment leken mijn zenuwen de slag te slaan. De belachelijke pakken, overdreven en afschuwelijke kostuums. Hoe zouden ze Dragon bekleden, het zelfde als mij of hielden ze ons apart als schaap en wolf? Klaar om er een al af te slachten? De stukken die ze op me plaatsten leken tonnen te wegen. Ik durfde werkelijk mijn ogen niet te openen, bang voor het resultaat. Maar op het moment dat het woordje klaar in mijn oren galmde. Eiste ik mezelf mijn ogen te openen.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie Favré
    Agathe had me bewust niet in een Capitool-mens laten veranderen anders had ik nu wel zulke stomme kleding aan.
    'Pas op voor het vuur,' zegt Agathe geheimzinnig.
    Ik knik niet-begrijpend. Welk vuur? Ging het Capitool ons vermoorden door iets in de fik te steken? Ik moet kalm blijven.
    'Geen kushandjes of zelfs maar geglimlach dan blijf je er zo gevaarlijk uitzien,' zegt Agathe.
    'Gevaarlijk. Oké ik zal gevaarlijk zijn,' zeg ik.
    Agathe houdt iets geheim, het lijkt bijna wel of ze het echt graag wilt vagen of zeggen.
    'Wat is er?' vraag ik zachtjes.
    'De rebellen,' antwoordt Agathe alleen maar nauwelijks verstaanbaar.
    De rebellen. Dat zegt al genoeg. Ze zijn hier.
    'Zullen ze wat doen?' vraag ik.
    Agathe schudt haar hoofd en knikt naar een plek waar het rustiger is en er geen paarden zijn.
    'Ze weten het. Ze weten dat je vroeger altijd een rebel wou worden en tegen het Capitool wou vechten,' zegt Agathe heel zacht.
    'Kady,' mompel ik.
    Kady heeft dat vast gezegdt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [@Leave, heb je het nu tegen Aria? Hahahaha, x]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Hoort Aria ook bij district 1? o_O Ze had het eigenlijk tegen Alex, maar dan stop ik jou in de volgende rea ;].]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [@Leave, haha nee, maar er staat dat Delilah, stylist bij district 7 hoort? Of lees ik dat nou helemaal verkeerd?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Oké, laat maar - ik kijk in verkeerde topic waar dat staat, I'm so sorry, haha.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Isalie Favré
    Ik laat Agathe achter me en loop weer naar de startwagen van District 12. Ik loop niet weg, omdat ik moet huilen maar ik wil gewoon niet denken aan thuis.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alexander Meysair
    Terwijl ik mijn pas verzette naar de startwagens bleef het beeld van mezelf in mijn hoofd branden. Ik was mezelf kwijt, ze hadden me simpelweg in de prullenbak gesmeten. Alsof ik gewoon afval was. Maar ik kon niet meestemmen. Ik had hier geen enkel woord. Alles gaat over de show en zo werden de startwagens zichtbaar in mijn zicht. Waardoor ik mijn zilveren harnas zag glinsteren bij de weerkaatsing van het licht.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie Favré
    Ik zie een jongen en loop naar hem toe. Terwijl ik loop zie ik de hoge zwarte hakken. De hak is wel 12 centimeter. Het is een wonder dat ik niet ben gevallen.
    'Hey,' zeg ik.
    Ik wil de Spelen vergeten, ik wil niet dat dit mijn laatste herrinering zal zijn aan mijn leven.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.