• Hoi allemaal!
    Ik had dus het idee, dat ik misschien maar eens een fotostory moest beginnen. Gewoon als extraatje naast het schrijven van mijn story en one shots. Wie vindt dit een goed idee?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik niet, want er zijn al zóveel fotostory's.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Valcerian schreef:
    Ik niet, want er zijn al zóveel fotostory's.


    Ja, oke. Goed punt. (: Maar velen zijn al oud/hebben niet de goede foto's, voor mij dan! Maar ik zoek meestal mijn foto's gewoon zelf.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    ik heb er zelf een maar haal ook inspiratie uit anderen. als jij dat echt wilt, doe je dat toch
    het neemt wel veel tijd in beslag


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    merryXmas schreef:
    ik heb er zelf een maar haal ook inspiratie uit anderen. als jij dat echt wilt, doe je dat toch
    het neemt wel veel tijd in beslag


    Tja, het is niet echt iets wat ik écht wil. Het leek me gewoon handig voor mezelf én anderen. Want nu is het elke keer dat ik foto's moet gaan zoeken op heel internet voor een perfect plaatje voor mijn rollen etc. En dan kan ik ze gewoon daarin plakken en af en toe wat requests doen.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Zoiets zat ik ook al over een heletijd na te denken XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Zoiets zat ik ook al over een heletijd na te denken XD


    Misschien kunnen we er samen één maken? Is minder tijd, zodat je ook nog tijd voor andere stories over hebt?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN schreef:
    (...)

    Misschien kunnen we er samen één maken? Is minder tijd, zodat je ook nog tijd voor andere stories over hebt?


    Ghehe lieve aanbod maar nee ;$
    Ik heb zelf amper tijd vandaar dat ik er nog nooit aan begonnen ben (: -heb dat ide al paar maanden XD-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you