• Vandaag tijdens de wiskundeles zat er een jongen achter me en begon me de hele tijd met een pen te strelen op mijn rug. Dus ik draai me om, gaf hij me een knipoog, nou ja, zoiets (wbw) met een knipoog. Ik draaide me weer terug, ging hij verder. Uiteindelijk stopte hij ermee.
    Word er een tijdje later door de klas geroepen dat ik met een jongen uit de klas naar het schoolfeest ga. Ik had echt iets van wtf, want normaal praat niemand uit de klas tegen me. Na die les kwam hij nog een stuk of twee keer naast me zitten terwijl ik normaal alleen zit.
    Toen ik thuis kwam heb ik dit verteld en meteen krijg ik te horen dat die twee me leuk vinden. Dus ik lach me dood.
    Maar goed, iemand die dit ook heeft mee gemaakt?
    Trouwens, een van die jongens vas een van de popijopie van de klas, maar die ander, waar ik mee naar het schoolfeest zou gaan, totaal niet.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Nja, ik zou maar opletten. Een meisje van mijn klas zit áltijd alleen, en meestal doen ze dat voor de lol.

    Wtf is een popijopie?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    No, nobody wants me.


    No growth of the heart is ever a waste

    Rembrandt schreef:
    Wtf is een popijopie?

    Populair gastje.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kijk uit, het kan zijn dat ze je aan het corneren zijn. You know, met je beginnen aanleggen voor de lol en je dan achter je rug uitlachen of zo.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik zou die pen meteen uit z'n hand getrokken hebben, haha. Maar nee, ik heb zoiets nog nooit mee gemaakt, Ik blijf gewoon forever alone =D


    “Love is a contradiction.”

    Meh, gelukkig niet.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cumberbatch schreef:
    Kijk uit, het kan zijn dat ze je aan het corneren zijn. You know, met je beginnen aanleggen voor de lol en je dan achter je rug uitlachen of zo.


    Dat.


    Tell me about it, stud.

    Meegemaakt, maar het bleek dat hij me alleen maar 'heel aardig' vond. Sukkel.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Cumberbatch schreef:
    Kijk uit, het kan zijn dat ze je aan het corneren zijn. You know, met je beginnen aanleggen voor de lol en je dan achter je rug uitlachen of zo.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Cumberbatch schreef:
    Kijk uit, het kan zijn dat ze je aan het corneren zijn. You know, met je beginnen aanleggen voor de lol en je dan achter je rug uitlachen of zo.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cumberbatch schreef:
    Kijk uit, het kan zijn dat ze je aan het corneren zijn. You know, met je beginnen aanleggen voor de lol en je dan achter je rug uitlachen of zo.

    7e doen dat toch al. -' heb nou niet echt de beste klik met mijn klas.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    wij hebben niet zoveel jongens in de klas. maar bij iederen (ook de nerds) sta ik op nummer 1, volgens veel ben ik populair. dus ik herken het wel. ik heb het ook. maar ik ga met mijn crush naar het schoolfeest. vraag die andere als je hem leuker vind? dan heb je een chille date? hoezo zit je vaak alleen?
    xx


    Be who you wanna be.

    Lol nee genoeg aandacht van de jongens dat wel hoor maar ik heb voor geen enkele een crush. Populair of niet.


    Alleen maar tranen van geluk

    Forever alone._O_


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.